Olen ottanut selvää tästä ohimolohkoepilepsian taustalla olevasta syndroomasta joka voi siis näkyä epiä sairastavansa ilman kohtausta. Siihen kuuluu kova tarve kirjoittaa, seksuaalisuuden muutokset, uskonnollisuuden muutokset, joskus aggressiivisuus ja vaikea pysyä aiheessa mistä keskustelee :) itseltäni löydön osittain nuo kaikki.
Geshwindin syndrooma
5
349
Vastaukset
- omatpiirteet
Mulla taitaa olla myös sama "syndrooma". Vaikka en kyllä pidä sitä kohtauksia lukuunottamatta sairautena. Olen vain omanlaiseni tyyppi. Ja kirjoittaminen on itselle tärkeää ja merkityksellistä toimintaa. Samoin hengellisillä asioilla on aina ollut suuri rooli elämässäni. Ja muitakin syndroomaan liittyviä piirteitä löytyy itseltä.
Ja muuten Fjodor Dostojevskillä oli sama syndrooma, mikä varmaankin osittain sai hänet kirjoittamaan. - Vesimies84
Onkohan mun naisystävällä tuo diagnoosi, itselläni asperger. Hmm... ei mun naisystävä täysin ole normaali, ja niin, mun naisystävällä on myös epilepsia. Kannattaskohan etsii parempaa seuraa? Joskus olen epäröivä. Tuo kohta ''seksuaalisuuden muutokset...'' alkoi mietityttämään minua. Mutta en voi olla tykkäämättäkään naisystävästäni hän on sydämellinen aina kun tapaamme, se vain ettei hän vastaa kaikkiin tekstareihin, mutta useimmiten vastailee puhelimeen jos soittelen, tämä on tietty yksi ongelma, joka saa hermoni kireälle ja pohtimaan alituiseen miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy, täytyyhän siihen olla jokin looginen selitys. Mutta näin niinku alustavasti. :) <3
- dsdsd
Tuskin Suomessa lääkärit tästä edes ovat kiinnostuneet ja pitävät varmaan pseudo diagnoosina..
- ikaalinen
kuka olet ja mistä ? minulla on epilepsia ja se on ohimolohkoepil. olen 37 v. nuori nainen . olen juurtunut " vapaaseurakuntaan. pienestä , lapsesta asti olen käynyt kirkossa ym. tilaisuuksissa, tänäpäivänä vapaakirkon tilaisuudet tuntuu omilta. minulla on kaveri. miespuolinen , tietenkin". olemme kihloissa. meillä luistaa hyvin. tekstisi vaikutti tutulta , kun luin sitä.
- Satujavaan
Tän täytyy liittyä jotenkin siihen jumalan kypärä tekstiin että sähkö impulssi väärässä paikkaa Aivoja aiheuttanee spiritiaalisia ja yliluonnollisia kokemjkska jotka ovat epileptikosta niin aitoja ja intensiivisiä että
Niiden ajatellaan olevan jotain oikeasti jumalaan liittyviä vaikka tosiasia on-tiede miehet sen todistaa, että oma pää sen kaiken aiheuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569