Ei koskaan saatu tuntea

Anonyymi-ap

Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaatteet intohimon vallassa nopeasti tai toista kiusoitellen hitaasti. Kaikki on ohi. Siihen ei suotu mahdollisuutta, vaikka alku näytti lupaavalta. Työkalut puuttuu tästä eteenpäin. Meitä ei oltu selvästi tarkoitettu toisillemme enempään.

33

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä. Meidät oli tarkoitettu palstalle haaveilemaan🥰 Ei vaan, olen ajatellut usein yhtä asiaa, miten selkä kaareutuu, miten silmät ummistuu ja mitä silloin sanotaan.
      Lukemattomat kerrat, joten et ole ainoa kirjoittelija täällä. Meidän erona on se, etten voi ajatella, että kaikki olisi ollut turhaa.

    • Anonyymi

      Näin se joskus on. Toki sille olisi paljon tehtävissä. Sattuma tuo onnen, lyhyenkin. Sekin katoaa, jää vain kaunis kipeä muisto. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta. Vaikka sataa.

    • Anonyymi

      Ohohoh Onpa mielenkiintoista.Olen tottunut siihen et nopeasti sisään ja ulos sen jälkeen kahville

    • Anonyymi

      Miksi ei saataisi tuntea tuo ihana?

      • Anonyymi

        Saadaan tietysti jos ole mun ihana mies. sivusta


    • Anonyymi

      Mutta mene mies sillä, että oisit saanu jos oisit halunnu tjsp?

    • Anonyymi

      Kyllä me vielä Miehen kanssa siihen päästään. Minä ainakin haluan ❤️

      • Anonyymi

        Joo! 🙂


    • Anonyymi

      Jep, eniten tuo harmittaa että paneminen meni sivu suun! Muulla ei niin väliä.

      • Anonyymi

        Oletko varma


      • Anonyymi

        Kommenttisi kertoo kyllä sinustakin jotain..."paneminen" aloituksessa puhutaan rakastelusta, niillä on eroa, panna voi ketävain jos seisoo, humalassa..pikkujoulujen jälkimainingeissa työkaverin kanssa yms. Jos mulle nainen mainitsee sanan paneminen, ei tuu tapahtumaan. - mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi kertoo kyllä sinustakin jotain..."paneminen" aloituksessa puhutaan rakastelusta, niillä on eroa, panna voi ketävain jos seisoo, humalassa..pikkujoulujen jälkimainingeissa työkaverin kanssa yms. Jos mulle nainen mainitsee sanan paneminen, ei tuu tapahtumaan. - mies sivusta

        Ite puhun aina panemisesta, naimisesta tai nussuttelusta eli sinä ’rakastelija’ et olis mulle lainkaan sopiva sittennnii.. -nainen sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite puhun aina panemisesta, naimisesta tai nussuttelusta eli sinä ’rakastelija’ et olis mulle lainkaan sopiva sittennnii.. -nainen sivusta

        Luulen kanssa, vaikka rakkaalla tapahtumalla on monta nimeä silti paneminen kalskahtaa pelkältä suoritukselta johon kelpaa kuka vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi kertoo kyllä sinustakin jotain..."paneminen" aloituksessa puhutaan rakastelusta, niillä on eroa, panna voi ketävain jos seisoo, humalassa..pikkujoulujen jälkimainingeissa työkaverin kanssa yms. Jos mulle nainen mainitsee sanan paneminen, ei tuu tapahtumaan. - mies sivusta

        Miehiä tusinassa monta, helppo korvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen kanssa, vaikka rakkaalla tapahtumalla on monta nimeä silti paneminen kalskahtaa pelkältä suoritukselta johon kelpaa kuka vaan.

        Joo ja seksuaalisuus asuu meissä kaikissa! Sitäkin puolta on ihan terveellistä toteuttaa, eikä se tarkota että kuka vaan kävisi.Tuntuu elämä joltakin kun saa kunnon panon.Toki jotkut ei kaipaa niin paljoa ja sekin on täysin fine. Rauha heille jne.


    • Anonyymi

      Oih.....♥️

    • Anonyymi

      Rakastelu vailla kiirettä kuulostaisi kyllä siltä, että saattaisi taju lähteä onnesta...

    • Anonyymi

      Me tuskin pelkästään pannaan.
      Kyllä siinä on paljon enemmästä silloin kyse kun siihen pisteeseen päädytään.
      Ensin on tutustuttava, opittava tuntemaan ja löydettävä yhteinen tunnetila.
      Tuntematta toista kokemus on vaan puolikas jos sitäkään. Joillekin sekin vähä riittää, ei minulle eikä toivottavasti sinullekaan Mies.
      Meillä on kaikki ihana vielä edessä ❤️
      Olet tärkeä minulle!

      • Anonyymi

        Olet tärkeä myös minulle! Toisen tunteminen ja tunteiden tunteminen vahvistavat sitten aikanaan rakastelun intensiivisyyttä ja voimaa. Paneminen on kuin pieni sade samaan aikaan kun aurinko paistaa ns. hiiren päivä. Rakastelu on kuin kuumien kesäpäivien jälkeen kunnon ukkosmyrsky, jossa salamoi iholla ja kaikki tunteet pääsee valloilleen, jonka jälkeen on hyvä, turvallinen ja seesteinen olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tärkeä myös minulle! Toisen tunteminen ja tunteiden tunteminen vahvistavat sitten aikanaan rakastelun intensiivisyyttä ja voimaa. Paneminen on kuin pieni sade samaan aikaan kun aurinko paistaa ns. hiiren päivä. Rakastelu on kuin kuumien kesäpäivien jälkeen kunnon ukkosmyrsky, jossa salamoi iholla ja kaikki tunteet pääsee valloilleen, jonka jälkeen on hyvä, turvallinen ja seesteinen olo.

        En kaipaa M-miestä, mutta huhheijaa, jos kaivattuni ajattelisi noin... 🥵 🫠

        Sivusta


      • Anonyymi

        Jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tärkeä myös minulle! Toisen tunteminen ja tunteiden tunteminen vahvistavat sitten aikanaan rakastelun intensiivisyyttä ja voimaa. Paneminen on kuin pieni sade samaan aikaan kun aurinko paistaa ns. hiiren päivä. Rakastelu on kuin kuumien kesäpäivien jälkeen kunnon ukkosmyrsky, jossa salamoi iholla ja kaikki tunteet pääsee valloilleen, jonka jälkeen on hyvä, turvallinen ja seesteinen olo.

        😘 ajatukset niin yhteneväiset meillä.


    • Anonyymi

      Muru. Tuo vielä tapahtuu ♥️♥️♥️

    • Anonyymi

      Mitä työkaluja olet tähän mennessä käyttänyt?

    • Anonyymi

      Kädet ja k_rpä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloitus oli naiselta **** miehelle ****

      • Anonyymi

        Sadulta Jonille.


      • Anonyymi

        Ok ,tapaamisiin sitten....


    • Anonyymi

      Haluaisin yhden miehen kanssa kyllä kovasti 😍

      Olen halunnut jo ainakin 5 vuotta 🤔

      N-M 💕

    • Anonyymi

      "Työkalut puuttuu tästä eteenpäin"


      hmmm, rohkeutta
      ja sitte vähän luovuutta
      niin irl yhteydenotto ihan millä tasolla vaa

    • Anonyymi

      Et usko mies miten usein minä tunsin sen. Lähes joka yö elin tuon mielessäni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe