Eikö lintukodossa olekkaan kaikki hyvin? Alkavatko päättäjien silmät avautua siitä että väärä johtaja savustettiin ulos?
mikä mättää, Tita poissa ja valtuutetut vaihtuu?
14
<50
Vastaukset
- MINÄolenfiksuin
Ne poistuu, jotka eivät tyydy demokratiaan. Olen vain MINÄ ja MINUN ajatukset ja kun MINÄ ja MINUN ajatukset eivät etene, niin MINÄ en jaksa odottaa ja kuunnella toisten näkemyksiä. MINÄ menen muualle sekottamaan, josko muut olisivat niin tyhmiä, että tyytyisivät vain MINUN mielipiteeseen. MINÄ eroan valtuustosta, MINÄ olen kärsimätön vaikka en sitä itse halua ymmärtää.
- hyvv
Selkis,syy mix hönölällä menee kuin menee
- minäk
... jos sielt kaikki minä minät poistuis niin varmaan aika autiota ois :-)
- UlosottoVai
Tiitalle maksettavat korvaukset työpaikan tuhoamisesta maksavat kai tuhon aiheuttajat, vai kuinka? Ei kai kunta maksa yksittäisten häröjen toilauksista. Kai ne Tiitan menetetyt tulot kerätään niiltä jotka häntä ulos jahtasivatkin?
- gyllenbögell
Y-K taas räksyttää
- mainemenee
http://www.itahame.fi/Uutiset/2015/04/28/heinolan-kaupunginvaltuustosta-alkoi-turhautuneiden-joukkopako
Alkaa pikkuhiljaa avautua, kuinka epädemokratia jyllää Heinolassa.
Hyvä, että lehdetkin uutisoivat, niin ei jää kellekään epäselväksi.
Heinolassa olisi ehkä syytä saattaa asiat valtuuston päätettäväksi,
sen sijaan että hallitus toimii diktaattorin tavoin ja estää valtuustoa
käyttämästä ylintä päätösvaltaa, jonka KUNTALAISET ovat sille
antaneet!- SeppoAnnala
Mielestäni Heinolan kaupungin hallituksen puheenjohtaja pitäisi ehdottamasti vaihtaa sillä ihmiset ja varmasti valtuutetut myös alkavat kyllästyä diktaattoritar meininkiin, salailuun ja kihelmöintiin jolla ei saavuteta oikeastaan yhtään mitään, alamäki vain jatkuu...Tarkoitan että demareiden pitäisi valita tähän tehtävään sisältään joku toinen välillä. Samoin persujen Heinon eka kauden lento saisi jäädä alamäeksi, Hollolan kasvatti, käy töissä siellä ja ajaa muka Heinolan asioita, hah...levyseppähitsaaja ja työjohdon kurssin käyny pelle, ei osannu mennä edes Kerijoen taakse tukemaan, paskinta mitä voi ikinä tehdä puheenjohtajana Heinolan persujen edustajana, häpeä sillä et todellakaan ole sitä!!!
- omaetuonparasetu
Joku ajaa häikäilemättömästi jälkeläisensä suojatyöpaikan etua, toinen puolustaa omaa lähes ilmaista kaupungin rantapalstaansa. Yksi suhmuroi lätkäjoukkueen tukemisella, eräät tekevät kauppaa omien penskojen koulumatkoista ja harrastusmahdollisuuksista. Sotekin on edustettuna, sekä politrukkien puhdasoppisuutta vaaliva "yleinen syyttäjä". Porukassa on yksi omilla aivoillaan ajatteleva kummajainen; persu, jota sitten haukutaan joka tuutissa.
Mikä hallintoelin on kyseessä ja missä kaupungissa? - mki
Kaikki poistuu,valtuutetut,työpaikat,asukkaat,yrittäjät ym.Jäljelle jää vanhukset,sairaat,tyhjät asunnot,tyhjät liiketilat jne,Jos heinolan päättäjät tällaista haluaa,niin hyvin on onnistuttu.
- Tarzalain
Taantuva taajama tänään todellisuutta...Tiitta toki tahtoi tervehdyttää takapajulan, turhaan. Tädit tyytykööt tappelemaan toistensa tukassa ;)
- gyllenbögell
Tarzalain kirjoitti:
Taantuva taajama tänään todellisuutta...Tiitta toki tahtoi tervehdyttää takapajulan, turhaan. Tädit tyytykööt tappelemaan toistensa tukassa ;)
Nyt tarvittaisiin todellakin Rinnevaara johtamaan kaupunkia,nykyjohtaja täysin muutaman keisarinnan talutusnuorassa.
- väärähenkilö
savustettiin ulos Heinolassa se oli yhteistyötä Pyhäjärven kanssa.
Liian paljon pimitettävää molemmissa paikoissa, Rinnevaara puuttui epäkohtiin.
Siitä moinen ajojahti.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13646695
- Heimokyselee
Titako hävitti sen Sulkavankosken laiturin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608