Geshwindin syndrooma

Aappnen12344

Olen ottanut selvää tästä ohimolohkoepilepsian taustalla olevasta syndroomasta joka voi siis näkyä epiä sairastavansa ilman kohtausta. Siihen kuuluu kova tarve kirjoittaa, seksuaalisuuden muutokset, uskonnollisuuden muutokset, joskus aggressiivisuus ja vaikea pysyä aiheessa mistä keskustelee :) itseltäni löydön osittain nuo kaikki.

5

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omatpiirteet

      Mulla taitaa olla myös sama "syndrooma". Vaikka en kyllä pidä sitä kohtauksia lukuunottamatta sairautena. Olen vain omanlaiseni tyyppi. Ja kirjoittaminen on itselle tärkeää ja merkityksellistä toimintaa. Samoin hengellisillä asioilla on aina ollut suuri rooli elämässäni. Ja muitakin syndroomaan liittyviä piirteitä löytyy itseltä.

      Ja muuten Fjodor Dostojevskillä oli sama syndrooma, mikä varmaankin osittain sai hänet kirjoittamaan.

    • Vesimies84

      Onkohan mun naisystävällä tuo diagnoosi, itselläni asperger. Hmm... ei mun naisystävä täysin ole normaali, ja niin, mun naisystävällä on myös epilepsia. Kannattaskohan etsii parempaa seuraa? Joskus olen epäröivä. Tuo kohta ''seksuaalisuuden muutokset...'' alkoi mietityttämään minua. Mutta en voi olla tykkäämättäkään naisystävästäni hän on sydämellinen aina kun tapaamme, se vain ettei hän vastaa kaikkiin tekstareihin, mutta useimmiten vastailee puhelimeen jos soittelen, tämä on tietty yksi ongelma, joka saa hermoni kireälle ja pohtimaan alituiseen miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy, täytyyhän siihen olla jokin looginen selitys. Mutta näin niinku alustavasti. :) <3

    • dsdsd

      Tuskin Suomessa lääkärit tästä edes ovat kiinnostuneet ja pitävät varmaan pseudo diagnoosina..

    • ikaalinen

      kuka olet ja mistä ? minulla on epilepsia ja se on ohimolohkoepil. olen 37 v. nuori nainen . olen juurtunut " vapaaseurakuntaan. pienestä , lapsesta asti olen käynyt kirkossa ym. tilaisuuksissa, tänäpäivänä vapaakirkon tilaisuudet tuntuu omilta. minulla on kaveri. miespuolinen , tietenkin". olemme kihloissa. meillä luistaa hyvin. tekstisi vaikutti tutulta , kun luin sitä.

    • Satujavaan

      Tän täytyy liittyä jotenkin siihen jumalan kypärä tekstiin että sähkö impulssi väärässä paikkaa Aivoja aiheuttanee spiritiaalisia ja yliluonnollisia kokemjkska jotka ovat epileptikosta niin aitoja ja intensiivisiä että
      Niiden ajatellaan olevan jotain oikeasti jumalaan liittyviä vaikka tosiasia on-tiede miehet sen todistaa, että oma pää sen kaiken aiheuttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe