En löytänyt sopivampaa aihealuetta mun tyhmältä kuulostavalle ongelmalle. Tää on sellainen juttu, josta en ikinä ole kuullut mitään keskustelua:
Ilmenee aina kun pelaan netissä esim. Mahjongia, täytän sanaristikkoa tai sudokua tai muuten keskityn johonkin, vaikka kirjaan, tai askartelen jotain pientä. Mieleeni nousee menneisyydestä kaikkea hävettävää tai raivostuttavaa tai minua loukanneita ihmisiä, ja rupean kiroilemaan. Verenpaine nousee, ja negatiiviset tunnekuohut valtaavat ajatusmaailmani. Kun lopetan ko toiminnan, tuntemukset ovat ohi.
Mistä ihmeestä tuollainen voi johtua? Onko täällä vertaistukea tai muuta tietoa? Olenko ainoa puolipöhkö? Muuta mielenterveyden ongelmaa ei ole enkä käytä lääkitystä.
No, kuten sanottu, kreisi on kysymys itsenikin mielestä.
Syventyjän ongelmia
muumit_poissako
1
<50
Vastaukset
Aikas samanlaista ongelmaa poden ja siihen johtopäätökseen olen päässyt että toivon että niitä ei olisi koskaan tapahtunut, häpeä on hyvin kuvaava ja sitäkautta viha itseään kohtaan.
Mielessä ylensä pyörii: (miks h****ssä noin tein) nyrkit puristuu ja yritää päästä kaikin keinoin ajatuksiaan pakoon. Voisiko tuo olla tapa purkaa patoutunutta vihaa.?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691