liian helposti orkku?

nainen20v

Olen 20-vuotias nainen, ja taidan tulla liian helposti.?

Seksin aikana kun oon päällä, niin saan orgasmin n. 2-3 minuutin sisällä... Sen jälkeen keho vetää ihan veteläks ja tekee vain mieli röökiä. Itse kun rämpäilen ja yksinäni leikin, niin vibran kanssa tulen jo minuutissa! Missä vika? Tietääkö joku,onko jollain samanlainen "vaiva" tai onko jollain kokemuksia vastaavanlaisista naikkosista?

4

340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleehan se orkku tossa asennossa aika monellekkin naiselle nopsaan, itsekin saan mut pystyn kyllä jatkamaan ja saamaan vaikka useampia. .Jos oot tyyppiä , ettet pysty ota tämä asento vasta muitten jälkeen ja voit tulla sit nopsaankin. Ja tosiaan itsetehty orkku tulee nopeasti, koska tunnet oman kroppas.

• Eihän tuo ole mikään vika.Olehan tyytyväinen moni ei koskaan saa orkkua.

• Juuri näin....nauti kun kerran saat,kaikilla ei ole tuohon mahdollisuutta. Ei ole itsestään selvyys toi naisen orgasmikaan.....anna palaa monta putkeen niin lähtee taju ja ejakuloit kunnolla nnin sitten neiti tietää miltä se kunnon orkku tuntuu...ei kerkee röökiä veteleen välissä....zemppiä!

• MjaN40

Mun vaimo saa kans parissa minuutissa ja mua se ei haittaa, päinvastoin. Mukavaa naida pitkään ja antaa hänelke monta orgasmia kunnes hän ohan voipunut. Sitten omakin orgasmi pn räjähtävä ja spermat lähtee voimalla!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      236
      7144
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      137
      3600
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      113
      2122
    4. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      32
      1334
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      24
      1316
    6. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      25
      1238
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      318
      1108
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      962
    9. Milloin palaat

Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️
      Ikävä
      23
      898
    10. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      7
      867
    Aihe