kuulun eliittiin

moskvitsELITE

Tänään minulle selvisi että kuulun Suomen eliittiin ja kasvatan hiilijalanjälkeä. Älkää tutut ihmetelkö jos en tervehdi teitä, ei kait eliitti rahvasta tervehdi. Kaikkee sitä oppii kun vanhaksi kasvaa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pökiö

      Haista sinä mursu paska.

      • vitunmikkihiiri

        Onko siellä isillä putki taas päällänsä?


      • sdkdjfuf

        pökiöllä pökkäsi jälleen


    • Filosofinenaate

      Hyvä oletus! Itsestäni olen samaa mieltä. En kaiva kuoppaa idiooteille, mutta pysyn heistä erossa.
      On mukavaa lueskella rauhassa ja todeta, että tieto tuo tuskaa.
      Olen silti jo oppinut suodattamaan. Jatkan rauhaiseloa tässä yhteiskunnassa.
      Maassa tosin kaikki ei hyvin. Pohdiskellaan!

    • tärkein

      Onneksi kumpikaan proosta ei tuppaa seuraan.

    • make-vaan

      Onko eliittiin kuulumisella jokin itseisarvo? Tekekkö se ihmisestä arvostetumman? Mitä elitiitillä ymmärretään? Jos eliittiin kuuluva ei minua, sinua tai teitä tervehdi, niin voi kysyä, ne jotka luokittelevat itsensä eliittiin ja eivät huomio käytöstapoja, joista ensimmäisenä voi mainita tervehtimisen, sanoilla hei!, moi!, terve!, hyvää päivää! Jos eliittiin itsensä lukeutuva ei osaa tervehtiä, tai ei halua, ylpeyteensä vedoten tervehtiä tavallista rahvasta, on hänellä sivistyksessä puutteita. Tervehtiminen kuuluu sivistykseen, sivistymisen ihmisen käyttäytymiseen, että osaa tervehtiä, sanoa, hyvää huomenta! Kiitos! Näkemiin! Hyvää jatkoa!...

      • pelinpolitiikkaa

        Juu, olen huomannut, että Pyhäjärven kaupunginvaltuustossa ei tervehditä. Ollaan ihankuin vihanpidossa, vaikka yhteisten asioiden hoidosta on kysymys. Erilaisuutta ja erilaisia mielipiteitä on kyettävä ottamaan vastaan ja jos hienosti käy, myös huomioitava päätöksenteossa.

        Eikös näin . Sehän on demokratiaa, ei harvainvaltaa, jota nykyisin harjoitetaan keskusta-valtakautena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe