En oikein löytänyt internetistä minkäänlaista vastausta kysymykseen, mihin ikään saakka on realistista hakeutua näihin määräaikaisiin virkoihin. "Eroamisikä 55" nyt ei paljonkaan auta jos hyväksytyistä esim. 95% on ikähaarukassa 20-25 ja 99% ikähaarukassa 20-30.
Itsellä jo vuosia reservissä, samoin vuosia työttömyyttä takana. Tatsi puolustusvoimiin on säilynyt mm. PVVEH ja KH:n kautta.
Kuka osaa kertoa esimerkin iäkkäämmän reserviläisen hakeutumisesta töihin puolustusvoimiin?
Aliupseerin ammattiin puolustusvoimiin
2
<50
Vastaukset
- hgiuiugfdgfe
Puolustusvoimissa ikä ei ole valintakriteeri. Luettu Puolustusvoimien sivuilta > Työnhakija > Usein kysyttyä.
- rcww
Ehkä siellä kaivataan jotain erikoisosaamista ja jos sellaista löytyy niin se on eduksi, Ei muuta kuin jalkaa oven väliin ja koko ajan haukkana seurata missä mitäkin paikkoja aukeaa ja kai sitä voi suoraan tiedustella työpaikkaa sotilasläänin esikunnasta yms.
Kun kyselee suoraan töitä niin se jo osoittaa että on halukkuutta, toinen vaihtoehto on hakeutua poliisiopistoon jos kiinnostaa turvallisuusala, jos ei ekalla tärppää niin seuraavalla kerralla uusi hakemus, jotkut hakee montakin kertaa ja tässä auttaa myös jokin erikoisosaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233