Olen ihan hulluna erääseen varattuun, minua yli 20v vanhempaan mieheen.
Hän on niin tajuttoman komea ja seksikäs. Uskallanko ehdottaa hänelle seksisuhdetta? Olisi ihana tavata tätä komistusta salaa kiihkeissä merkeissä :)
Mietin, onko se kovin outoa jos nuori nainen haluaisi noin paljon vanhempaa?
Uskallanko ehdottaa vanhemmalle/varatulle seksiä
21
675
Vastaukset
- sdfggtyy
On se jos et käske työntämään löylykauhaa perseeseen
- perheellinen
Kai niitä vapaitakin luulis löytyvän.
- totta-kai-m
Toki uskallat ehdottaa. Seksi on kivaa. Varaudu kuitenkin siihenkin, että vastaus on kielteinen. Herrasmiehenä hän ei levittele tietoa ja asia jää pysyvästi teidän väliseksi. Kysyessäsi et kuitenkaan menetä mitään ja hän ilostuu tiedosta, että olet valmis antamaan hänelle vittua.
Varmaan oletkin jo monesti ajatellut, että hän työntäisi kyrpänsä odottavaan, kiihoittuneeseen ja kosteaan vittuusi. Vaikka hän vastaisi kielteisestikin, taatusti hänellä on kuitenkin halua. Voit jatkaa haaveiluasi ja pitää hänet ystävänä edelleen. Onnea teille! :)- perheellinen
Meni pikkasen kauemman ku arvelin, tohon sun rohkasu kommenttiin. Arvelin sen tulevan viiden minutin sisään Heh.
- totta-kai-m
perheellinen kirjoitti:
Meni pikkasen kauemman ku arvelin, tohon sun rohkasu kommenttiin. Arvelin sen tulevan viiden minutin sisään Heh.
Täällä netissä joudut tottumaan siihen, että on myös muunlaisia mielipiteitä kuin sinun. Suurin osa ihmisistä on ollut myös "varattuna" seksissä toisen kanssa. Seksihalu on ihmisellä niin voimakas, että se murtaa moralistinkin, jos tilaisuus sattuu. Jos tätä tosiasiaa ei hyväksy, ihmisten enemmistön tulee voihkia kelvottomuuttaan ja pukeutua säkkiin ja tuhkaan ja muut voivat sitten osoitella heitä inho kasvoillaan.
Seksuaalinen halu on optimaalisesti mitoittunut biologisessa kehityksessä juuri sen kokoiseksi, kuin se voi olla. Myös seksuaalista toimintaa estävät tekijät ovat samoin optimoituneet. Meidät kuitenkin erottaa luolaihmisestä kulttuurin mukana kasautunut moralismi, joka on suurempi kuin luonnolliset estävät tekijät. Moralismi aiheuttaa monille ahdistusta, tunnetta puun ja kuoren välissä olemista, koska ei pysty noudattamaan moralismin asettamia ohjeita, mutta pitää niitä noudatettavina.
Vanhan seksuaalimoraalin aikana pidettiin jopa yleisesti normina, ettei yhdyntää saanut olla ennen avioliittoa. Melkein kaikki olivat tätä mieltä. Kuitenkin kun kysylytutkimuksessa selvitettiin vanhan seksuaalimoraalin (n. ennen vuotta 1965) avioon menneitten käyttäytymistä, 99 % miehistä ja 98 % naisista ilmoitti olleensa yhdynnässä jo ennen avioliittoa.
Moralistit ovat usein joutuneet hämmästymään, kun he ovatkin tilanteen tullen joutuneet käyttäytymiseen, jota eivät olisi ikinä uskoneet ja ovat muillekin neuvoneet kielteiseksi. Useimmat sivusuhteen kokeneet ovat entisiä moralisteja, jopa moraalin vartijoita. - lorttoilia
totta-kai-m kirjoitti:
Täällä netissä joudut tottumaan siihen, että on myös muunlaisia mielipiteitä kuin sinun. Suurin osa ihmisistä on ollut myös "varattuna" seksissä toisen kanssa. Seksihalu on ihmisellä niin voimakas, että se murtaa moralistinkin, jos tilaisuus sattuu. Jos tätä tosiasiaa ei hyväksy, ihmisten enemmistön tulee voihkia kelvottomuuttaan ja pukeutua säkkiin ja tuhkaan ja muut voivat sitten osoitella heitä inho kasvoillaan.
Seksuaalinen halu on optimaalisesti mitoittunut biologisessa kehityksessä juuri sen kokoiseksi, kuin se voi olla. Myös seksuaalista toimintaa estävät tekijät ovat samoin optimoituneet. Meidät kuitenkin erottaa luolaihmisestä kulttuurin mukana kasautunut moralismi, joka on suurempi kuin luonnolliset estävät tekijät. Moralismi aiheuttaa monille ahdistusta, tunnetta puun ja kuoren välissä olemista, koska ei pysty noudattamaan moralismin asettamia ohjeita, mutta pitää niitä noudatettavina.
Vanhan seksuaalimoraalin aikana pidettiin jopa yleisesti normina, ettei yhdyntää saanut olla ennen avioliittoa. Melkein kaikki olivat tätä mieltä. Kuitenkin kun kysylytutkimuksessa selvitettiin vanhan seksuaalimoraalin (n. ennen vuotta 1965) avioon menneitten käyttäytymistä, 99 % miehistä ja 98 % naisista ilmoitti olleensa yhdynnässä jo ennen avioliittoa.
Moralistit ovat usein joutuneet hämmästymään, kun he ovatkin tilanteen tullen joutuneet käyttäytymiseen, jota eivät olisi ikinä uskoneet ja ovat muillekin neuvoneet kielteiseksi. Useimmat sivusuhteen kokeneet ovat entisiä moralisteja, jopa moraalin vartijoita.No juu tässä yksi sellainen en olisi koskaan voinut uskoa , että musta tulee vielä pettäjä. Niin on vaan käynyt pitkän suhteen näivettämänä. Olen nyt viimeisen kymmenen vuoden aikana joitakin vieraita kaluja sisään ottanut ja imuttanut.
- totta-kai-m
lorttoilia kirjoitti:
No juu tässä yksi sellainen en olisi koskaan voinut uskoa , että musta tulee vielä pettäjä. Niin on vaan käynyt pitkän suhteen näivettämänä. Olen nyt viimeisen kymmenen vuoden aikana joitakin vieraita kaluja sisään ottanut ja imuttanut.
Ja miksi kieltäytyä kaikesta mielihyvää tuottavasta, varsinkin kun sinulla vielä pitkä suhde oli näivettynyt. Järkevä ihminen hakee niin paljon hyvää, kuin on saatavilla. Iloitsen kanssasi, kun tunnet miten kyrpä tekee hyvää halukkaassa, kosteassa ja turvonneessa vitussasi. :)
- asffghhj
Satutädit taas vauhdissa hohoijaa
- namm88
Oon kylläkin ihan tosissani.
- jekkupatteri
Mulla on 29v mua nuorempi neito rakastajana,sekin kysy suoraan....no vastauksen tiedät.....täällä nää kukkahattu-tädit saarnaa mitä saarnaa,ikä on vaan numeroita jos muuten ajatukset kohtaa niin eikun hanaa.....
- voihhh
jekkupatteri kirjoitti:
Mulla on 29v mua nuorempi neito rakastajana,sekin kysy suoraan....no vastauksen tiedät.....täällä nää kukkahattu-tädit saarnaa mitä saarnaa,ikä on vaan numeroita jos muuten ajatukset kohtaa niin eikun hanaa.....
Taisit juuri paljastaa oman henkisen Kehityksesi tason.
- voihh
voihhh kirjoitti:
Taisit juuri paljastaa oman henkisen Kehityksesi tason.
Juu eikä siinä seksissä mitään väärää ole eikä ikä siinä näy. Eri asia mulla ainakin on just toi henkinen kehitys.Eli itse olen harrastanut seksiä yli kaksikymmentä vuotta nuoremman kans, mut vain seksiä. Ajatukset ei välttämättä Kohtaa.
- JussinPussi
Kun nuori tyttö haluaa sen reilusti iäkkäämmän miehen kanssa pelehtiä niin on välttämätöntä juuri tämän tytön tehtävä aloite selvästi ja ilman erehtymisen mahdollisuutta. Etenkin jos tämä aikamies on suhteessa/aviossa on hänellä melkoiset sosiaaliset paineet menettää kasvonsa ja siitä pelosta ei etene ellei ole aivan varma työstä. Been there done that.
- addfgu
Oota mut elä pitkästy ketään kiinnosta tuollanen itseään tyrkyttävä lumppu olet nolo
- namm88
Ehkä jätän jätän sitten puhumatta asiasta ja tyydyn haaveiluun ;)
- naineen
Toi voi olla viisasta, varsinkin jos tunnet hänen perheensä.
- vanhempimies
Suoranainen ehdottaminen voi olla epämukava. Tyylikkäämpää on kysyä tai kertoa miltä sinusta tuntuu. Mies olisi joka tapauksessa mielissään tarjouksestasi vaikka ei voisi suostua.
Omalle kohdalleni on tullut tällaisia kivoja ”tarjouksia”: missä me voitais, mä olisin ihan valmis, haluisin rakastella kanssasi. Ensimmäisen kohdalla sovimme, että palataan asiaan. Tapailimme sittemmin noin kerran viikossa parin vuoden ajan, sitten tiemme erosivat.
Kahden muun kohdalla tartuin tarjoukseen välittömästi. Viimeksimainitusta tuli pitkäaikainen vaki, kunnes avioitui. Muistelemme asiaa vieläkin kun tavataan. Se minkä voit tehdä tänään, älä jätä huomiseksi!! rohkeasti vaan , muuten joskus kaduttaa! :)
Päätöksen teet sinä itse ja voit vaikka iloisesti yllättyä :)- varattuun
Erään tuoreen kyselyn mukaan joka toinen mies vastaisi moiseen ehdotukseen myöntävästi.
- 5piymbp5
Jos oisin sinkku, kännissä ja ko. nainen olis todella hyvän näköinen ja mukava, voisin suostua, muuten 20v nuoremmat- ei kiitos!
- ainakannattaa
Kyyylllaaaaa, ma haluun: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837