Raiskauslakiin tiukennuksia-kretut vastustavat

Reddington

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010061211848778_uu.shtml

Ehdotus on osa laajempaa kokonaisuutta, jolla tähdätään naisiin ja lapsiin kohdistuvan seksuaalisen ja muun väkivallan vähentämiseen.

Tämä on kretulle erityisen tiukka paikka, koska heidän harrasteisiinsa ollaan koskemassa. Kretuthan kokevat nuo pyhiksi oikeuksikseen.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieteenharrastaja

      Mistäs tuoi päättelet - et ainakaan uutisesta:

      "Tämä on kretulle erityisen tiukka paikka, koska heidän harrasteisiinsa ollaan koskemassa. Kretuthan kokevat nuo pyhiksi oikeuksikseen."

      Vai onko oikein tapanasi keksiä keskustelun vastapuolen päähän kaikenlaisia ajatuksia? Eipä herätä luottamusta rehellisyyteesi muutenkaan.

      • Eikö nyt kuitenkin ole niin, että lahkouskovaisuuteen sisältyy usein miehen subjektiivinen oikeus seksiin ainakin vaimonsa kanssa?


      • tieteenharrastaja
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Eikö nyt kuitenkin ole niin, että lahkouskovaisuuteen sisältyy usein miehen subjektiivinen oikeus seksiin ainakin vaimonsa kanssa?

        Tuskinpa esitetty lainmuutos tähän juuri vaikuttaisi. Vai arveletko, että subjekiivista oikeutta useinkin toteutetaan tuossa rangaistaviksi ehdotetuin keinoin?


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Tuskinpa esitetty lainmuutos tähän juuri vaikuttaisi. Vai arveletko, että subjekiivista oikeutta useinkin toteutetaan tuossa rangaistaviksi ehdotetuin keinoin?

        Heh, tuskinpa se emäntäparka todella useinkaan on tiedottomassa tilassa tullessaan käytetyksi, ellei sitten puhuta tiedosta wikipedian tarkoittamassa merkityksessä, jolloin kyseisessä tilassa lienee kumpikin osapuoli.


    • Mitähän iloa sinäkin saat tällaisten järjettömyyksien kirjoittamisesta?

      • Reddington

        Se että leimaat totuuden järjettömäksi ei tee siitä järjetöntä.


      • tieteenharrastaja
        Reddington kirjoitti:

        Se että leimaat totuuden järjettömäksi ei tee siitä järjetöntä.

        Jollet pian esitä todisteita, että "kretut" tuota lainmuutosta vastustavat, teet itse avauksen "totuudesta" järjetöntä.


      • Reddington
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        Jollet pian esitä todisteita, että "kretut" tuota lainmuutosta vastustavat, teet itse avauksen "totuudesta" järjetöntä.

        Tyypillistä kretuiluahan tuo on. Heille naiset ovat omaisuutta.


      • tieteenharrastaja
        Reddington kirjoitti:

        Tyypillistä kretuiluahan tuo on. Heille naiset ovat omaisuutta.

        Kyllä minä tuon sinun mielipiteesi tiesin.

        Kyselen sitä, missä ja miten "kretut" ovat vastustaneet avauksessa todettua lainmuutosta.


    • Taikauskonnoton

      »Tämä on kretulle erityisen tiukka paikka, koska heidän harrasteisiinsa ollaan koskemassa. Kretuthan kokevat nuo pyhiksi oikeuksikseen.»

      Kreationistit kokevat tämän epäilemättä hyökkäyksenä uskontonsa harjoittamista vastaan. Sekin oli jo kova paikka, kun heiltä kiellettiin oman vaimonsa raiskaus ja lastensa hyväksikäyttö.

    • tfghdfdgfdfdffg

      Minusta tämä ketju on parodiaa jyrinntekemistä aloituksista, aina kun joku tapetaan tai raiskataan jyri postaa että taas ovat evokit olleet asialla.

      • Jyrbän tasolle laskeutuminen on silti aika kaksipiippuinen juttu.


      • Reddington

        Niin onkin. Ja saahan sitä joskus pelleillä.


      • tieteenharrastaja
        Reddington kirjoitti:

        Niin onkin. Ja saahan sitä joskus pelleillä.

        Saahan toki, Erityisesti. jos arvioi palstalla nyt pelleiltävän liian vähän ja haluaa siiihen yllyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe