Aina niin ulkopuolinen

Helposti_syrjittävä

Olen vasta muuttanut pois kotipaikkakunnaltani, ja uudessa kaupungissani olen saanut hyviä ystäviä, sellaisia jotka oikeasti välittävät minusta. Toisin oli ja on edelleen tällä kotipaikkakunnallani. Aina kun tulen käymään ja näen "kavereitani", he käyttäytyvät kuin minua ei olisikaan. Minulle ei puhuta, kukaan ei edes katso minuun päin. Juttu luistaa porukassa, mutta jos minä avaan suuni ja sanon jotain, kaikki hiljenevät ja syntyy kiusallinen, vaivaantunut tilanne. Ikää kuin muut ajattelisivat: "voi ei, nyt se sanoi jotain, nyt se on pakko huomioida".
Olen aina ollut hiljainen ja enemmän tarkkailijatyyppiä, mutta pikkuhiljaa tämä käytös minua kohtaan alkaa todella ärsyttää. Nyt kun olen saanut uudella paikkakunnalla oikeasti ystäviä, niin sen oikein huomaa miten välinpitämätöntä käytöstä minuun kohdistetaan.

Tuli pieni avautuminen, mutta tää on oikeesti henkisesti tosi rankkaa. En tiedä miten saisin muut huomaamaan oman käytöksensä ja häpeämään sitä. Olen kyllä eräälle heistä sanonut suoraan että on ikävää jäädä aina ulkopuolelle, mutta tuloksetta. Miten naisten maailma voi olla näin julma!!?!

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedänmistäpuhut

      Itekin olen kokenut tuota samaa. Nykyään olen paljon itsevarmempi ja vähemmän ujo kuin esim. kouluaikana jolloin olin TODELLA ujo ja hiljainen ja luokkakaverit olivat todella etäisiä mulle. Yksi kesä kun olin luokkakokouksessa ja näin pitkästä aikaa näitä vanhoja luokkakavereita niin kyllä vastaanotto oli niin jäätävää. En tietenkään ollut mitenkään katkera kouluajoilta mutta huomasin vain että he olivat yhä niin etäisiä kuin mitä muistan ja heidän asenteensa oli samanlainen minua kohtaan. Vaikka yritin olla ystävällinen ja puhella niitä näitä ja kysellä kuulumisiakin niin ei ketään tuntunut kiinnostavan mun asiat ja se toi lähinnä vain ihmetystä miksi olen niin "erilainen" kuin ennen kun en ollut enään niin sulkeutunut. Olin kuin lammas susien joukossa. Jälkeenpäin ajateltuna oli virhe mennä silloin sinne, mutta kun kerran minut kutsuttiinkin niin päätin uteliaisuuttani mennäja odotukset olivat että siitä olisi tullut mukavaa. Jätti se kieltämättä vähän ärsytystä hetkeksi aikaa mutta turha pahoittaa mieltä ja pitää keskittyä siihen hyvään mitä on. Niinkuin sullakin on uudessa kotikaupungissasi uudet välittävät ystävät. Pidä niistä kiinni! :)

    • eräsM

      helppo neuvo; OLE VARUILLASI AINA.

      • jännittäjä

        helppo mutta huono...


    • Mukahiljainen

      Minulla on ihan sama tilanne ja lisäksi muut puhuvat minulle kuin olisin pikkulapsi. Kuin olisin jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt, kun en saa suunvuoroa ryhmässä. Joskus tekisi mieli läimäyttää eräistä ihmisistä tällaiset luulot pihalle...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2224
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2082
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe