Kuinka paljon paremmin tienaa kun on kaksi taksia yrityksessä? Toisessa vakituinen kuljettaja ja toista ajaa itse?
Tulot kahden taksin firmassa
19
61
Vastaukset
- taksari20vuotta
yhdellä taksilla verotettava tulo 60t/vuosi, kahdella 65t/vuosi. stressin määrä noin kaksinkertainen.
- Höpöhöpöhöpöhöpöööööö
Mulla oli verotettava tulo 3000000.Kaverilla on kaksi autoa,verotettava tulo 9000000000000
- s-u-h-a-r-i
Komppaan.
Yhdellä autolla 50-70 tuhatta.
Kahdella siis tuplat.- s1hteeri
liikevaihto on toki tuplat, muttei verotettava tulo.
Jos on palkattuna 4 kuskia autolle, niin omistajalle jää vuodessa 22.000€ ylimääräistä.
Yhden kuskin palkka vuodessa on noin 23.000€ ja siihen päälle työnantajamaksut, niin kuski maksaa firmalle 31300€
Eli ajamalla itse (nostamatta palkkaa) toista autoa, jää sulle firman tilille ylimääräistä vuoteen
2*22.000€
1*31300€
Yhteensä 75.300€ ja palkaksi muutettuna tämä tekisi siis 55 357,65 €- Voiiiiiiiiiiiiiii
Joo! Jos viisi ihmistä myy olutuoppeja eurolla baarinomistaja tienaa 100000€/ v.Tekemättä mitään! Mielestäsi kaikki neljä kuskia siis yhtä autoa?Kaikki saman verran?Huutonaurua!!!!!!!!!!!Pelle!Et osaa edes kelloa......
Voiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Joo! Jos viisi ihmistä myy olutuoppeja eurolla baarinomistaja tienaa 100000€/ v.Tekemättä mitään! Mielestäsi kaikki neljä kuskia siis yhtä autoa?Kaikki saman verran?Huutonaurua!!!!!!!!!!!Pelle!Et osaa edes kelloa......
4 kuskia riittää autoa kohden kun mennään 6 2 kierrolla.
Eli töitä tehdään 3 vuorossa (esim 00:00-8:00 8:00-16:00 16:00-24:00) ja kuskeilla on aina 6 vuoroa töitä jonka jälkeen 2 vuorokautta vapaata....
Ihan fiksu idea siis- Trollimaatti
Ensinnäkin takseilla on ajovuorot.Toiseksi yksikään kuski ei tule toimeen kuvailemallasi tavalla.Tänä päivänä on ajettava huomattavan pitkiä päiviä saadakseen edes surkean ja säälittävän välissä olevaa palkkaa.Paitsi tietysti sinun mielikuvitusmaailmassasi.Tule ihmeessä kokeilemaan tätä ihanuutta kun tiedät jo kaiken alasta....Alle vuodessa olisit takaisin kortistossa....
- 4656465
Tuo 6 2 on muuten tuttu homma aloilla joissa pitää olla töissä "aina"
Eli jos autolla ajettaisi vain yhdessä vuorossa, ja autoja olisi 3, niin näin saataisi palkattua 4 kokoaikaista kuskia jolla olisi tuo 6 2 järjestelmä.
No töitä tehdään 3 vuorossa, jolloin 3 auton firma vaatisi 12 kuskia ja joille jokaiselle voidaan taata "kuusi 8 tunnin vuoroa, ja sen jälkeen 2 päivää vapaata"
Tosin suomi24:n kuski tekee "12 tuntii päivässä 7 päivää viikos, ei mitään tuntipalkkaa vaan X prossa myynnistä" arvo.e kirjoitti:
Oli tarkka laskelma. Ei kolareita. Ei sairas poissaoloja. Ei seisokkeja ym.
Kiitos, se tosiaan oli tarkka laskelma, ei vain heitetty lukuja "hatusta" vaan tosiaan huomioitiin työnantajamaksut yms
- weqfw2qe3
Ei taida 8h työvuorolla olla taksin ajo kannattavaa, muutoin kuin tiettyinä aikoina..
- dsfgtyu67
Et taida olla se penaalin terävin kynä? Ei kaikki aja saman verran vaikka autot olisivat samassa kaupungissa, vaan liikevaihdossa on eroja yhdessäkin autossa niin, että joku ajaa yli kaksinkertaisella liikevaihdolla johonkin toiseen verrattuna samalla kylällä. Ei kenelläkään ole mitään patenttivastausta että yhdellä autolla tienaa näin ja näin paljon ja kahdella tuonverran. Tuollainen kysymys kertoo aika paljon kysyjän itsensä älykkyyden tasosta.
- ghgijk
Kuskeissa ja isännissä on eroja. Jos isäntä A:lla on esimerkiksi kivasti sopimusajoja ja B ajaa tolpalta kaikki kyydit, niin puhutaan ihan eri rahoista, kylästä riippumatta. Kuskien välilläkin tulee eroja, vaikka olisi samat työajat.
Kysymys monien vaihtoehtojen vuoksi mahdoton lyhyesti vastata. Paikkakunta, sopimukset, ahkeruus, vuorojen määrä ym. vaikuttaa. Samoin suhdanteet, kolarien kulut, ajoneuvokulut, vakuutukset, yritystilan kulut (hieman halvemmat autoa kohti, jos useampia autoja).
- Taks
Mulla kaksi taksia.Toinen kuskeista ajaa 5000 eur/kk vähemmän kuin toinen.Joten enemmän ajaneelle annan boonusta.Vähemmän ajanut notkuu kauan kahvilla ja syömässsä kavereilla ja hoitaa omia asioita ajovuoron aikana.
- ööööööh
jos toinen ajaa 5000e vähemmän miksi se sulla töissä.
- Otila
..ttu mikä aivoriihi täällä kokontuukaan. Kaikki kirjoittaa, mutta lähes kukaan ei tiedä asiasta mitään. Urpot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492