Meidän perhessä oli niin että minä olin isoveli joilla oli kaksi nuorempa siskoa ja meidän isällä oli alkoholi ongelma ja hänellä oli tapana kuritta minua ja äitiä ja siskoja hän ei ollekan kehtannut kuritta kun ne oli lapsia ja tyttöjä.
Kysyin uusein vanhemiltta miksi minua uusein kuritettan vaikka siskoja ei juuri ollekan mutta he valehtelivat ja sanoivat että kyllä teitä kaikkia kohdellan tasapuoliseti.
Äiti ei sen sijan tapanut käyttä alkoholia juuri laisinkan ja hänellä oli uusein tapana puolustella minua silloin kuin hän oli siitä mielttä että isän kurittaminen meni vähä yli.
Onko teidän perheissä vastavanlaisia ongelmia eli ett te olette veli tai isoveli ja teillä on myös siskoja ja teillä veliä kurittan paljon kun taas siskoja ei juuri laisnkan ja onko tiedän isällä alkohloi ongelma.
Haluan vielä sanoa että jos perhessä on toisin päin eli että äidillä on alkoholin kanssa ongelmia niin voi ollakin hyvin mahdollista että siskoja kurittetan ennemän kuin veliä.
Kurittako isä veliä enemän kuin siskoja teillä ?
Loymardz
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423