Kuviolukon purkaus (ei ole gmail-tunnuksia)

Puhelinongelmia

Eli kuviolukko pitäisi saada purettua? ei ole gmail tunnuksia enkä muista vara-pin-koodia.
Puhelin on Samsung galaxy SIII

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jtytjdjtdjtdtjdtjd

      Voi purkaa mikäli on adb kehittäjävaihtoehdoista päällä tai sen saa laitettua sen päälle. Toinen vaihtoehto taitaa olla custom recoveryn kautta flashattava zip tiedosto. Xda:lta löytyy kyllä lisää ohjeita.

      • Ei voi ilman tiedostojen poistamista. Muutenhan se olisi suuri tietoturva riski ja sellaista ei ole uutisoitu koskaan.


      • jttjdjtdjtdtjdjtd
        kannyman kirjoitti:

        Ei voi ilman tiedostojen poistamista. Muutenhan se olisi suuri tietoturva riski ja sellaista ei ole uutisoitu koskaan.

        Älä intä, jos et tiedä. Olen itse oman luurin xda:lta löytyvällä ohjelmalla avannut. Tietoturvan takia takia adb on oletuksena pois päältä, mutta sen saa kyllä tarvittaessa päälle (flashattava zip tai custom kernel).


      • jttjdjtdjtdtjdjtd kirjoitti:

        Älä intä, jos et tiedä. Olen itse oman luurin xda:lta löytyvällä ohjelmalla avannut. Tietoturvan takia takia adb on oletuksena pois päältä, mutta sen saa kyllä tarvittaessa päälle (flashattava zip tai custom kernel).

        Kyllä tiedän tässätapauksessa.


      • tjdtjdjtdjtdjtd

      • tjdtjdjtdjtdjtd kirjoitti:

        Olen linkannut sinulle ennenkin ja linkkaan nyt uudestaan kertauksen vuoksi, jotta voit hämmästyä:

        http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2786395

        Eli ei pysty. Jälleen kerran olin oikeassa eli ei voi purkaa salasanaa ilman että tietää sen..

        Eli jos salasanan tietää niin tuolla puhelimen voi saada auki.


      • ththdthdthdtdh
        kannyman kirjoitti:

        Eli ei pysty. Jälleen kerran olin oikeassa eli ei voi purkaa salasanaa ilman että tietää sen..

        Eli jos salasanan tietää niin tuolla puhelimen voi saada auki.

        Mitähän oikein selität. Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa vai etkö halua ymmärtää?

        Kun tarvittavat alkuvalmistelut on tehty, painetaan toolkitistä vain disable pattern lock nappulaa ja tadaa, uudelleen käynnistyksen jälkeen kuviolukitusta ei enään ole.


      • ththdthdthdtdh kirjoitti:

        Mitähän oikein selität. Onko lukemisen ymmärtämisessä vikaa vai etkö halua ymmärtää?

        Kun tarvittavat alkuvalmistelut on tehty, painetaan toolkitistä vain disable pattern lock nappulaa ja tadaa, uudelleen käynnistyksen jälkeen kuviolukitusta ei enään ole.

        Ei se vaan onnistu.


      • kannyman kirjoitti:

        Ei se vaan onnistu.

        Sillä se olisi mahdonta. Jos salasanan saisi poistettua ilman että sitä tietää ja ilman että tiedostot häviää niin siitähän olisi uutisoitu eri medioissa. Ei tällaista vakavaa tietoturva ongelmaa jätettäisiin uutisoimatta kun on kyse Androidista.


      • hdttdhthdhtdhtd
        kannyman kirjoitti:

        Sillä se olisi mahdonta. Jos salasanan saisi poistettua ilman että sitä tietää ja ilman että tiedostot häviää niin siitähän olisi uutisoitu eri medioissa. Ei tällaista vakavaa tietoturva ongelmaa jätettäisiin uutisoimatta kun on kyse Androidista.

        Tämähän ei periaattessa nyt ole sen kummoisempi kikka, kuin Windowsin salasanakaan ohittaminen.


      • hhtdthdthdthd
        kannyman kirjoitti:

        Ei se vaan onnistu.

        Vänkäämisen sijaista kannattaisi kokeilla ja todeta olevansa väärässä jos noin epäilyttää.


      • SGS4

        KänniMänni taas omassa elementissään vänkäämässä vastaan :D Ei tuota kannata ottaa vakavissaan, Kännil on paljon takuvarmaa luuloa monesta asiasta, todellinen asijantuntija.. Olen itsekin kertonut, että voi ohittaa, ei vaan mee jakeluun. Kännin mielestä Android on pommi ja murtovarma systeemi, ei ole.


      • SGS4 kirjoitti:

        KänniMänni taas omassa elementissään vänkäämässä vastaan :D Ei tuota kannata ottaa vakavissaan, Kännil on paljon takuvarmaa luuloa monesta asiasta, todellinen asijantuntija.. Olen itsekin kertonut, että voi ohittaa, ei vaan mee jakeluun. Kännin mielestä Android on pommi ja murtovarma systeemi, ei ole.

        Kannattaa ottaa.


      • hhtdthdthdthd kirjoitti:

        Vänkäämisen sijaista kannattaisi kokeilla ja todeta olevansa väärässä jos noin epäilyttää.

        Kannattaa sinunkin kokeilla.


      • tdhthdthdthdthd
        kannyman kirjoitti:

        Kannattaa sinunkin kokeilla.

        Olen jo kokeillut, kuten aikaisemmin mainitsin. Valot päälle nyt.


      • tdhthdthdthdthd kirjoitti:

        Olen jo kokeillut, kuten aikaisemmin mainitsin. Valot päälle nyt.

        Ei siltä näytä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe