Pattayan porukka pysyy omalla palstalla ja Hua Hinin omallaan. Minä ainakin lupaan etten edes vilkaise Pattaya osiota.
Sovitaanko että
12
58
Vastaukset
- Thaimaanreissari
Höpö höpö juurikin sinä olet kaikenlaista väärää tietoa levitellyt tänne!
Meistä monet kirjoittajat liikkuvat ympäriinsä Thaimaata, myös Hua Hinissä ja näillä lukuisilla matkoillamme saamaamme tietoa jaamme kylläkin eri palstoille, myös Pattayan ja Huan. Lkv56 osaa vain ja ainoastaan liikkua Hua Hinissä ja sieltäkin jakamansa tieto on paikkaansa pitämätöntä usein, Bangkokista puhumattakaan.
Edelläolevaan viitaten, toivonkin, että Lkv56 todella pidättäytyisi näissä jutuissaan vain ja ainoastaan Hua Hinin palstalla, jotta mahdollisimman harva saisi hänen muunnetusta totuudestaan, vääriä vinkkejä matkailuunsa.- kommentoin
Onhan Lkv56 Pattayalla käynyt 20 vuotta sitten näin hän ainakin eräällä palstalla on kirjoittanut. Ei vain ymmärrä että Pattaya on muuttunut niistä ajoista siistimmäksi ja paremmin lapsiperheille sopivammaksi.
kommentoin kirjoitti:
Onhan Lkv56 Pattayalla käynyt 20 vuotta sitten näin hän ainakin eräällä palstalla on kirjoittanut. Ei vain ymmärrä että Pattaya on muuttunut niistä ajoista siistimmäksi ja paremmin lapsiperheille sopivammaksi.
Kuten sanoin niin voidaanko täällä vaan keskustella Hua Hin asioista ja sitten teidän pervo palstalla niitä Patti joen juttuja jotka ei ainakaan minua kiinnosta puupennin vertaa....paremminkin alkaa oksettaa. Vai onko se oikeasti liikaa pyydetty?
- huhHuaa
Lkv56 kirjoitti:
Kuten sanoin niin voidaanko täällä vaan keskustella Hua Hin asioista ja sitten teidän pervo palstalla niitä Patti joen juttuja jotka ei ainakaan minua kiinnosta puupennin vertaa....paremminkin alkaa oksettaa. Vai onko se oikeasti liikaa pyydetty?
Onpahan siinä normaalia tyhmempi mies tämä Lkv56, näin kirjoittamiensa juttujen perusteella. Ei ihme, että Hua Hin on toivepaikkansa tällä pervolla!
Oksentelehan aivan rauhassa siellä Huan hometaloissa. - Lkv56jauhaapaskaa
Lkv56 kirjoitti:
Pervopaikasta???? Lopeta itse ethän ole Pattayalla käynyt 20 vuoteen. Kuinka voit siis tuollaista pervopaikka väitettä valehdella. Pattaya on siistyytynyt noista ajoista.
Me olimme Hua Hinissä kolme viikkoa joulukuussa 2013 . Ladyboykia ja ilotyttöjä sielläkin oli. Ihan siis yhtälailla pervopaikka Hua Hin on. Pattayalla huomattavasti enemmän tekemistä ja nähtävää kuin pikku kaupunki Huassa.
Pattijoki sijaitsee muuten pohjanmaalla. - DoctorWhoTellTruth
Lkv56 et ole käynyt Pattayalla 26 vuoteen ja silti morkkaat sitä paikkaa. Olet sairas.
- SikaKivaa
Lkv56 kirjoitti:
Hua Hinissä huono ranta ja tylsä kaupunki. Ei siitä kohteesta paljoa keskustelua saa aikaan. Suuri suomalaisyhteisö siellä on joilla yhteisiä mölkky kisoja ja petanki kisoja iltoja he viettävät onnellinen sika nimisessä ravintolassa. Happy Big on osuva nimi tälle ravintolalle siellä sikakännissä ja sian näköiset syövät sianruokaa ja ruoka on sika kallista.Ribsit myyntivaltti.
- Pattayanpoika
Minä kyllä voin hyvinkin luvata, että sinne Hua Hiniin en toiste tule takuulla, silti voin hyvinkin palstoilla olematonta, ylikallista ryssäpaikkaa haukkua.
- teemmeniin
Entäs me jotka viihdymme Khao Lakissa mutta emme lainkaan pervojen Hua Hinureiden ladyboy keskuksessa. Me siis voimme jatkaa Hua Hinureiden pyllypano kohteen arvostelua.
- SamulleLöhöilemään
Meitä eivät Hua Hinissä huorat ja ladyboyt häirinneet ainoastaan tekemisen puute ja surkeat kulkuyhteydet esim Bangkokiin. Jos haluat lomalla vai altaalla löhötä, rantahan on surkea kapea ja likaisen oloinen niin Hua Hiniin. Jos haluat aktiviteettejä niin Phkettiin tai Pattaualle tai Bangkokiin.
Löhölomailuunkin on kyllä parempia kohteita Thaimaassa kuin Hua. - Pattis-on-paras
Eipä sovita ei...
- LupauksetJustJoo
Lkv56 on yhä kirjoitellut eri nimimerkillä provoiluja Pattaya palstalle. Tyylistä huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875