Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli?
Löydetään toisemme...
Kun viimeksi kohtasitte/näitte
154
3053
Vastaukset 154
- Anonyymi
Ei pysty enää tähän.
- Anonyymi
Liian tunnistettavaa vai mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piiloleikkiä palstalla. Taidanpa keittää kahvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piiloleikkiä palstalla. Taidanpa keittää kahvit.
Et kuitenkaan malta pysyä poissa. Pakko osallistua vaikka naama norsunvatulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kuitenkaan malta pysyä poissa. Pakko osallistua vaikka naama norsunvatulla.
Hänen vuoksi voisin mutta tökkii kyllä nyt vaan pahasti ja oikeassa olet että aika yrittämiseksi on alkanut mennä.
Lopun alkua tämä on. - Anonyymi
Aloitus on palstatrollilta, joka etsii uusia vedätettäviä. Etkö huomannut, että siinä ei mainita edes onko aloitus naiselle/miehelle tai missä aloittaja viimeksi on kohteensa tavannut. Tällaisiin ei kannata vastata ja antaa aineistoa matkijoille ja sotkijoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TuVit,Tuvit...Ja viikon luontoäänenä tässä lauleli Ameriikasta Eurooppaan harhautunut Viirukerttuli.
- Anonyymi
Eipä hän halua minun löytävän häntä tai olla yleensäkään yhteydessä, joten tyydyn vain ikävöimään.
- Anonyymi
Mutta sinä haluat että hän haluaa kun siinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä haluat että hän haluaa kun siinä olet.
Ei se riitä, että vain minä haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se riitä, että vain minä haluan.
Eli se nainen kuitenkin merkitsi sinulle paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen? miespäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän merkitsi erittäin paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen? miespäs.
Mies miestä.
- Anonyymi
Etpä ole tainnu edes vaivautua etsimään kyllä mä olen ainakin oppinu halutessaan ihmisen kyllä löytää töitä joutunee tekemään lapsistani taas olen sanonu että niin pientä kivennapaa ei löydykkään/olekkaan ettenkö heitä halutessani löytäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä on merkitystä jos ei hänelle merkitse mitään
- Anonyymi
Siihen liittyi auto.
- Anonyymi
Meilläkin. Suomi on autoilevaa kansaa.
- Anonyymi
Tankkaaminen?
- Anonyymi
Auto liittyi myös meidän näkemiseen; istuin autossa kaupan pihassa kun hän käveli ulos kaupasta. Tervehdimme toisiamme - siinä kaikki.. Tuostakin taitaa olla jo kuukausi aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tankkaaminen?
Istui kyydissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläkin. Suomi on autoilevaa kansaa.
Ei kauaa ei aikaakaan kun autoiluun ei ole varaa kuin joillakin mu sitähän ne on ajanu jo vuosia että vain rikkailla ois varaa autoihin edes johtunee siittä kun on kai liikaa kilpailua pilluista muuten
- Anonyymi
Jee jee Mondeo, t. ohikulkenut heteromies MG
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istui kyydissä.
Milloin?
- Anonyymi
Olin avaamassa. Hän katsoi kauempaa.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Autolla ajeli ohitseni
- Anonyymi
Onneksi ei ylitse!
- Anonyymi
missä päin, olitko yksin vai ...... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei ylitse!
Ois varmaan ajanu ylitse, jos ei muut ois ollu näkemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ei ylitse!
Lol
- Anonyymi
Hän tuli ja minä odotin. Sitten juteltiin. Ikävä jäi taas.
- Anonyymi
En ole nähnyt aikoihin
- Anonyymi
Kesäkuussa nähtiin.
- Anonyymi
Lähekkäin pienessä huoneessa.
- Anonyymi
En olisi malttanut poistua sitten millään..
- Anonyymi
Olen jo aamulla häntä täältä kuikuillut. Ei vaan ole täällä Mies.
Kaupassa hänet näin, oli jo kassalla joten oli vähän huono siihen jonon ohi kiilata. En tiedä olisinkokaan, kun ollaan kummatkin vähän huomiota karttavia niin sanoakseni..
Ehkä joku toinen päivä parempi, jos satutaan yleensä yhtä aikaa sinne.
- a -> m - Anonyymi
Ollaan oltu tekemisissä sen verran usein, etten välttämättä muista mikä oli vikakerta ja mikä tokavika.
- Anonyymi
Etäältä näin ja tervehdin.
- Anonyymi
Eilenkö? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilenkö? 🙂
Perjantaina.
- Anonyymi
Tänään näin
- Anonyymi
Koulu/työympäristö
- Anonyymi
Ope? 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ope? 🥹
Kyllä, itse olin aikuisopiskelija.
- Anonyymi
Todella joo 🙄😁😁
No me harrastetaan terveellisempää liikkumismuotoa, eli kävelyä.
Ei ole kummallakaan autoa, eikä tule!- Anonyymi
Et kai sinä justiina toisen puolesta sitä voi päättää. Tuollaiset ei sovi parisuhteeseen yhtään kun alkavat toista ohjailla noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai sinä justiina toisen puolesta sitä voi päättää. Tuollaiset ei sovi parisuhteeseen yhtään kun alkavat toista ohjailla noin.
Minä tiedän sen. Toisin kuin sinä joka vaan oletat palstapsykologin luuloilla.
Älä puutu sinulle tuntemattomien asioihin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän sen. Toisin kuin sinä joka vaan oletat palstapsykologin luuloilla.
Älä puutu sinulle tuntemattomien asioihin!Olen ihan oikea psykologi koulutukseltani. Sinä et ole kovin mukava ihminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan oikea psykologi koulutukseltani. Sinä et ole kovin mukava ihminen!
Tämä tuskin on sinun työmaasi kuitenkaan. Et ole sinäkään kovin mukava kun pyytämättä sekaannut toisten asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tuskin on sinun työmaasi kuitenkaan. Et ole sinäkään kovin mukava kun pyytämättä sekaannut toisten asioihin.
Kyllä sinulle näitä oikeasti pöpejä riittää täällä ihan tarpeeksi.
Jos mies olisi sanonut ettei meille tule autoa, olisit taatusti ylistänyt maasta taivaaseen niin terveellisen elämäntavan!
Täällä kun näitä miesten mielistelijöitä riittää.
Minä vaan oikeasti tunnen mieheni, sinä vain täällä arvailet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaannun toisten asioihin? Tämä on keskustelupalsta ja tänne kirjoitetaan siksi, että halutaan toisten sekaantuvan. Mitä ihmettä sinä täällä teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies olisi sanonut ettei meille tule autoa, olisit taatusti ylistänyt maasta taivaaseen niin terveellisen elämäntavan!
Minä vaan oikeasti tunnen mieheni, sinä vain täällä arvailet.Tämä oli eri henkilön vastaus. Ei ole sama enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaannun toisten asioihin? Tämä on keskustelupalsta ja tänne kirjoitetaan siksi, että halutaan toisten sekaantuvan. Mitä ihmettä sinä täällä teet?
Se ei ollut muuta kuin arvostelua, se ei ole keskustelua. Vai ettekö te raukat osaa erottaa oikeaa keskustelua, toisen arvostelemisesta?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vaan oikeasti tunnen mieheni, sinä vain täällä arvailet.Tunnetko osaatko lukea hänen ajatuksensa oletko varma että hän on rehellinen sinulle tai uskaltaako hän olla rehellinen kumpaa hän pelkää kiinni jäämistä vai sinun menettämistä mikä on ongelma kun asioita pidetään itsestään selvinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ollut muuta kuin arvostelua, se ei ole keskustelua. Vai ettekö te raukat osaa erottaa oikeaa keskustelua, toisen arvostelemisesta?!
Ei kaikki osaa on muakin monesti syytetty arvostelusta vaikka en sitä teekkään mu helpottaa kun ei moisesta välitä syyttäkööt mun puolesta usein syytöskin johtuu ymmärryksen puutteesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä itseksesi käyty höpinä parisuhteista on mies omiaan osoittamaan, että sellainen on yhtä kaukana sinun todellisuudesta kuin kuu maasta
- Anonyymi
Seisottiin vastatusten. Minä höpisin jotain häneen liittyvää. Ikävä tekee jo kipeää.
- Anonyymi
Taisi olla yhden alikulun kohdalla kun viimeksi näimme. Sen sillan luona myös usein mutta ei tainnut olla ihan viimeinen kerta.
Itseäni vanhempi, solakka ihana nainen kyseessä. Tuttu jo vuosien takaa. Seuraavaa kohtaamista tavoitellaan, uskoakseni molemmilla sama päämäärä...- Anonyymi
Lisään, viime kerrasta on kulunut jo aikaa. Ja liian paljon, tahtoa olisi enempään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään, viime kerrasta on kulunut jo aikaa. Ja liian paljon, tahtoa olisi enempään.
Jos M-mieheltä niin kyllä.😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos M-mieheltä niin kyllä.😍
Kyllä vaan! Mielessä olet.
- Anonyymi
Jäähyväiset autossa
- Anonyymi
Taksissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taksissa
Eräånlaisessa taksissa kyllä, ei ihan tavallisessa...
- Anonyymi
Kyse ei kylläkään ollut tällaisesta "taksista".
- Anonyymi
Ajoin autolla ohi, hän käveli kohti bussipysäkkiä.
- Anonyymi
Oliko perjantaina työpaikkojemme lähellä?
Oliko lähellä risteystä, josta kerran kerroit minulle, että oli vaikea olla kääntymättä?
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Oliko lähellä risteystä, josta kerran kerroit minulle, että oli vaikea olla kääntymättä?
Mahdollisesti muitakin näitä tällaisia?!
ap:lle
-pa:lta(siis ei pap:lta)
mitä5vaille2tarkoittaa? Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisesti muitakin näitä tällaisia?!
ap:lle
-pa:lta(siis ei pap:lta)
mitä5vaille2tarkoittaa?Nyt en ymmärtänyt... avaisitko vähän?
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt... avaisitko vähän?
No enhä tiedä monista,*mistään ammateistakaan:
(hankalaa avoimelle:) ykkösmiellettäni en, enkä kakkosmiellettä kuin lisämielteen, että varmaan imitaattori...
ykkösmielteitä en, mutta lähtötilanne oli, etten oo pappi (vaan saa kait tuostakin kuin täastäkin kuinko pai ois piirakkako ja apista tai abiturienttiinkin)
(*)eiKannattaisMitäänTäälläKommentoida(oonEriSarjalainen)
ett varmaan tarkoita mitään fyysistä loppuSanapari pyynnöllä, nähden alun löytöönToisuuksista
- Anonyymi
Noilla itelläkin näköjään hämärtyy että ovat eriarvoisessa asemassa kuin ne jotka ei näe kuka milloinkin kirjottaa. Ehkä siitä tulee kaikkivoipa jumalinen olo.
- Anonyymi
Joukossa tyhmyys tiivistyy kuuluu vanha sanonta.
Kyllä ennen oltiin paljon viisaampia 👍🏻 - Anonyymi
Torilla tavataan torilla tavataan.
- Anonyymi
Koskas
- Anonyymi
Sama paikka lähes 9 v sitten, niin se aika kuluu ja me vanhenemme
- Anonyymi
Hitto että rakastan sitä miestä. Miksi kaikki meni kuten meni. Alussa hänelläkin oli selvästi mielenkiintoa. Kai se sammui kun aika kului.
- Anonyymi
Milloin mielenkiinto sinun mielestä hävisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin mielenkiinto sinun mielestä hävisi?
En osaa sanoa tarkkaa aikaa. Olin kai liian ihastunut ja siksi vähän pihalla kaikesta.
- Anonyymi
selvästikkö mielenkiintoa, entä jos just toisinpäin
-oli vaikka ihan muissa(omissa muissa asioissansa) asioissaan tyyliin evvk tai
-ettei ollut mitään mielenkiintoa, ja toinen vaan oletti jotain/tulkitsi väärin(omistaan..)
-että jos ei ollut mitään mielenkiintoa, niin siksikö just hänkö mahdollisesti ois voinut kysyä(puheitako en muista..)kin vaikka, että miten vsp raiskataan
taikka vaikka alkoholia nauttineena ei ois ollut selvästi..
- Anonyymi
ajattelin että nyt riipasen kovan kännin
- Anonyymi
Olin vessassa ja hän tuli sinne
- Anonyymi
Hmmm kaipaatko minua ,jos olet hän,et ole varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm kaipaatko minua ,jos olet hän,et ole varmaan.
Olen vessanpönttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vessanpönttö.
🚽😍🤣
- Anonyymi
Ja mitä sitte vai onko se se puhelinkoppi jot voit sivusuhteille kirjotella rauhassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sitte vai onko se se puhelinkoppi jot voit sivusuhteille kirjotella rauhassa
vielä menneisyys naapurin (vain)vieraasta; ootko ap blondannut koskaan?
-pa
- Anonyymi
Silmäiltiin toisiamme töissä uuh mikä otus :)
- Anonyymi
Pihalla nähtiin, hän oli lähdössä. n>m
- Anonyymi
Oisko edes ollut mahdollista maksustakaan(paljon?j heittää ytimeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko edes ollut mahdollista maksustakaan(paljon?j heittää ytimeen?
*) heittää..
- Anonyymi
Minä luulen että jos haluaa yhteyttä niin joku muu tapa on parempi kuin kohdata kadulla. En tiedä tunnistaisinko, enkä tiedä haluaisinko mitään, voin tavata ja selvittää juttuja tai vaan kahvitella jos haluaa. Ei mitään isoompaa tunnetta, luulen että muiden jutut kyllä vähän niin kuin pilasi tämän romanssin, ehkä hyvä, en tiedä olisinko ollut yhtä hullu kuin te.
- Anonyymi
Ei mitään tarvetta kahvitella, jos ei ole mitään isompia tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään tarvetta kahvitella, jos ei ole mitään isompia tunteita.
Oli kiva lukea tämä lauseesi tästä sivusta.
Hän halusi kahvitella kanssani.
- Anonyymi
Parkkipaikkalla, autokoulun lähellä....
- Anonyymi
odottelimme tahoillamme, olisimme voineet ajan kuluttaa mukavamminkin.
https://youtu.be/v1HDt1tknTc - Anonyymi
Hän jätti minut ja lähti lounaalle.
- Anonyymi
Naurahdin. 😆 Anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurahdin. 😆 Anteeksi.
hyvä.
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Sade häiritsi koska silloi ei näe kyyneleitä
- Anonyymi
Minun työpaikalla. Huono paikka sanoa yhtään mitään tunteista siis.
- Anonyymi
Miehen työpaikalla nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen työpaikalla nähtiin.
Eiköhän meitä ole täällä useampi, johon tuo sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, miehen työpaikalla nähtiin mekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain. Siellä on nähty ja nähdään. Toivottavasti joskus jossain mukavammassakin paikassa 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain. Siellä on nähty ja nähdään. Toivottavasti joskus jossain mukavammassakin paikassa 🙏
ja tämä sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä.
- Anonyymi
Ulkona ja on siitä aikaa </3 niin ikävä on kyseistä henkilöä haluan hänet jo viekkuun. >:(((
- Anonyymi
Lounaalla Helsingissä.
- Anonyymi
Tehtiin "sitä" hänen autossaan🤭
- Anonyymi
En ol autossa sitä tehny kun yhden kanssa minkä itse oletan syyksi sille ni se ei taas kuulu muiden tietoon
- Anonyymi
Toinen luuli olevansa treffeillä ja toinen halusi vaihtaa kuulumisia.
- Anonyymi
Höpöpuhetta tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöpuhetta tuollainen.
Nii onkii
- Anonyymi
Tätä selvittelen mahdollisesti myöhemmin toisaalta toisilta (toisin, toivottavasti), jos ees siten sittenkään edes enää mahdollista.
Vaan vaikka täältä (anonyymeinä)vastauksiin(+yp estoin rajaa ja rajoittaa/suodattelee/sensuroi mitä lie..=>)en luottoa,
niin siltikin yritänpä kysyä kommentista: (nykyMielteenikinPohdintaani)Oli(n)ko tarkoitteeni olla kolmas osapuoli((tajuamatta/ymmärtämättä/hoksaamatta/tietämättäkäänYHTÄÄN) JOKINesiliina)välikäsi KentiesJoidenkin ((kaikkien)Keiden)Kahden Muun (mennytOmin..(nykyMIETEoletekkoTOSIpaljonJälkikäteenVasta-Par(e)ista Par(e)ista(KO) mahdollisistaTULKINTAkoVIRHEISTÄNIkö(omanSPedustajatSUhdeMUodoteETvspIINsa)) Väl(e)illä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä selvittelen mahdollisesti myöhemmin toisaalta toisilta (toisin, toivottavasti), jos ees siten sittenkään edes enää mahdollista.
Vaan vaikka täältä (anonyymeinä)vastauksiin( yp estoin rajaa ja rajoittaa/suodattelee/sensuroi mitä lie..=>)en luottoa,
niin siltikin yritänpä kysyä kommentista: (nykyMielteenikinPohdintaani)Oli(n)ko tarkoitteeni olla kolmas osapuoli((tajuamatta/ymmärtämättä/hoksaamatta/tietämättäkäänYHTÄÄN) JOKINesiliina)välikäsi KentiesJoidenkin ((kaikkien)Keiden)Kahden Muun (mennytOmin..(nykyMIETEoletekkoTOSIpaljonJälkikäteenVasta-Par(e)ista Par(e)ista(KO) mahdollisistaTULKINTAkoVIRHEISTÄNIkö(omanSPedustajatSUhdeMUodoteETvspIINsa)) Väl(e)illä?Oot varmasti omasta mielestäsi tosi hauska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmasti omasta mielestäsi tosi hauska.
Kyllä palstan riikinkukkomies itseään humoristisena pitää pikkukallevitseineen
Anonyymi kirjoitti:
Vaan vaikka täältä (anonyymeinä)vastauksiin( yp estoin rajaa ja rajoittaa/suodattelee/sensuroi mitä lie..=>)en luottoa,
niin siltikin yritänpä kysyä kommentista: (nykyMielteenikinPohdintaani)Oli(n)ko tarkoitteeni olla kolmas osapuoli((tajuamatta/ymmärtämättä/hoksaamatta/tietämättäkäänYHTÄÄN) JOKINesiliina)välikäsi KentiesJoidenkin ((kaikkien)Keiden)Kahden Muun (mennytOmin..(nykyMIETEoletekkoTOSIpaljonJälkikäteenVasta-Par(e)ista Par(e)ista(KO) mahdollisistaTULKINTAkoVIRHEISTÄNIkö(omanSPedustajatSUhdeMUodoteETvspIINsa)) Väl(e)illä?Kerran kävi kans sellainen väärinkäsitys ja kommunikoinnin kömmähdys josta syntyi hyvä soppa ja väärinkäsitys ja tulkinta ja epäselvyyksien vyyhti, sitten tahoillaan miettivät kumpikin mitä tuntee toinen ja ikävöikö ja taas tunsi ja ikävöi ja miettivät, pitivät yhteyttä, ikävöivät tahoillaan ja kaipasivat toisiaan ujostellen haaveillen ja pitäen taas yhteyttä ja se jatkuu vaan...
- Anonyymi
Oltiin kirkossa.
- Anonyymi
Mitäkö tuolla ny olisi merkitystä yks ei varmaan muistas itekkään muuten si taas nähny ohimennen milloi kenekki missäki
- Anonyymi
Miten näistä voisi ketään löytää? Ei mitenkään.
- Anonyymi
Nyt muistan, silloin oli vielä luntakin.
- Anonyymi
Ja jos olinkin sinä iltana erityisen ystävällinen, kunnioittava, nauravainen johtui se päätöksestä ettei koskaan enää. En koskaan antaisi tilaisuutta käyttäytyä kanssani kuin olisin yksi monista. Mutta tuon viimeisen illan ajan hän pani parastaan, olemalla se jonka muistan aina, hyvässä tai pahassa, ja joka teki minusta tämän mitä nyt olen.
- Anonyymi
Antoi mojovan pusun.
- Anonyymi
Hän kiskoi kaljaa kaksin käsin, mikä oli pettymys. Mutta ei hän voinnut tietää että kohtaamme, kuten en minäkään.
Ehkä hän muistaa, ehkä ei...- Anonyymi
Niin miksi ei saisi kaljaa kiskoa? Olut on hyvää, ja terveellistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin miksi ei saisi kaljaa kiskoa? Olut on hyvää, ja terveellistä.
Höpsis - se pilaa kaiken liikaa nautittuna. Kaikki voisi olla toisin nyt, jos kieli olisi suussaan kääntynyt.
- Anonyymi
Hajotti lopullisesti mun maailman tulemalla lähelle. Ois voinu vaa pysyy poissa.
- Anonyymi
Milloin tuli?
- Anonyymi
Kuinka tää tapahtui? Hajotin luultavammin tietämättäni yhden naisen maailman viime vuonna :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tuli?
Eilen tapahtunutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tää tapahtui? Hajotin luultavammin tietämättäni yhden naisen maailman viime vuonna :(
Joo ohi, hän ahdistelee irl
- Anonyymi
Swingers juhlat hän oli juhlakalu.
- Anonyymi
Se oli läheinen metsikkö, jossa risteilee pururatoja ja polkuja. Hän oli ulkoiluttamassa koiraansa ja minä masturboimassa. Jostain syystä hän ei ole sen jälkeen vastannut viesteihini.
- Anonyymi
Höh... outoa🤔
- Anonyymi
Hyi! Oksu!
- Anonyymi
treenailtiin yhdessä
- Anonyymi
Mitä lajia? Vai näettekö kuntosalilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lajia? Vai näettekö kuntosalilla?
Kiinnostaa myös treenailun alla oleva asia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa myös treenailun alla oleva asia?
semmottii missä tulee joskus mustelmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
semmottii missä tulee joskus mustelmia
Osui 🤣 Niitä kyllä tulee useammin kuin "Joskus".
- Anonyymi
Olette erittäin sekavia. 1/6sta saa jotain selvää.
- Anonyymi
Aamulla näin.
- Anonyymi
Aikaa sitten kaupankassalla, siis lappeenrannasta o kyse.
- Anonyymi
Vouguen saunassa useasti, Moktar oli kiihkeä antajana. En nähnyt enää jälkeenpäin, paikka suljettiin ja toinen keskittyi maahanmuuttopalstan isännöintiin sinisellä nimimerkillään.
- Anonyymi
Vaaleansininenuovimatto, kavitahroja, musta katto, huonostieristetyt seinät. Valkoinen sisäkatto, siniset ulkoseinät peltiä. Riisinjyväpeltikynnykset, mustaa peltilistaa. Surkea ilmastointiräppänä, kilisevät kaihtimet, maalatut kipsiv.seinät ja mustat konttorituolit.
- Anonyymi
Clubi, k-keskus, hiihtolatu, kolen viekun ikkuna, puisto <3
- Anonyymi
Vai löydetään. Maa on niellyt sen naisen ja on ikionnellinen ettei olla tavattu.
- Anonyymi
Surullinen :(
- Anonyymi
Olisiko ollut kaupassa
- Anonyymi
katseet kohtas tos tiellä kävellessäni himaa ohan se .. no kuumin.
- Anonyymi
Ihme kysymyksiä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7082045Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3491111- 69936
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö151855Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65626- 46614
- 31609
- 88577
- 32570
- 37530