liian helposti orkku?

nainen20v

Olen 20-vuotias nainen, ja taidan tulla liian helposti.?

Seksin aikana kun oon päällä, niin saan orgasmin n. 2-3 minuutin sisällä... Sen jälkeen keho vetää ihan veteläks ja tekee vain mieli röökiä. Itse kun rämpäilen ja yksinäni leikin, niin vibran kanssa tulen jo minuutissa! Missä vika? Tietääkö joku,onko jollain samanlainen "vaiva" tai onko jollain kokemuksia vastaavanlaisista naikkosista?

4

357

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuleehan se orkku tossa asennossa aika monellekkin naiselle nopsaan, itsekin saan mut pystyn kyllä jatkamaan ja saamaan vaikka useampia. .Jos oot tyyppiä , ettet pysty ota tämä asento vasta muitten jälkeen ja voit tulla sit nopsaankin. Ja tosiaan itsetehty orkku tulee nopeasti, koska tunnet oman kroppas.

• Eihän tuo ole mikään vika.Olehan tyytyväinen moni ei koskaan saa orkkua.

• Juuri näin....nauti kun kerran saat,kaikilla ei ole tuohon mahdollisuutta. Ei ole itsestään selvyys toi naisen orgasmikaan.....anna palaa monta putkeen niin lähtee taju ja ejakuloit kunnolla nnin sitten neiti tietää miltä se kunnon orkku tuntuu...ei kerkee röökiä veteleen välissä....zemppiä!

• MjaN40

Mun vaimo saa kans parissa minuutissa ja mua se ei haittaa, päinvastoin. Mukavaa naida pitkään ja antaa hänelke monta orgasmia kunnes hän ohan voipunut. Sitten omakin orgasmi pn räjähtävä ja spermat lähtee voimalla!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      63
      1989
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      28
      1566
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1102
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      850
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      23
      662
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      620
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      543
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      538
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      121
      519
    Aihe