Testasin kaikki vastaavat ja LEON voitti. Niin hinta kuin laatu suhde oli paras kaikista.
Nyttemmin nautin ajosta jokaisesta metristä ja sen hiljaisuudesta sekä kaikista niistä ominaisuuksista joista jo auto itse huolehtii ja niistä joita itse sille määrittelen. Aivan fantastinen auto automaatilla varustettuna sen voin sanoa kokemuksella ( volvo automatic yli 20v ). Nautin toki myös varusteluista kuten vakionopeudensäätö helppoa jne.
wau masa
Valitsin itselleni SEAT LEON 1,2 TSI DSG vm 2014
waumasa
1
109
Vastaukset 1
- Seatx7
Onnea valinnallesi! Itselläni jo 7 Seat tulossa. Parempi kuin samassa hintaluokassa Volkswagenit=MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505