Olen ottanut selvää tästä ohimolohkoepilepsian taustalla olevasta syndroomasta joka voi siis näkyä epiä sairastavansa ilman kohtausta. Siihen kuuluu kova tarve kirjoittaa, seksuaalisuuden muutokset, uskonnollisuuden muutokset, joskus aggressiivisuus ja vaikea pysyä aiheessa mistä keskustelee :) itseltäni löydön osittain nuo kaikki.
Geshwindin syndrooma
5
361
Vastaukset
- omatpiirteet
Mulla taitaa olla myös sama "syndrooma". Vaikka en kyllä pidä sitä kohtauksia lukuunottamatta sairautena. Olen vain omanlaiseni tyyppi. Ja kirjoittaminen on itselle tärkeää ja merkityksellistä toimintaa. Samoin hengellisillä asioilla on aina ollut suuri rooli elämässäni. Ja muitakin syndroomaan liittyviä piirteitä löytyy itseltä.
Ja muuten Fjodor Dostojevskillä oli sama syndrooma, mikä varmaankin osittain sai hänet kirjoittamaan. - Vesimies84
Onkohan mun naisystävällä tuo diagnoosi, itselläni asperger. Hmm... ei mun naisystävä täysin ole normaali, ja niin, mun naisystävällä on myös epilepsia. Kannattaskohan etsii parempaa seuraa? Joskus olen epäröivä. Tuo kohta ''seksuaalisuuden muutokset...'' alkoi mietityttämään minua. Mutta en voi olla tykkäämättäkään naisystävästäni hän on sydämellinen aina kun tapaamme, se vain ettei hän vastaa kaikkiin tekstareihin, mutta useimmiten vastailee puhelimeen jos soittelen, tämä on tietty yksi ongelma, joka saa hermoni kireälle ja pohtimaan alituiseen miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy, täytyyhän siihen olla jokin looginen selitys. Mutta näin niinku alustavasti. :) <3
- dsdsd
Tuskin Suomessa lääkärit tästä edes ovat kiinnostuneet ja pitävät varmaan pseudo diagnoosina..
- ikaalinen
kuka olet ja mistä ? minulla on epilepsia ja se on ohimolohkoepil. olen 37 v. nuori nainen . olen juurtunut " vapaaseurakuntaan. pienestä , lapsesta asti olen käynyt kirkossa ym. tilaisuuksissa, tänäpäivänä vapaakirkon tilaisuudet tuntuu omilta. minulla on kaveri. miespuolinen , tietenkin". olemme kihloissa. meillä luistaa hyvin. tekstisi vaikutti tutulta , kun luin sitä.
- Satujavaan
Tän täytyy liittyä jotenkin siihen jumalan kypärä tekstiin että sähkö impulssi väärässä paikkaa Aivoja aiheuttanee spiritiaalisia ja yliluonnollisia kokemjkska jotka ovat epileptikosta niin aitoja ja intensiivisiä että
Niiden ajatellaan olevan jotain oikeasti jumalaan liittyviä vaikka tosiasia on-tiede miehet sen todistaa, että oma pää sen kaiken aiheuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214