Jos Kärppien lisäksi voitetaan Jari Levonen. Toivottavaa olis kuitenkin se ettei tuomarit tänään Oulussa astu liian suureen rooliin vaan annettais jätkien pelata.
Tänään voitetaan mestaruus
6
<50
Vastaukset
- JYPPIII
Me koettiin sama asia Kärppä-sarjassa, todella surkeaa tuomarointia. Harmittaa Tapparan puolesta.
- erimieltä
''surkeaa tuomarointia''
Nojaa... Minun mielestäni tuomari suosi selvästi enemmän Tappara. Siinä oli selvästi kampituksia, taklauksia ja kiekkokatsomoon tehtiin muistakseni kerran eli niistä olis pitänyt jäähyä tapparalle, mut eipä näin tapahtunnut....
En tiedä, että mistä olette katsonnut peliä ja mistä tuollaisia päättelet, mut peli on peli ja näin se on jo tapahtunnut. Minun mielestäni valitaminen ei auta yhtään tässä vaiheissa... tämä on vain mielipiteeni. - LielahdenTappara
Suuret kiitokset myötätunnosta. Noh pakko se on tämäkin pettymys vaan niellä kun ei tässä muutakaan voi.
- LielahdenTappara
LielahdenTappara kirjoitti:
Suuret kiitokset myötätunnosta. Noh pakko se on tämäkin pettymys vaan niellä kun ei tässä muutakaan voi.
Jyppifanille vastasin.
- LielahdenTappara
erimieltä kirjoitti:
''surkeaa tuomarointia''
Nojaa... Minun mielestäni tuomari suosi selvästi enemmän Tappara. Siinä oli selvästi kampituksia, taklauksia ja kiekkokatsomoon tehtiin muistakseni kerran eli niistä olis pitänyt jäähyä tapparalle, mut eipä näin tapahtunnut....
En tiedä, että mistä olette katsonnut peliä ja mistä tuollaisia päättelet, mut peli on peli ja näin se on jo tapahtunnut. Minun mielestäni valitaminen ei auta yhtään tässä vaiheissa... tämä on vain mielipiteeni.Et taida olla perehtynyt jääkiekon sääntökirjaan riittävän tarkasti jos et tiedä että taklaukset kuuluu jääkiekkoon. Sitäpaitsi mitä kampituksia ja missä kohtaa kiekko meni katsomoon? Kärpillä niitä kampituksia oli kyllä vähintään yhtä paljon tai oikeastaan enemmänkin ja jos tarkoitat jotain tilannetta missä kiekko heitettiin pelaaja-aitioon tai se meni pleksin kautta katsomoon niin ei siitä kuulu viheltää jäähyä. No mut se siitä mestari on ratkennut ja pulinat pois.
- Hopsishei
Ei sitä ny tullu... On siitä kyllä aikaa mutta ny ku tulin tsekkaan nää viestit nii vieläki kirpasee kyllä ainakin Hifk-sarjan tuomarointi ja... Liian kovat taklaukset ny voi olla tappaviakin. Itse en niitä yleensä toivo tapahtuvan
Tapparalle nyt tsempin ensi kaudeksi, toivotaan että tulee KANNU MANSEEN xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987