Olet kyllä vaarallisen himokas

Anonyymi-ap

Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.

77

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Varo vaan, käyn kohta kimppuun

      • Anonyymi
        UUSI

        Sellaisia ne patoutuneet tunteet on!


      • Anonyymi
        UUSI

        Odotan. 🤤


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotan. 🤤

        Johan on.... lämmintä...


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuvailet minua pelottavan hyvin…

      • Anonyymi
        UUSI

        Ilmeisesti olet joutunut pitämään tuon puolen piilossa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti olet joutunut pitämään tuon puolen piilossa?

        Luonnevika😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnevika😂

        Joku aika erikoinen juttu se kieltämättä on. En tiedä että mikä. Et ole päässyt toteuttamaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku aika erikoinen juttu se kieltämättä on. En tiedä että mikä. Et ole päässyt toteuttamaan?

        Vaan yksi puoli minussa ja aika vapautunut seksuaalisesti. Olenhan tietysti paljon muutakin kun seksuaalinen olento.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan yksi puoli minussa ja aika vapautunut seksuaalisesti. Olenhan tietysti paljon muutakin kun seksuaalinen olento.

        Eli luvan kanssa saat puuhata?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli luvan kanssa saat puuhata?

        Tottakai sinkkuna saisin raahata himaani niin paljon seksiseuraa kun haluaisin. Mutta olenhan se kivinaama. En kaikille tuolla flirttaile vaikka flirttailenkin kyllä joo myönnän.. mutta sitte jos näen ihmisen kenet haluan oikeesti ottaa niin todennäköisesti meen vaikka läpi seinästä että se tulee tapahtumaan. Se alkaa pienellä kiusottelulla. Irtoaa sitä veikeää hymyäkin kyllä jne. Namupaloista on silkka nautinto taistella. Saa janoamaan vaan enemmän..Ja mikäs sen parempaa sitten kun saa viimein olla tilanteen päällä…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai sinkkuna saisin raahata himaani niin paljon seksiseuraa kun haluaisin. Mutta olenhan se kivinaama. En kaikille tuolla flirttaile vaikka flirttailenkin kyllä joo myönnän.. mutta sitte jos näen ihmisen kenet haluan oikeesti ottaa niin todennäköisesti meen vaikka läpi seinästä että se tulee tapahtumaan. Se alkaa pienellä kiusottelulla. Irtoaa sitä veikeää hymyäkin kyllä jne. Namupaloista on silkka nautinto taistella. Saa janoamaan vaan enemmän..Ja mikäs sen parempaa sitten kun saa viimein olla tilanteen päällä…

        Joo, toi on just sun luonne. Teet ihan mitä tahansa että pääset n....maan kiinnostavaa tyyppiä. Se on oikeastaan miellyttävä piirre, rautainen tahdonvoima ja määrätietoisuus. Imarteleva sen kohteelle siis. Ei millään tavalla ahdistavaa tai pelottavaa.

        Mitkä sun standardeja on tuossa leikissä? Ootko paljon saanut houkuteltua niitä jotka kiinnostavat, vai onko niitä vähän, jos lainkaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli luvan kanssa saat puuhata?

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, toi on just sun luonne. Teet ihan mitä tahansa että pääset n....maan kiinnostavaa tyyppiä. Se on oikeastaan miellyttävä piirre, rautainen tahdonvoima ja määrätietoisuus. Imarteleva sen kohteelle siis. Ei millään tavalla ahdistavaa tai pelottavaa.

        Mitkä sun standardeja on tuossa leikissä? Ootko paljon saanut houkuteltua niitä jotka kiinnostavat, vai onko niitä vähän, jos lainkaan?

        Haha kyl. Kiitos kai..:DNäissä asioissa en mene tyyliin ikinä puolivaloilla. Varmaan koska nautin niin paljon.. Oon leikkisä. Esimerkki hyvännäkönen kaupankassa huomaan sen jo heti ku meen sisään ja tiedän et en tuu jättään sitä siihen.. Katon ja syön silmillä just niin kauan et hän huomaa miten huomioin.. Oon kyl aika hyvin saanu aina huomioo sit takasinki ja tietysti naisena nyt saa muutenki epämääräsiä hoopoja itseään katselemaan niitä en kaipaa mut sitähän ei multa kysellä. Osaan myös pelata. Se johtuu siitä ku oon niin kaksjakonen. Jos päätän olla kylmä, se pitää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha kyl. Kiitos kai..:DNäissä asioissa en mene tyyliin ikinä puolivaloilla. Varmaan koska nautin niin paljon.. Oon leikkisä. Esimerkki hyvännäkönen kaupankassa huomaan sen jo heti ku meen sisään ja tiedän et en tuu jättään sitä siihen.. Katon ja syön silmillä just niin kauan et hän huomaa miten huomioin.. Oon kyl aika hyvin saanu aina huomioo sit takasinki ja tietysti naisena nyt saa muutenki epämääräsiä hoopoja itseään katselemaan niitä en kaipaa mut sitähän ei multa kysellä. Osaan myös pelata. Se johtuu siitä ku oon niin kaksjakonen. Jos päätän olla kylmä, se pitää.

        Varmaan sun li.... on sitten aika korkea kun sytyt tolleen. Ja varmaan vaan tosi hyvän näköiset kelpaa? Toi leikkisyys on kyllä sussa myös selkeä piirre. Keksit jotain ihan ihme luovia juttuja kun etenet suunnitelmassasi. Ootkohan edes suomalainen miten suurelta osin?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sun li.... on sitten aika korkea kun sytyt tolleen. Ja varmaan vaan tosi hyvän näköiset kelpaa? Toi leikkisyys on kyllä sussa myös selkeä piirre. Keksit jotain ihan ihme luovia juttuja kun etenet suunnitelmassasi. Ootkohan edes suomalainen miten suurelta osin?

        Nii siis no nautin siitä paljon niinku varmasti moni muukin tietysti. Purkaantuu paineet päästä samalla.. Mun on niin vaikee olla välil ajatustenkaa mut niissä hetkissä ainaki oon sata pinnaa paikalla :”D… Ois varmaa parempi olla läsnä jossain hyödyllisemmäs mut minkäs teet.. En ehkä ikinä muutu. Luova no kyllä! ja tietääkseni suomalainenki


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii siis no nautin siitä paljon niinku varmasti moni muukin tietysti. Purkaantuu paineet päästä samalla.. Mun on niin vaikee olla välil ajatustenkaa mut niissä hetkissä ainaki oon sata pinnaa paikalla :”D… Ois varmaa parempi olla läsnä jossain hyödyllisemmäs mut minkäs teet.. En ehkä ikinä muutu. Luova no kyllä! ja tietääkseni suomalainenki

        Jännä kun oot niin kuuma sellaisella tosi räväkällä tavalla, pikkuisen pissis vivahde, mutta silleen että se on houkuttelevaa. Nuorta energiaa siis. Ja sit kun tosiaan oot oudon tunteeton välillä, niin onhan siinä sellainen underground nahkatakki vivahde siinä touhussa. Kovis muija siis.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sun li.... on sitten aika korkea kun sytyt tolleen. Ja varmaan vaan tosi hyvän näköiset kelpaa? Toi leikkisyys on kyllä sussa myös selkeä piirre. Keksit jotain ihan ihme luovia juttuja kun etenet suunnitelmassasi. Ootkohan edes suomalainen miten suurelta osin?

        Ja ku sanoit tosta et vaan tosi hyvännäköset nii siis ei.. Karisma on niin tärkee! Mä en kato koskaan niin tarkkaan ketään vaan kokonaisuutta. Erilaisuus plussaa. Ja viehätyn molemmista sukupuolista mut huomattavasti enemmän silti miehiinpäin oon todennu vuosien saatossa senkin. Mut naisissakin on tietynlaiset mikkä sytyttää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ku sanoit tosta et vaan tosi hyvännäköset nii siis ei.. Karisma on niin tärkee! Mä en kato koskaan niin tarkkaan ketään vaan kokonaisuutta. Erilaisuus plussaa. Ja viehätyn molemmista sukupuolista mut huomattavasti enemmän silti miehiinpäin oon todennu vuosien saatossa senkin. Mut naisissakin on tietynlaiset mikkä sytyttää.

        Tykkäätkö siitä jos joku tällainen mies n.... sua jonkun naisen kanssa ja kehuu miten ihana olet? Saat huomiota kerralla ja kunnolla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä kun oot niin kuuma sellaisella tosi räväkällä tavalla, pikkuisen pissis vivahde, mutta silleen että se on houkuttelevaa. Nuorta energiaa siis. Ja sit kun tosiaan oot oudon tunteeton välillä, niin onhan siinä sellainen underground nahkatakki vivahde siinä touhussa. Kovis muija siis.

        Hahaaa kyl. Ei vitsi luet mua hyvi. On joo puolia et siin onki tulevalla kumppanilla tulevaisuudessa tekemistä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaaa kyl. Ei vitsi luet mua hyvi. On joo puolia et siin onki tulevalla kumppanilla tulevaisuudessa tekemistä

        No ei sua voi varmaan sitouttaa kuin isolla vehkeellä (autolla siis).


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö siitä jos joku tällainen mies n.... sua jonkun naisen kanssa ja kehuu miten ihana olet? Saat huomiota kerralla ja kunnolla.

        Niin siis kolmenkimppaa? No tavallaan tosi sytyttävä ajatus.. Tos tyylii kuukausi takaperi tuli kaupas yks pariskunta kyselee mua heidän lakanoihin piristykseks. Aika yllättävä tilanne oli. Mut se just kertoo siitä et must syttyy myös naiset. Entiedä mitä signaalia mä sit jaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sua voi varmaan sitouttaa kuin isolla vehkeellä (autolla siis).

        Iso ois hakusessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis kolmenkimppaa? No tavallaan tosi sytyttävä ajatus.. Tos tyylii kuukausi takaperi tuli kaupas yks pariskunta kyselee mua heidän lakanoihin piristykseks. Aika yllättävä tilanne oli. Mut se just kertoo siitä et must syttyy myös naiset. Entiedä mitä signaalia mä sit jaan.

        Menitkö? Kyl jotain kummia energioita jostain (en sano kenestä) välittyy. Siis tällainen s-papitar, viettelijätär ja ryhmän muodostaja. Kyl se sellainen aura on. Sen tajuaa heti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso ois hakusessa.

        No mulla on kyllä valtava.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis kolmenkimppaa? No tavallaan tosi sytyttävä ajatus.. Tos tyylii kuukausi takaperi tuli kaupas yks pariskunta kyselee mua heidän lakanoihin piristykseks. Aika yllättävä tilanne oli. Mut se just kertoo siitä et must syttyy myös naiset. Entiedä mitä signaalia mä sit jaan.

        Jostakin (en sano kenestä) välittyy sellainen energia että se tavallaan tarvitsee palvontaa, että sille kerrotaan miten ihana se on kaikin tavoin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menitkö? Kyl jotain kummia energioita jostain (en sano kenestä) välittyy. Siis tällainen s-papitar, viettelijätär ja ryhmän muodostaja. Kyl se sellainen aura on. Sen tajuaa heti.

        On mul se puhelinnumero tos vieläki.. Entiedä nii ollu vähän tässä senkaltanen ns tilanne päällä et on hommat jokatavalla jäissä muihin suuntiin. Koittanu eräästä selvyyttä saada.. Hän on kyl niin namu ei sen puolee..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on kyllä valtava.

        Mm sen mä tiedän kulta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On mul se puhelinnumero tos vieläki.. Entiedä nii ollu vähän tässä senkaltanen ns tilanne päällä et on hommat jokatavalla jäissä muihin suuntiin. Koittanu eräästä selvyyttä saada.. Hän on kyl niin namu ei sen puolee..

        Siis kenestä oot koittanut saada selvyyttä, ja miten namu asteikolla 1-10?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin (en sano kenestä) välittyy sellainen energia että se tavallaan tarvitsee palvontaa, että sille kerrotaan miten ihana se on kaikin tavoin.

        Sä voisit sitä mulle tulla kertomaan…tykkäisin siitä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On mul se puhelinnumero tos vieläki.. Entiedä nii ollu vähän tässä senkaltanen ns tilanne päällä et on hommat jokatavalla jäissä muihin suuntiin. Koittanu eräästä selvyyttä saada.. Hän on kyl niin namu ei sen puolee..

        Miten se tuli, nainen siis kaupassa että meillä olisi tällainen juttu..? Ootko ite tehny sellaista tai lähteny noihin aiemmin mukaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mm sen mä tiedän kulta.

        Kertoiko se blondi?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voisit sitä mulle tulla kertomaan…tykkäisin siitä

        Oot kyllä jossain mielessä ihan ylivoimainen. Se sun s-aura. Mikä ihmeen taikavoima sulla on?

        Kertoisin mielelläni kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kenestä oot koittanut saada selvyyttä, ja miten namu asteikolla 1-10?

        Eräästä miehestä joka harrastaa eräänlaista leikkimielistä ’piiritystä’ mua kohtaan mutta ei kuitenkaan tule luo. On nimenomaan pelaaja hänkin. Äly🥵 katse….🥵 Sytyn niin että en meinaa pysyä tussuissanivälillä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kenestä oot koittanut saada selvyyttä, ja miten namu asteikolla 1-10?

        Namuttelee kärkipäässä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli luvan kanssa saat puuhata?

        Niin juuri!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräästä miehestä joka harrastaa eräänlaista leikkimielistä ’piiritystä’ mua kohtaan mutta ei kuitenkaan tule luo. On nimenomaan pelaaja hänkin. Äly🥵 katse….🥵 Sytyn niin että en meinaa pysyä tussuissanivälillä

        Oliko siellä kosteaa kun olit hänen lähellään? Mietin erästä siten että n... häntä p.... Ja kuiskin miten kuuma ja ihana..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Namuttelee kärkipäässä!

        Et ilkeä sanoa kuitenkaan asteikolla 1-10?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri!

        Joku cu-juttu siis?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se tuli, nainen siis kaupassa että meillä olisi tällainen juttu..? Ootko ite tehny sellaista tai lähteny noihin aiemmin mukaan?

        Siis no siinä he mua katselivat katsoin heitä myös (hyvännäkösiä molemmat) about 30-35 jotain siinä..Lähdin kävelemään eteenpäin tavaratalossa ja ottivat kiinni ja nainen kysy ekana oonko sinkku ja sit esittivät toiveensa kimppakivasta munkaa. Sanovat et oon just heidän tyylinen ja kuulemma liian kuuma et oli pakko kysyy 😂 En oikeesti tiiä oli kyl hullu tilanne toki olin/olen imarreltu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot kyllä jossain mielessä ihan ylivoimainen. Se sun s-aura. Mikä ihmeen taikavoima sulla on?

        Kertoisin mielelläni kyllä.

        Entiedä niin .. kai vaan herätän fiiliksiä hyvässä ja pahassa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis no siinä he mua katselivat katsoin heitä myös (hyvännäkösiä molemmat) about 30-35 jotain siinä..Lähdin kävelemään eteenpäin tavaratalossa ja ottivat kiinni ja nainen kysy ekana oonko sinkku ja sit esittivät toiveensa kimppakivasta munkaa. Sanovat et oon just heidän tyylinen ja kuulemma liian kuuma et oli pakko kysyy 😂 En oikeesti tiiä oli kyl hullu tilanne toki olin/olen imarreltu.

        No joo eräs jonka tunnen on kyllä tosiaan just noin kuuma... Melkein voisi mennä naimisiin vaan siks kun on niin s...äs tapaus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ilkeä sanoa kuitenkaan asteikolla 1-10?

        No en mä lähde minkään asteikon mukaan ketään arvottamaan mutta mies tihkuu seksiä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Entiedä niin .. kai vaan herätän fiiliksiä hyvässä ja pahassa

        Ilmeisesti joo. Olen saattanut todistaa sitä livenä. Mikä sun miesmaku muuten on fyysisesti?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo eräs jonka tunnen on kyllä tosiaan just noin kuuma... Melkein voisi mennä naimisiin vaan siks kun on niin s...äs tapaus.

        mmmm m..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mä lähde minkään asteikon mukaan ketään arvottamaan mutta mies tihkuu seksiä

        Hetikö sen näki? Ja päätit hiljaa mielessäsi että tuon minä nappaan..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti joo. Olen saattanut todistaa sitä livenä. Mikä sun miesmaku muuten on fyysisesti?

        Hmm..Ei ole ehkä mitään vaan yhtä mikä kiinnostaa. Oon kai kaikkiruokanen.. Ku vaik ain sanon et sinisilmäset ni kyl mä tykkään tummistakin piirteistä (ruskeat silmät ym)..Pituus on sellanen mikä kiinnittää mun huomion nimenomaan miehessä siis! 180plus on aikalailla optimi. Nainen voi toki olla lyhyempiki ku minä. Voi olla jäätävä kivikasvo muille, kunhan munkaa riehuu ja irvailee himassa. Erilaisuus, rohkee tyyli ja ulosanti pistää silmään kyllä... Urheilullinen joo ois kiva muttei liian ja kyl esimerkiks hyvää percettä olis kiva siinnä iltasella katsella tietysti…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetikö sen näki? Ja päätit hiljaa mielessäsi että tuon minä nappaan..

        Aikalailla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..Ei ole ehkä mitään vaan yhtä mikä kiinnostaa. Oon kai kaikkiruokanen.. Ku vaik ain sanon et sinisilmäset ni kyl mä tykkään tummistakin piirteistä (ruskeat silmät ym)..Pituus on sellanen mikä kiinnittää mun huomion nimenomaan miehessä siis! 180plus on aikalailla optimi. Nainen voi toki olla lyhyempiki ku minä. Voi olla jäätävä kivikasvo muille, kunhan munkaa riehuu ja irvailee himassa. Erilaisuus, rohkee tyyli ja ulosanti pistää silmään kyllä... Urheilullinen joo ois kiva muttei liian ja kyl esimerkiks hyvää percettä olis kiva siinnä iltasella katsella tietysti…

        Tykkäsitkö sellaisesta että im... n vähän väliä m.... sulla eri paikoissa? Julkisissa yms, monta kertaa päivässä? Onko se oikeaa riehumista?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikalailla

        Ekana päivänä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsitkö sellaisesta että im... n vähän väliä m.... sulla eri paikoissa? Julkisissa yms, monta kertaa päivässä? Onko se oikeaa riehumista?

        Kaikki julkisilla paikoilla härväämiset on nautintoo..Sovarit ja julkiset kaikkialla nu*sitaan.Mitä riskialttiimpaa touhua sen kiihottavampaa ja parempaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekana päivänä?

        Kyllä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki julkisilla paikoilla härväämiset on nautintoo..Sovarit ja julkiset kaikkialla nu*sitaan.Mitä riskialttiimpaa touhua sen kiihottavampaa ja parempaa

        Voisit ottaa vapaasti myös ystäviä ja tuttavia mukaan yhteisiin hetkiin, naisia siis, miltä kuulostaisi? Pullien leivontaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.

        Eipä sitä havainnut mistään!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit ottaa vapaasti myös ystäviä ja tuttavia mukaan yhteisiin hetkiin, naisia siis, miltä kuulostaisi? Pullien leivontaan.

        hahaha jooojoo


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        hahaha jooojoo

        Jos et halua niin ei tietenkään.


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi olla. Mistä tiedät että minussa ei olisi tällainen puoli kaiken alla visusti piilossa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et halua niin ei tietenkään.

        Vähän pojalle pullawaa ;)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän pojalle pullawaa ;)

        Mitä tuo nyt tarkoittaa?


    • Anonyymi
      UUSI

      k? ….

      • Anonyymi
        UUSI

        🤨😊😊


      • Anonyymi
        UUSI

        Kirsi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🤨😊😊

        ❤️❤️❤️


    • UUSI

      Siis mitä minäkö?😳

      Siis mitään en ainakaan tunnusta🤭

      • Anonyymi
        UUSI

        Riippuu ihan siitä kuka olet!


      • Anonyymi
        UUSI

        Tunnusta pois vaan😉😅


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta pois vaan😉😅

        Kirsi on nimeni


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi on nimeni

        No moi!


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnusta pois vaan😉😅

        No, tietysti kauneus on katsojan silmissä, mutta muuten noi kaikki kyllä ainakin välillä pilkahtaa minussa😁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi on nimeni

        Millä paikkakunnalla?


    • Anonyymi
      UUSI

      En minä niin ihmeellinen ole.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuka täällä palstalla tuntee mut noin hyvin? Tai jonkun kaltaiseni. Tunnusta kuka olet? Oletko exäni? Kuka sinulla mielessä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Sellainen oudon viettelevä tapaus.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mikset veera oo mun vieres :<

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe