Olet kyllä vaarallisen himokas

Anonyymi-ap

Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.

115

2685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varo vaan, käyn kohta kimppuun

• Anonyymi

Sellaisia ne patoutuneet tunteet on!

• Anonyymi

Odotan. 🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan. 🤤

Johan on.... lämmintä...

• Anonyymi

Kuvailet minua pelottavan hyvin…

• Anonyymi

Ilmeisesti olet joutunut pitämään tuon puolen piilossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olet joutunut pitämään tuon puolen piilossa?

Luonnevika😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnevika😂

Joku aika erikoinen juttu se kieltämättä on. En tiedä että mikä. Et ole päässyt toteuttamaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku aika erikoinen juttu se kieltämättä on. En tiedä että mikä. Et ole päässyt toteuttamaan?

Vaan yksi puoli minussa ja aika vapautunut seksuaalisesti. Olenhan tietysti paljon muutakin kun seksuaalinen olento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan yksi puoli minussa ja aika vapautunut seksuaalisesti. Olenhan tietysti paljon muutakin kun seksuaalinen olento.

Eli luvan kanssa saat puuhata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai sinkkuna saisin raahata himaani niin paljon seksiseuraa kun haluaisin. Mutta olenhan se kivinaama. En kaikille tuolla flirttaile vaikka flirttailenkin kyllä joo myönnän.. mutta sitte jos näen ihmisen kenet haluan oikeesti ottaa niin todennäköisesti meen vaikka läpi seinästä että se tulee tapahtumaan. Se alkaa pienellä kiusottelulla. Irtoaa sitä veikeää hymyäkin kyllä jne. Namupaloista on silkka nautinto taistella. Saa janoamaan vaan enemmän..Ja mikäs sen parempaa sitten kun saa viimein olla tilanteen päällä…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai sinkkuna saisin raahata himaani niin paljon seksiseuraa kun haluaisin. Mutta olenhan se kivinaama. En kaikille tuolla flirttaile vaikka flirttailenkin kyllä joo myönnän.. mutta sitte jos näen ihmisen kenet haluan oikeesti ottaa niin todennäköisesti meen vaikka läpi seinästä että se tulee tapahtumaan. Se alkaa pienellä kiusottelulla. Irtoaa sitä veikeää hymyäkin kyllä jne. Namupaloista on silkka nautinto taistella. Saa janoamaan vaan enemmän..Ja mikäs sen parempaa sitten kun saa viimein olla tilanteen päällä…

Joo, toi on just sun luonne. Teet ihan mitä tahansa että pääset n....maan kiinnostavaa tyyppiä. Se on oikeastaan miellyttävä piirre, rautainen tahdonvoima ja määrätietoisuus. Imarteleva sen kohteelle siis. Ei millään tavalla ahdistavaa tai pelottavaa.

Mitkä sun standardeja on tuossa leikissä? Ootko paljon saanut houkuteltua niitä jotka kiinnostavat, vai onko niitä vähän, jos lainkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, toi on just sun luonne. Teet ihan mitä tahansa että pääset n....maan kiinnostavaa tyyppiä. Se on oikeastaan miellyttävä piirre, rautainen tahdonvoima ja määrätietoisuus. Imarteleva sen kohteelle siis. Ei millään tavalla ahdistavaa tai pelottavaa.

Mitkä sun standardeja on tuossa leikissä? Ootko paljon saanut houkuteltua niitä jotka kiinnostavat, vai onko niitä vähän, jos lainkaan?

Haha kyl. Kiitos kai..:DNäissä asioissa en mene tyyliin ikinä puolivaloilla. Varmaan koska nautin niin paljon.. Oon leikkisä. Esimerkki hyvännäkönen kaupankassa huomaan sen jo heti ku meen sisään ja tiedän et en tuu jättään sitä siihen.. Katon ja syön silmillä just niin kauan et hän huomaa miten huomioin.. Oon kyl aika hyvin saanu aina huomioo sit takasinki ja tietysti naisena nyt saa muutenki epämääräsiä hoopoja itseään katselemaan niitä en kaipaa mut sitähän ei multa kysellä. Osaan myös pelata. Se johtuu siitä ku oon niin kaksjakonen. Jos päätän olla kylmä, se pitää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha kyl. Kiitos kai..:DNäissä asioissa en mene tyyliin ikinä puolivaloilla. Varmaan koska nautin niin paljon.. Oon leikkisä. Esimerkki hyvännäkönen kaupankassa huomaan sen jo heti ku meen sisään ja tiedän et en tuu jättään sitä siihen.. Katon ja syön silmillä just niin kauan et hän huomaa miten huomioin.. Oon kyl aika hyvin saanu aina huomioo sit takasinki ja tietysti naisena nyt saa muutenki epämääräsiä hoopoja itseään katselemaan niitä en kaipaa mut sitähän ei multa kysellä. Osaan myös pelata. Se johtuu siitä ku oon niin kaksjakonen. Jos päätän olla kylmä, se pitää.

Varmaan sun li.... on sitten aika korkea kun sytyt tolleen. Ja varmaan vaan tosi hyvän näköiset kelpaa? Toi leikkisyys on kyllä sussa myös selkeä piirre. Keksit jotain ihan ihme luovia juttuja kun etenet suunnitelmassasi. Ootkohan edes suomalainen miten suurelta osin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan sun li.... on sitten aika korkea kun sytyt tolleen. Ja varmaan vaan tosi hyvän näköiset kelpaa? Toi leikkisyys on kyllä sussa myös selkeä piirre. Keksit jotain ihan ihme luovia juttuja kun etenet suunnitelmassasi. Ootkohan edes suomalainen miten suurelta osin?

Nii siis no nautin siitä paljon niinku varmasti moni muukin tietysti. Purkaantuu paineet päästä samalla.. Mun on niin vaikee olla välil ajatustenkaa mut niissä hetkissä ainaki oon sata pinnaa paikalla :”D… Ois varmaa parempi olla läsnä jossain hyödyllisemmäs mut minkäs teet.. En ehkä ikinä muutu. Luova no kyllä! ja tietääkseni suomalainenki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii siis no nautin siitä paljon niinku varmasti moni muukin tietysti. Purkaantuu paineet päästä samalla.. Mun on niin vaikee olla välil ajatustenkaa mut niissä hetkissä ainaki oon sata pinnaa paikalla :”D… Ois varmaa parempi olla läsnä jossain hyödyllisemmäs mut minkäs teet.. En ehkä ikinä muutu. Luova no kyllä! ja tietääkseni suomalainenki

Jännä kun oot niin kuuma sellaisella tosi räväkällä tavalla, pikkuisen pissis vivahde, mutta silleen että se on houkuttelevaa. Nuorta energiaa siis. Ja sit kun tosiaan oot oudon tunteeton välillä, niin onhan siinä sellainen underground nahkatakki vivahde siinä touhussa. Kovis muija siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ku sanoit tosta et vaan tosi hyvännäköset nii siis ei.. Karisma on niin tärkee! Mä en kato koskaan niin tarkkaan ketään vaan kokonaisuutta. Erilaisuus plussaa. Ja viehätyn molemmista sukupuolista mut huomattavasti enemmän silti miehiinpäin oon todennu vuosien saatossa senkin. Mut naisissakin on tietynlaiset mikkä sytyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ku sanoit tosta et vaan tosi hyvännäköset nii siis ei.. Karisma on niin tärkee! Mä en kato koskaan niin tarkkaan ketään vaan kokonaisuutta. Erilaisuus plussaa. Ja viehätyn molemmista sukupuolista mut huomattavasti enemmän silti miehiinpäin oon todennu vuosien saatossa senkin. Mut naisissakin on tietynlaiset mikkä sytyttää.

Tykkäätkö siitä jos joku tällainen mies n.... sua jonkun naisen kanssa ja kehuu miten ihana olet? Saat huomiota kerralla ja kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jännä kun oot niin kuuma sellaisella tosi räväkällä tavalla, pikkuisen pissis vivahde, mutta silleen että se on houkuttelevaa. Nuorta energiaa siis. Ja sit kun tosiaan oot oudon tunteeton välillä, niin onhan siinä sellainen underground nahkatakki vivahde siinä touhussa. Kovis muija siis.

Hahaaa kyl. Ei vitsi luet mua hyvi. On joo puolia et siin onki tulevalla kumppanilla tulevaisuudessa tekemistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö siitä jos joku tällainen mies n.... sua jonkun naisen kanssa ja kehuu miten ihana olet? Saat huomiota kerralla ja kunnolla.

Niin siis kolmenkimppaa? No tavallaan tosi sytyttävä ajatus.. Tos tyylii kuukausi takaperi tuli kaupas yks pariskunta kyselee mua heidän lakanoihin piristykseks. Aika yllättävä tilanne oli. Mut se just kertoo siitä et must syttyy myös naiset. Entiedä mitä signaalia mä sit jaan.

• Anonyymi

Iso ois hakusessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis kolmenkimppaa? No tavallaan tosi sytyttävä ajatus.. Tos tyylii kuukausi takaperi tuli kaupas yks pariskunta kyselee mua heidän lakanoihin piristykseks. Aika yllättävä tilanne oli. Mut se just kertoo siitä et must syttyy myös naiset. Entiedä mitä signaalia mä sit jaan.

Menitkö? Kyl jotain kummia energioita jostain (en sano kenestä) välittyy. Siis tällainen s-papitar, viettelijätär ja ryhmän muodostaja. Kyl se sellainen aura on. Sen tajuaa heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iso ois hakusessa.

No mulla on kyllä valtava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostakin (en sano kenestä) välittyy sellainen energia että se tavallaan tarvitsee palvontaa, että sille kerrotaan miten ihana se on kaikin tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menitkö? Kyl jotain kummia energioita jostain (en sano kenestä) välittyy. Siis tällainen s-papitar, viettelijätär ja ryhmän muodostaja. Kyl se sellainen aura on. Sen tajuaa heti.

On mul se puhelinnumero tos vieläki.. Entiedä nii ollu vähän tässä senkaltanen ns tilanne päällä et on hommat jokatavalla jäissä muihin suuntiin. Koittanu eräästä selvyyttä saada.. Hän on kyl niin namu ei sen puolee..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mulla on kyllä valtava.

Mm sen mä tiedän kulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mul se puhelinnumero tos vieläki.. Entiedä nii ollu vähän tässä senkaltanen ns tilanne päällä et on hommat jokatavalla jäissä muihin suuntiin. Koittanu eräästä selvyyttä saada.. Hän on kyl niin namu ei sen puolee..

Siis kenestä oot koittanut saada selvyyttä, ja miten namu asteikolla 1-10?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostakin (en sano kenestä) välittyy sellainen energia että se tavallaan tarvitsee palvontaa, että sille kerrotaan miten ihana se on kaikin tavoin.

Sä voisit sitä mulle tulla kertomaan…tykkäisin siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se tuli, nainen siis kaupassa että meillä olisi tällainen juttu..? Ootko ite tehny sellaista tai lähteny noihin aiemmin mukaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mm sen mä tiedän kulta.

Kertoiko se blondi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä voisit sitä mulle tulla kertomaan…tykkäisin siitä

Oot kyllä jossain mielessä ihan ylivoimainen. Se sun s-aura. Mikä ihmeen taikavoima sulla on?

Kertoisin mielelläni kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kenestä oot koittanut saada selvyyttä, ja miten namu asteikolla 1-10?

Namuttelee kärkipäässä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri!

• Anonyymi

Oliko siellä kosteaa kun olit hänen lähellään? Mietin erästä siten että n... häntä p.... Ja kuiskin miten kuuma ja ihana..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Namuttelee kärkipäässä!

Et ilkeä sanoa kuitenkaan asteikolla 1-10?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri!

Joku cu-juttu siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se tuli, nainen siis kaupassa että meillä olisi tällainen juttu..? Ootko ite tehny sellaista tai lähteny noihin aiemmin mukaan?

Siis no siinä he mua katselivat katsoin heitä myös (hyvännäkösiä molemmat) about 30-35 jotain siinä..Lähdin kävelemään eteenpäin tavaratalossa ja ottivat kiinni ja nainen kysy ekana oonko sinkku ja sit esittivät toiveensa kimppakivasta munkaa. Sanovat et oon just heidän tyylinen ja kuulemma liian kuuma et oli pakko kysyy 😂 En oikeesti tiiä oli kyl hullu tilanne toki olin/olen imarreltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kyllä jossain mielessä ihan ylivoimainen. Se sun s-aura. Mikä ihmeen taikavoima sulla on?

Entiedä niin .. kai vaan herätän fiiliksiä hyvässä ja pahassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis no siinä he mua katselivat katsoin heitä myös (hyvännäkösiä molemmat) about 30-35 jotain siinä..Lähdin kävelemään eteenpäin tavaratalossa ja ottivat kiinni ja nainen kysy ekana oonko sinkku ja sit esittivät toiveensa kimppakivasta munkaa. Sanovat et oon just heidän tyylinen ja kuulemma liian kuuma et oli pakko kysyy 😂 En oikeesti tiiä oli kyl hullu tilanne toki olin/olen imarreltu.

No joo eräs jonka tunnen on kyllä tosiaan just noin kuuma... Melkein voisi mennä naimisiin vaan siks kun on niin s...äs tapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä lähde minkään asteikon mukaan ketään arvottamaan mutta mies tihkuu seksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti joo. Olen saattanut todistaa sitä livenä. Mikä sun miesmaku muuten on fyysisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo eräs jonka tunnen on kyllä tosiaan just noin kuuma... Melkein voisi mennä naimisiin vaan siks kun on niin s...äs tapaus.

mmmm m..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en mä lähde minkään asteikon mukaan ketään arvottamaan mutta mies tihkuu seksiä

Hetikö sen näki? Ja päätit hiljaa mielessäsi että tuon minä nappaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti joo. Olen saattanut todistaa sitä livenä. Mikä sun miesmaku muuten on fyysisesti?

Hmm..Ei ole ehkä mitään vaan yhtä mikä kiinnostaa. Oon kai kaikkiruokanen.. Ku vaik ain sanon et sinisilmäset ni kyl mä tykkään tummistakin piirteistä (ruskeat silmät ym)..Pituus on sellanen mikä kiinnittää mun huomion nimenomaan miehessä siis! 180plus on aikalailla optimi. Nainen voi toki olla lyhyempiki ku minä. Voi olla jäätävä kivikasvo muille, kunhan munkaa riehuu ja irvailee himassa. Erilaisuus, rohkee tyyli ja ulosanti pistää silmään kyllä... Urheilullinen joo ois kiva muttei liian ja kyl esimerkiks hyvää percettä olis kiva siinnä iltasella katsella tietysti…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetikö sen näki? Ja päätit hiljaa mielessäsi että tuon minä nappaan..

Aikalailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm..Ei ole ehkä mitään vaan yhtä mikä kiinnostaa. Oon kai kaikkiruokanen.. Ku vaik ain sanon et sinisilmäset ni kyl mä tykkään tummistakin piirteistä (ruskeat silmät ym)..Pituus on sellanen mikä kiinnittää mun huomion nimenomaan miehessä siis! 180plus on aikalailla optimi. Nainen voi toki olla lyhyempiki ku minä. Voi olla jäätävä kivikasvo muille, kunhan munkaa riehuu ja irvailee himassa. Erilaisuus, rohkee tyyli ja ulosanti pistää silmään kyllä... Urheilullinen joo ois kiva muttei liian ja kyl esimerkiks hyvää percettä olis kiva siinnä iltasella katsella tietysti…

Tykkäsitkö sellaisesta että im... n vähän väliä m.... sulla eri paikoissa? Julkisissa yms, monta kertaa päivässä? Onko se oikeaa riehumista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikalailla

Ekana päivänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ekana päivänä?

Kyllä.

• Anonyymi

Voisit ottaa vapaasti myös ystäviä ja tuttavia mukaan yhteisiin hetkiin, naisia siis, miltä kuulostaisi? Pullien leivontaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.

Eipä sitä havainnut mistään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisit ottaa vapaasti myös ystäviä ja tuttavia mukaan yhteisiin hetkiin, naisia siis, miltä kuulostaisi? Pullien leivontaan.

hahaha jooojoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahaha jooojoo

Jos et halua niin ei tietenkään.

• Anonyymi

Voi olla. Mistä tiedät että minussa ei olisi tällainen puoli kaiken alla visusti piilossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et halua niin ei tietenkään.

Vähän pojalle pullawaa ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän pojalle pullawaa ;)

Mitä tuo nyt tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuo nyt tarkoittaa?

No se tarkoittaa sitä, että mies mielikuvaharjoittelee saavansa, mutta näin ri tule käymään oli kohteita kuinka liuta tahansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuinen mies kirjoittelee puutteessa itsensä kanssa, kyllähän se ajatuksia herättää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat mies kokea esim kaupan kassan tavan tervehtimisen kutsuna seukkailuun

• Anonyymi

Voi olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat mies kokea esim kaupan kassan tavan tervehtimisen kutsuna seukkailuun

Kato joidenkin päässä vielä tämmöset jututki herättelee ..Säälihän se että sulla ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaaa kyl. Ei vitsi luet mua hyvi. On joo puolia et siin onki tulevalla kumppanilla tulevaisuudessa tekemistä

Puhut itsesi kanssa täällä esittäen toista.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä toi tollanen elämäntyyli sopii jollekin, mut mä en pystyis. Vaikea tuntea vetovoimaa ihmisiin joita en tunne. Kiinnyn ihmisiin syvästi. Toki on hauska käydä välillä tanssimassa railakkaastikin, mutta en saa mitään irtosuhteista. Oon ite sinkku ja kaipaan vaan sitä yhtä johon olen kiintynyt keväällä. Vaikea syttyä kenestäkään muusta vaikka vientiä olisi. Kaivatulla varmaan haku päällä ollut, mutta minkäs mahdan kun sydän kaipaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tää on kyl mun mustamaalausta . Oletkohan joku joka koittaa tekeytyä minuksi? Ilkeää ja tiedän vain yhden joka voi olla noin ilkeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ku tutustuisit muhun syvemmin niin erottaisit mut tästä kirjoittelijasta

• Anonyymi kirjoitti:

Sivusta- s-aura voi olla todella vahva ilman, että tarvii lähteä toteuttamaan kaikenlaista. Toki jokaisella oikeus toimia tavallaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo kuulostaa vähän epärealistiselta tilanteelta tässä meidän suomalaisessa kulttuurissa 😅

• Anonyymi kirjoitti:

A-naiselle olenkin kertonut, että kaivattuni on mulle ollut se kuumin ja paras

• Anonyymi kirjoitti:

Joku cu-juttu siis?

Mitä tää tarkoittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Must tää kirjoitus on selvästi feikki 😅 ei millään pahalla, mutta kyllä tästä koko ketjusta huokuu trollimaisuus

• Anonyymi kirjoitti:

Ekana päivänä?

Mä en kyllä ekana päivänä tietäis

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä havainnut mistään!

Aika surrealista settiä

• Tää on trollausta koko ketju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mmmm m..

Hmm...Onnellinen on se ihminen jonka voima on rakkaudessa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ekana päivänä?

Hmm...Kun himo katoaa hän on karvas kuin koiruoho...

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

Tää on kyl mun mustamaalausta . Oletkohan joku joka koittaa tekeytyä minuksi? Ilkeää ja tiedän vain yhden joka voi olla noin ilkeä.

Loppuiko sinulla nettiukkeli kenties taas usko aloituksesi voimaan ja kylyyn realisoida nainen elämääsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka nuoresta energiasta sinä itseksesi kirjoitteleva kiihkeä mies haaveilet?🙄

• Anonyymi

k? ….

• Anonyymi

🤨😊😊

• Anonyymi

Kirsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤨😊😊

❤️❤️❤️

• Siis mitä minäkö?😳

Siis mitään en ainakaan tunnusta🤭

• Anonyymi

Riippuu ihan siitä kuka olet!

• Anonyymi

Tunnusta pois vaan😉😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnusta pois vaan😉😅

Kirsi on nimeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirsi on nimeni

No moi!

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnusta pois vaan😉😅

No, tietysti kauneus on katsojan silmissä, mutta muuten noi kaikki kyllä ainakin välillä pilkahtaa minussa😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirsi on nimeni

Millä paikkakunnalla?

• Anonyymi

En minä niin ihmeellinen ole.

• Anonyymi

Kuka täällä palstalla tuntee mut noin hyvin? Tai jonkun kaltaiseni. Tunnusta kuka olet? Oletko exäni? Kuka sinulla mielessä?

• Anonyymi

Sellainen oudon viettelevä tapaus.

• Anonyymi

Mikset veera oo mun vieres :<

• Anonyymi

Ja fläsäperse

• Anonyymi

No tämä 😂

• Anonyymi

Kuvailit juuri minut.Paitsi että,mä en anna kaikille.En ole kevytkenkäinen ollenkaan,vaikka niin voisi monet lulla,koska mä pidän huomiosta/ sen herättämistä/ flirtistä.Mä olen hyvin erikoinen ja toisenlainen kuin kukaan muu.Mä olen myös hyvin herkkä ja epävarma sisältä.

• Anonyymi

Vaikutat omiin aloituksiin vastaava mies kroonisen puutteen takia pärähtäneeltä

• Must tää vaikuttaa ihan selvältä trolliketjulta....
      Toivottavasti ei ole ollut tarkoituksena mustamaalaamiskampanja jollain. Ois aika ilkeää moinen

• Anonyymi

Kerro ihmeessä multinikkimies mitä hait tällä elämänkoulukuriositeettiavauksella

• Anonyymi

🥸🤡🧟

• Anonyymi

Kiitos. niin olenkin
      Naiselta

• Anonyymi

Sanna Marin?

• Anonyymi

Sivusta, itselleni, näyttäis siltä että lähes kaikki luonnehdinnat mitä olen tässä "casessa" kirjottanut yksityisviesteissä on osoittautuneet paikkansapitäviksi, draamoista huolimatta. Siten oon tyytyväinen. Jo helmikuussa 23 olen luonnehtinut paria ihmistä, toista näkemättä, tai palstasta ees tietämättä, ja oikein mennyt. Happy😇

• Anonyymi

Kirsi sörkästä

• Anonyymi

huhuh mitä settiä

• Anonyymi

Mitä unta oikein näet? Olet vetäny jotain tosi vahvaa kun noin sekaisin olet!

• Anonyymi

Olen Ainutlaatunein kaikin puolin !!!

• Anonyymi

Jonon hännille vaaan..

• Anonyymi

Niinpä, nyt mustelen kissani kanssa.

• Anonyymi

Mullakin ikävä sua.

• Tää on kyllä yksi pahimmista kiusaamis/trollaamis ketjuista täällä mitä tiedän.

• Anonyymi

Älkää nyt daiut nostako tätä ketjua enää.

-Aloittaja

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      26
      3356
    2. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      62
      2685
    3. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      194
      2601
    4. Tampereen ampuja on uskovainen

On toivotellut siunausta ja jaellut Raamatun jakeita. "Sinä olet antanut minulle elämän lahjan, ja ylläpidät elämää. An
      Luterilaisuus
      83
      1249
    5. Kulta en jaksa tätä palstaa

Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha
      Ikävä
      17
      1130
    6. Haukio ja Niinistö

Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1092
    7. Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?

Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam
      Maailman menoa
      158
      1002
    8. Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?

Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os
      Sinkut
      190
      949
    9. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      127
      893
    10. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      165
      879
    Aihe