Elämä on kummallista. Outoa mutta se on kuljettanut ihan itsestään minua hänen suuntaan ja häntä minun suuntaan.. Kohtalo kai sitten puuttunut asioihin ja nyt tiedämme liikaa/olemme liian kietoutuneita jo toistemme elämiin jotta kumpikaan voisi luovuttaa. Olemme sidottu jo aika tiukasti yhteen ja olemme jumissa kunnes ratkaisemme tilanteen. Kumma tunne olla kohtalon johdattamana nyt tässä ja itsepäisyyksiemme takia jumissa. Tämä kaikki menee yli ymmärrykseni rajojen
Pohdin tilannettamme
22
<50
Vastaukset
- Yritäsiinäsitten
Keititkö sopan, joka on liian karvas särvittäväksi? Ihan yleistä kun tietty ikä alkaa lähestymään.
- KunUntaEnSaa
En ole vanha enkä varattu.
- envoiymmärtää
Ihanaa, kun täältä löytyy aina noita "syyllistäjiä" ja muita parempia ihmisiä viitaten yritäsiinäsitten. Joillekin ihmisille vahingonilo lienee se paras ilo.
Tsemppiä ap, jutelkaa.
- öitäöitä
Niinpä. Ehkä kun nukkuu yön yli niin asiat voisivat olla paremmin selkeytyviä.
- 3579
Pelkurikin vielä olet,kieron luonteesi lisäksi ! Kyllähän se on ollu tiedossa ,olet sälittävä kun pelaat kaksinaamaista peliä !
- peleihinkyllästynytmies
Ei ole multa tää. En tee aloituksia.
- sivusta
Onko sulla koskaan kaikki hyvin ?
- aamulla_
Kirjoitit aika osuvasti, huomenta!
- Solmutauki
Anna kohtalon viedä. Ei täällä helvetin esikartanossa asiat aina sattumalta tapahdu. Lähesty häntä. Anna aloite, koska solmu on saatava auki jokatapauksessa.
- tältäainakinnyttuntuu
Tämä solmu on ja pysyy hamaan loppuun saakka.
- kyllästyinsinuun
Osataan ainakin kaikki loukkaamisen muodot. Taitavia ollaan.
- sanatloukkaateotmyös
Osui ja uppos.
- Nainenpohti
Hei, syvällistä pohdintaa, en ap. Kunhan käväisin!
- grafiikkaa
Joskus mietin, silloin kun minulle selvisi, kuka on hänen Elämänsä Nainen, että jos meidän kaikkien elämänvaiheista tehtäisiin karttagrafiikka erivärisine liikkuvine palluroineen, niin kylläpä muodostuisi erikoset kuviot.
- Nainenpohti
Mulle jää kaikki aina selvittämättä, mutta omissakin elämän vaiheissa olisi graafikolle haastetta. Jääköön tämä nyt tähän, pitää lähteä kauppaan ..jääkaappi on tyhjä ja muuta hommaa on yllin kyllin.
- ap--
TOIVON ETTÄ HÄN KUOLEE TUSKALLISESTI JA HITAASTI ITKIEN JA VAIKERRELLEN. HÄNENLAISISTAAN ON MAAILMALLE VAIN HAITTAA.
- KunUNtaEnSaa
Turpa kiinni! Älä esitä minua!
- pistepistepiste
KunUNtaEnSaa kirjoitti:
Turpa kiinni! Älä esitä minua!
TUU TÄNNE NIIN PÄÄSET HENGESTÄSI!!!!
- KunUntaEnSaa
pistepistepiste kirjoitti:
TUU TÄNNE NIIN PÄÄSET HENGESTÄSI!!!!
Hetikö?
- Dhfreb
Nyt luettelet sellasia asioita joista tulee ajatelleeksi mikä on henkinen tilasi ?? Me emme todellakaan ole kietoutuneita eikä muutenkaan jumissa toisiimme . Jos sinä olet , suosittelen sulle aikalisää omista kuvitelmista ! Sulla menee kuppi nurin !
- KunUntaEnSaa
Taas näitä. Opetusvideo hillittömästä raivarista.(vaikka et sä sitä varmaan tarvitse kun osaat jo hyvin itsekin)
https://www.youtube.com/watch?v=zxb-_7XMrtk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760