En löytänyt sopivampaa aihealuetta mun tyhmältä kuulostavalle ongelmalle. Tää on sellainen juttu, josta en ikinä ole kuullut mitään keskustelua:
Ilmenee aina kun pelaan netissä esim. Mahjongia, täytän sanaristikkoa tai sudokua tai muuten keskityn johonkin, vaikka kirjaan, tai askartelen jotain pientä. Mieleeni nousee menneisyydestä kaikkea hävettävää tai raivostuttavaa tai minua loukanneita ihmisiä, ja rupean kiroilemaan. Verenpaine nousee, ja negatiiviset tunnekuohut valtaavat ajatusmaailmani. Kun lopetan ko toiminnan, tuntemukset ovat ohi.
Mistä ihmeestä tuollainen voi johtua? Onko täällä vertaistukea tai muuta tietoa? Olenko ainoa puolipöhkö? Muuta mielenterveyden ongelmaa ei ole enkä käytä lääkitystä.
No, kuten sanottu, kreisi on kysymys itsenikin mielestä.
Syventyjän ongelmia
muumit_poissako
1
<50
Vastaukset
Aikas samanlaista ongelmaa poden ja siihen johtopäätökseen olen päässyt että toivon että niitä ei olisi koskaan tapahtunut, häpeä on hyvin kuvaava ja sitäkautta viha itseään kohtaan.
Mielessä ylensä pyörii: (miks h****ssä noin tein) nyrkit puristuu ja yritää päästä kaikin keinoin ajatuksiaan pakoon. Voisiko tuo olla tapa purkaa patoutunutta vihaa.?.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760