Ja tietääkö kukaan tuleeko black ops 3 ps3?
Kannattaako ostaa käytetty ps3 tai ps4 konsoli?
4
818
Vastaukset
- TommiJ
Jos hinta/laatu kohtaa, niin totta kai!
Itse ostin PS3 Tori.fi:stä, ja olen ollut tyytyväinen :). Sain vähän käytetyn 320 Gt Slim:n kohtuuhinnalla. Parempi toki käydä henkilökohtaisesti katsomassa/testaamassa, ennen kuin tekee ostopäätöksen.
Black Ops 3 ei mielestäni ole tällä hetkellä tulossa PS3:lle. - ftyjvghb
PS4 voisi olla järkevämpi, mutta jos pelaa netissä niin muistat vaan ostaa ps-plussan (jotkut ilmaispelit tosin eivät ilmeisesti vaadi sitä, korjatkaa jos ei pidä paikkaansa).
- mustapolla
Black Cops 3 tulee vain PS4,
Xbone ja PC. Haista paska sinä hikinen rotta. - Anonyymi
Pelaan itse psp:llä omistan ps1 ps2 ps3 ps4 ps5 nintendo entertainment system sega dreamcast sega master system super nintendo entertainment system siinä oli kaikki (pelaan ps3)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110