Ihan älytön valinta mun korvat ei jaksa enää mertarannan selostuksia. Ne maksaa ketkä tykkää sekopäistä.
Ei mertarantaa
4
97
Vastaukset
- köyhä
Kuka on Mertaranta?
- ProMertaranta
Mertaranta on aivan paras! Legenda jo eläessään.
- Tottatosiaan
Mertarannan ja Porttila ovat top-luokan selostajia. Juha tosiaan Taivainen tosiaan suoltaa tosiaan täysin tosiaan turhia tosiaan sanoja ja tosiaan vaihdan tosiaan aina tosiaan kanavaa tosiaan tämän tosiaan selostajan tosiaan kohdalla.
- MrJuha82outolintu
Juha Taivainen on ilkeämielinen selostaja, joka suorassa lähetyksessä käyttää pilkkasanoja,kuten ohoh olipas idiootti toi pelaaja.
Muutenki ärsyttävä ääni, josta voi päätellä, että kyseessä tympeä perussuomalainen äijä, joka uskoo äijähuumoriin, joka typerää ja ilkeää.
Antero Mertaranta voi olla kyyninen paikoin, muttei ilkeä ja Antero pitää tasokkuuden sekä jännittävä selostaja.
Mertaranta fanittaa Juhamatti Aaltosta ja Joonas Donskoita ja tämä on yksi syy, minkä takia monia on alkanut vituttaa Mertsin selostukset, koska suomalaiset tunnetusti vihaavat Donskoita ja Aaltosta, jotka monien finskien mielestä pelkkiä surffailijoita ja liikaa vetävät kikkoja.
Mut suomalaiset eivät ymmärrä oikeasti hyvien pelaajien päälle yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738