Olen 20-vuotias nainen, ja taidan tulla liian helposti.?
Seksin aikana kun oon päällä, niin saan orgasmin n. 2-3 minuutin sisällä... Sen jälkeen keho vetää ihan veteläks ja tekee vain mieli röökiä. Itse kun rämpäilen ja yksinäni leikin, niin vibran kanssa tulen jo minuutissa! Missä vika? Tietääkö joku,onko jollain samanlainen "vaiva" tai onko jollain kokemuksia vastaavanlaisista naikkosista?
liian helposti orkku?
4
339
Vastaukset
Tuleehan se orkku tossa asennossa aika monellekkin naiselle nopsaan, itsekin saan mut pystyn kyllä jatkamaan ja saamaan vaikka useampia. .Jos oot tyyppiä , ettet pysty ota tämä asento vasta muitten jälkeen ja voit tulla sit nopsaankin. Ja tosiaan itsetehty orkku tulee nopeasti, koska tunnet oman kroppas.
Eihän tuo ole mikään vika.Olehan tyytyväinen moni ei koskaan saa orkkua.
Juuri näin....nauti kun kerran saat,kaikilla ei ole tuohon mahdollisuutta. Ei ole itsestään selvyys toi naisen orgasmikaan.....anna palaa monta putkeen niin lähtee taju ja ejakuloit kunnolla nnin sitten neiti tietää miltä se kunnon orkku tuntuu...ei kerkee röökiä veteleen välissä....zemppiä!
- MjaN40
Mun vaimo saa kans parissa minuutissa ja mua se ei haittaa, päinvastoin. Mukavaa naida pitkään ja antaa hänelke monta orgasmia kunnes hän ohan voipunut. Sitten omakin orgasmi pn räjähtävä ja spermat lähtee voimalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746284MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415348Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594233NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734092Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja623845Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691127- 47900
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29787Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62781- 55758