Koira haukkasi vika luusta

Partajugi

Joka toiselle kuoppaa kaivaa ,se itse siihen lankee. Koira Käkkyrä , aito mummokalsarikeikari Hanurilan varikolta aina haukkui hiireksi joka haukkaa kerran vika juustosta ,mutta kuinkas kävikään. Taisi blosasta lähtölukemat vaikka aina haukkunut toisia reppanoiksi ja deekuiksi. Koira haukkasi itse väärästä luusta. Mutta eikös Kähärä tehdä uudet tällit , nyt kun sullakin aikaa on ,vaikka vapun jälkeen ? Mutta ilmoita milloin haluat uudet sovinto / lopputilikaljat Helmigrillissä , niin yritän järjestää että pääsen. Duunia on niin maan perusteellisesti nyt kun sinäkin jättäydyit pois. Mutta kyllä ne minunkin työvuorotoiveen ottaa huomioon että Helmeen pääsen. Terveisin pitkäaikainen ystäväsi Parta Jugi

87

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellokale

      No voi voi ! Kävikös käkkyrälle ,aidolle oikealle Karjalan Kägöselle köbelösdi ? Innostui Helmessä liikaa ja ryyppy jäi päälle ja lensi pois työpaikastaan. Ei tainnut auttaa debatit eikä orientoitumisetkaan. Pullapitkoista puhumattakaan ?
      Ei se ,että Persuista lähtö tuli aikoinaan ,mutta nyt niin huonoa mainosta puolueelle ,missä nyt ollut hangaround-jäsenenä lattioita siivoten ja juoksupoikana ollen , että lemput tuli sieltäkin ja nyt on ollut koiranturpa kiinni.

      • SotimaanSyyriaan2015

        "Natsikortti" JEE


    • Partajugi

      Niin sille kävi onnettomalle reppanalle ja luuserille joka niitä toisia haukkui .
      Nyt olis perjantaina 22.5 klo 18 tarjolla Helmi-Grillissä uusintaottelu sovinto-ja lopputilikaljojen merkeissä ja jos oikein hyvä tsägä ,niin nyt luovutan juhlallisin menuetein uudet simpsakat kesävetimet Kähärälle aidosti oikeasti.
      Tervetuloa yleisökin mukaan !

      • Partajugi

        Tänään sitten Hanurikähärä sinne Helmigrilliin klo 18.
        Paikalla lisäkseni Hanurilan Hymyweikot sekä naurukuoro.


    • Partajugi

      Taisi sotkeentua Kähärä hameisiinsa kun ei tullutkaan sovintokaljoille.

      • Helbipena

        Se mokoma lienee keikistellyt peilinsä edessä niissä kuteissa ,tai sitten on mies kieltänyt menemästä. No mikäs , ymmärtäähän sen toisaalta kun uusi rakkaus ja siksi ne hepenetkin tarpeen.


      • Partajugi

        On käynyt kyselemässä kesäheikiksi muun muassa Pölhölällä ja Veolialla ,mutta poliittinen kanta , nyt kun tulehtunut yhteiskunnallinen tilanne , sekä alkoholiongelma , tyssäsi siihen.


    • maisteriäo163

      Partajugi kasva aikuiseksi ja lopeta lapsellinen toisten mollaaminen.

      • Partajukka

        Tiedäksä uimamaisteri tai riemumaisteri ,mikä lie , miten Kähärä mollasi kaikkia ennen puhallinorkesteriin ryhtymistänsä ja koesoiton suorittamistansa täysin pistein ? Sai täydet promillet !


      • Partajugi

        Nyt kerää täydet pointsit Karjalan uimarannoilla uusine kesäpikkareineen. Kiitos soikoon Hanurilan Hymyveikkojen !


      • Karjuheinolasta

        Onko se jäänyt eläkkeelle ?


      • Patrtajugi

        Ei se eläkkeelle ole jäänyt. Poikanenhan se on eläkeläisiin verrattuna. Kirjottelee täällä Taavettien ja muittenkin piikkiin kun ei aitona maitona muuten kehtaa eikä uskalla. Käpyjä kerää Karjalassa ja pyörittelee sitä vessansiivousfirmaansa jotta saa röyhistellä yrittäjyydellään ,mutta kun ei sielläkään saa hönössä olla.


      • Partajugi

        Ai niin unohtui mainita että minä olen gay-homo. Siis tämä kaikille tiedoksi jos joku ei vielä tiennyt.
        Huom. Rumemmatkin miehet ottakaa rohkeasti yhteyttä minuun. Itsekin muistutan näet lähinnä petolinnun peräaukkoa.


      • Lippueki

        Ettekö te molemmat pikkupojat osaa jo sopia vanhoja kaunojanne !!! Toinen kehuu ja toinen vastaa toisen nimellä !!! Hävetkää !!!


    • siinätyyliätyömaalle

      Toi "gay-homo" kertoo kyllä selventävästi homman luonteen. Punaiset kuteet käy paremmin kuin hyvin siinä tapauksessa, ehkä jopa hame.. ei punaiset trikoot ne olla pitää tänä päivänä !

      • Partajugi

        On sillä Karjalan käkösellä kummatkin.


    • NobinaE

      Mitä onko tämä kähärä sama mies joka pitkään ollut hommissa? Luullut aina että asiallinen mies mutta onjo puhaltanut rattijuopumuksen??? Mikä ihmisiä vaivaa

      • Partajugi

        Asiallisuudesta voidaan olla montaakin mieltä ja puhaltaa blosautti lähtölukemat tässä männätalvena . Piti olla sovintokaljat Helmigrillissä ,mutta sille jäi päälle ja sitten pilli soi ja ulos koira hoi.


    • Nobinaharry

      RT-montussa kuultua . Koira bongattu vaaleanpunainen T-paita päällä ja housut lököttäen kutern tyylinsä oli Hanurilassakin , naapuritontilta seurattuna. Liekö käynyt Pölhölässä kyselemässä duunia kun jo totuttelee vaaleanpunaiseen ja pitsiin ? Ei sinne kuulemma deeguja oteta kun tiukka seula muutenkin. Karkuteillä ollut koira seisoi kuulemma Vilhonkadun ja Kaisaniemenkadun risteyksessä eksyneen oloisena tänäaamuna vähää ennen klo 9.ää
      Transdevin kuljettajista joku nähnyt sen joka oli tunnistanut kyseisen puhaltajan ja toisten haukkujan.

    • Partajugi

      Näin ne väittää nähneensä ja lisäksi vielä sossunluukuillakin. Mahtaneeko siellä auttaa debatit ja kosketuspinnat alaan. Voivat sanoa että et ole kuljetusalan miehiä jos kerran blosasit.

      • Harrynobina

        Joo Kontulassa ei oo enää sossua , niin joutuu menemään muihin mestoihin.


    • Stumppi_

      Älä sä Harri vittuile, itte oot paskamaha ja kova ottamaan soppaa, joten sullakin voi olla katkolla ellet jo ole katkolla...
      Käkärän kanssa oltiin hakunilassa parhaita ajomiehiä, molemmilla kävi vahinko(inhimillinen). mäkin puhalsin yli rajan.
      Näitä vittupellejä oli hakunilassa , kuten tämä Juggi ja sitten se rusekan reiän ritari korjaamolta ne vittuili mulle ja käkkyrälle ja ihan turhaan, nää madot kun ei osannut edes duunai tehdä ja me tehtiin ja ajettiin.

    • Jukkisparta

      Kuule Stumbbi hinuri sinä olet itse hampaaton imeskelijä ja onneton tunari, hakunilassa oli pari pullankantajaa, pullapojiksi ja neideksi niitä kutsuttiinkin.
      Minä yritin monen monta kertaa tehdä sovintoa, niin duunissa kuin kaljan ääressä, mutta joku jänisti aina......
      Tule sinä Harry ja sinä poskeenottaja ja jos käkyri lukee tämän, niin hän myös kaljalle ensi lauantai, mulla on vapaa viikonloppu joten 29.8. klo 12-13 päiväkaljat vaikka siellä Kontulan helmigrillissä, en muistele pahalla, lyödään kättä päälle jos AK tulee, niin Ok-, minä olen tehnyt nytkin monta pitkää päivää putkeen, joten rupeaa ottamaan ikeniin, eli kalja maistuu..
      Se on moro , minä tarjoan kaksi kierrosta, jos on miestä tulla, eikä pelkästään huudella netin kautta.
      Nähdään lauantaina ja ei pistetä rähinäksi, mun mielestä on aika sopia ja puhutaan ne duunijutut läpi, niiden takiahan koko sotku syntyi.
      AK alunperin oli meidän juttu sovitaan asia. t. Jugiparta.

    • Mikko_nobinalta

      20 vuotta nobinalla, joten tunnen kavereita, tulen katsomaan tonne Kontulan grilliin lauantaina, olis parempi näiden heppujen sopia asiat, menee koko ammattikunnan maine tikusteluun.

      • Lippueki

        No joko saitte sovittua ja juotua kun varsin pitkään olette hieroneet sopua siinä kuitenkaan ilmeisesti onnistumatta ? Niin ja mistä koko riidan aihe ? Voisko jompikumpi selittää ?


    • Pystytukkapete

      Ei näkynyt ketään kaljan tarjoajaa. Minäkin kävin silloin siellä ja oli muutama muukin tuttu kaveri venaamassa sitä Nobinan kuuluisaa. Ei näkynyt ei.

    • Kontukake

      Olin siellä minäkin ja Helmi sekä Venla mun vakimestoja. Mutta jos se onkin eksynyt matkallaan sinne ostarin takana olevaan Mäyräbaariin missä itsepalvelu dokaamisen suhteen.

    • Kelokalle

      Huomenna lauantaina porukkaa tulossa ja minäkin vaikka jo pitkään eläkkeellä ja muissa töissäkin ollut bussinkuljettajana toimittuani. Helmi Grilli ja Aapeli Kontulassa siis. Mutta rohkenen epäillä ettei tämä mutu-tuntumia kirjoittanut sinne sovintokaljoille Jugia tapaamaan ilmestykään.

    • Harrynobina

      Minä ainakin tulen kun sattui vapaatakin olemaan ja ent. duunikaveri. Pitäähän sen kanssa kaljat ottaa. Suuttui kun pottuilimme ja haukuimme koiran näköseksi sitä ,mutta sen näkönenhän se käkönen on. Mutta huomenna tavataan ja pulinat pois ja sinä myös Jugi naama kiinni.

    • Partajugi

      Eipä ollut kuminaamareppanasta tulijaksi silloin ,mutta nyt olis tulevana lauantaina uusintakaljottelu Helmigrillissä , että Harrikin sinne vaan ja puukengät mukaan !

      • Mattiwellipöksy

        Mukava olisi nähdä Harry ja muut ystävät ! Minä tulen ainakin tänään klo 18. Mukava tavata Kähärä.


    • Lippueki

      Terve vaan Matti ja kumppanit ! Ensi perjantaina kuulemma uudestaan joten sinne tulen minäkin. Viimeksi en päässyt , kun nää eläkeläisten kiireet...
      Mutta nyt tulen ens pe.

      • Partajugi

        Se Käkkärä ei ilmestynyt vaikka porukalla odotettiin. Mies ei antanut iltalomaa ilmeisesti.


      • Kalapartanen

        Uusi yritys ilmoittamanasi ajankohtana ja minäkin tulen ekaa kertaa ja Pena toista kertaa. Kaljaa pitää olla ja sovinto tehdä.


    • Partajugi

      Eihän sitä Hanurilan pomojen pullannoutajaa , kokoomuksen lemmikkiä näkynyt sovittuna aikana , mutta oli muuten mukava nähdä yli firmarajojen.
      Mihkään homomestoihin ei lähdetä ,mutta voidaan ottaa uusi tapaaminen sovinnon merkeissä.
      Kumman riidanhaluinen on ex hanurilalainen kun vieläkin vanhoja muistelee.

      • Karjalankäki

        Liian hyvin muistan ,mutta olen dallannut nut ilman korttia joten valmis sovintoon ja anteeksipyyntöön Jugilta ja ex-Ullaltani. Tavataan Helmessä kun ilmoitatte uuden ajan.


      • lkjfjbububni

        On kyllä hienoja Miehiä nämä AKT:n sankarit.
        Samaa louskutetaan vuodesta toiseen.
        Eipä ihme että Johtajana on Piiraisen kaltainen imbesilli.


    • Partajugi

      Nyt Ari Kähärä. Hanurilan lemmikki ja pullantuoksuinen ystävämme ja ennenkaikkea toverimme ! Aatonaattona keskiviikkona 23.12 klo 16 alkaen Kannelmäessä rav. Sorbetissa ne sovintokaljat jotka jo kauan juomatta.
      Meillä on samalla yhden kaverin talon harjakaiset jota olen jeesaillut rakennuksella sillointällöin kun rakentaa Maununnevalle.
      Samalla kokoonnumme eri bussifirmojen kaverit ,sillä bussikuski hänkin. Minulla on lierihattu josta tunnistat jan tietenkin se parta.
      Sorbettiin pääset junalla Kannelmäkeen tai vaikka 56 bussillakin Siinä Alepan vieressä ja kaljaa riittää ja tilatan lisää jos stobesta loppuu. Mutta pitäis loppua vihanpitosikin meitä kohtaan. Itehän blosasit. Mut Joulun kunniaksi sovintokaljat Sorbetissa !

    • veturitomppa

      Onko siellä jotkut joulubileet, voisin tulla vaikka en bussimiehiä, mutta VR miehiä henkeen ja vereen ja kuljettelen veturia kiskoilla
      Kaikkien joukkoliikenneammattillaisten kanssa aina kiva pamlata, olemme ammattikunta joka tekee oikeasti työtä.
      Hyvää joulua kaikille ja älkää riidelkö, voin tulla oluen/pari ottamaan ja jutellaan alasta ja huolestuttavasta suomen tilanteesta kun kohta oma porukka on altavastaajana.

      • Partajugi

        Bileetkin tavallaan ja samalla voisin sopia tarjoamalla kaljat ystävälleni Ari "koirannaama"Kähärälle.
        Toisilla punaiset tonttulakit , minulla lierihattu ja pukinparta. Siis Keskiviikkona 23.12 klo 16 Sorbetissa Kannelmäessä.


    • wesikuski

      Menkää ja sopikaa, lapsellista kun isot miehet riitelee, parta ja parraton, ottakaa lakki käteen, pyytäkää anteeksi ja toivottakaa joulua toisillenne, jos joku puhaltanut, niin älä ilku, jokaisella voi käydä niin, bussikuskin työ on kovaa ja hermoja repivää, ymmärrän kun välillä otetaan kaljaakin.
      Sopikaa pelleilynne ja Joulurauha kaikille, kuskeille ja matkustajille.

    • Partajugi

      Oli mukava jouluaatonaatto Sorbetissa. Hyvää loppuvuotta 2016 koirankasvolle , vaikka ei taaskaan ilmaantunut sovintopöytään.

      • Penatammelund

        Hyvää loppuvuotta koirannaamalle kun jätti ja petti porukan Sorbetissa.


      • Arikähärä

        Seuraaavan kerran Kontulan Helmi Grillissä ja muistakaakin tulla !


      • Partajugi

        No ilmoita nyt sitten sopiva aika , niin tullaan ja Harrykin varmaan tulee.


      • Talkoo-Taavetti

        Sietäisi saada ruiskutuksen uudellen kuten takavuosina Espoossa sai kunnolla !


      • Partajugi

        Oletko saanut ylennyksen Ruhan varikon porttivahdiksi ? Nähty naamoinesi pyöriskelevän portin pielessä ? Ethän hauku ihmisiä.


      • Talkoo-Taavetti

        En ole. Kunhan muuten vaan homostelen siinä portin pielessä ja katselen poikien perseitä. Puppeli kun olen. Aivan kuten sinäkin juki hyvä.


      • Partajugi

        Tule nyt pois sieltä portilta naamoinesi ja mennään vaikka kaljalle kun nämä helteetkin alkoivat. Vai eikö miehesi päästä ?


      • Talkoo-Taavetti

        Ei päästä mun mies ei. Täällä me vaan roikutaan portilla. Jos vaikka lakko alkaisi. Tai joku muu sellainen toimintapäivä. Tässä kuumuudessa kusiruuttakin falskaa ja urean haihtumisen haistaa muualtakin kuin mun vaatteista.


    • Anaalianneli

      Sinullakin, Talkooneiti lienee hame , vai oletko kenties juuri se koirannaama josta täällä keskustelua käydään ?

      • Karjuheinolasta

        Kaikille, hameet tai mitkä lie stringit sekä polkupyörän omaaville autoilujrajotteisille , kuten kaikille normaaleillekin HYVÄÄ JUHANNUSTA !


      • Talkootaavetti

        Kuin myös kaikille liittoihin kuuluville, työläisten oikeuksia puolustaville ja kuten Karju kannattaa, autoileville tosimiehille eikä kuvien kumartelijoille Hyvää Juhannusta ja lakkoporteilla tavataan !


      • Partajugi

        Nyt ei haukkaa vika luusta, vaan saa naukata oikeasta kupista.
        Tarjoan Doggyfacelle ne sovinto- lomakaljat kun jään Hanurilasta kesälomalle ja piikki auki Kontulan Helmigrillissä perjantaina 8.7 klo 18


      • Tarjateräs

        Tulen myös mukaan ja haluan tavata teidät molemmat kaverukset. Mutta vain kaljat sitten.


      • Tarjateräs

        Eihän se sittenkään siihen pelkkään kaljaan jäänyt...


      • Partajugi

        Nyt uusi kaljakutsu Käkkyrälle ja Juhana mukaan kun olette niin reippaasti niissä pridekulkueissa marssineet. Onnea uudelle suhteelle ja senkin kunniaksi tarjoon teille molemmille lomanpäättymiskaljat Helmigrillissä Kontulassa perjantaina klo 18. Myös kaikku kaverit yli talorajojen tervetuloa Jugin piikki on auki Helmessä silloin.


      • Karjuheinolasta

        Kiitosta vaan Jugi ! Tulossa ollaan ja itseasiassa olenkin jo Helsingissä. Kyllä kun katselee tätä touhua täällä, niin entistä enemmän tulee tyytyväisemmäksi siitä että on eläkkeellä eikä työelämän kurimuksessa mukana.
        Nähdään huomenna siis Helmessä klo 18.


    • Partajugi

      Kiitos kaikille mukana olleille. Mukava turista pitkästä aikaa. Mutta yhtä asiaa emme jaksaneet olla ihmettelemättä. Miten voi joku suhde olla niin sitova, ettei sovintokaljoille pääse. Voisiko arvoisa koirakäkkyrä ilmoittaa sopivamman paikan ja ajan jos Helmigrilli ei käy vaikka asuu ihan vieressä. Vai onko Juhanan kanssa häämatkalla ?

    • Talkoo-Taavetti

      Kiitos ensi perjantain kutsusta. Minä ainakin tulen ja toivottavasti tulee nyt ne Juhana & Käkkyrä & kumpp.

    • kyseliä1

      Noniin, onko koiranäyttely jo pidetty?

      • Karjuheinolasta

        Lukemani tiedotteen mukaan pidettäneen tulevana perjantaina 16. 9. klo 18 Kontulan Helmi-Grillissä. Mahtaakohan koirat saada lisäpisteitä siitäkin jos kielellään hyviä lipaisuja antaa johtavissa asemissa oleville koirannaamatuomareille ? Minä ainakin annan pluspisteitä kaikille jotka haukkuvat fillaristeja. Tulen toki myös paikalle.


      • Partajugi

        Kyllä hävettää luuseri Käkkyränkin puolesta , sekä kunnon neitivehkeet omaavien puolesta kun ei tulleet kisaamaan.
        Meitä vai tuomaristo minä ja Timanttirossi , sekä Heinolankarju


      • Partajugi

        Seuraavat kaljat Helmessä pe. 4.11 klo 18
        Nyt luuserit ja epänormaalit mukaan. Jugi tarjoo


      • kuskina
        Partajugi kirjoitti:

        Seuraavat kaljat Helmessä pe. 4.11 klo 18
        Nyt luuserit ja epänormaalit mukaan. Jugi tarjoo

        Noilla tuntomerkeillä taidat olla siellä yksin kuten aina. Partabugi täyttää molemmat tuntomerkit täydellisesti.


      • Partajugi

        En ollut yksin, vaan eipä tullut Käkkyrä.
        No mitäs muuta voi sen kaltaiselta pelkurilta odottaakaan.


      • Kelokalle

        Vastuun pakoilua kuten ennenvanhaankin. Kovat kyllä puheet.


      • Partajugi

        Ei mistään vastaamaan ollut ennenkään. Siellä se pomojen selkien takana piilotteli ja kehui pitkiä päiviä vaikka itse kuori kermat päältä ja haukkui toisia jotka ei jaksaneet pitkiä päiviä. Että ne pomotkin viitsivät kattella parista pullanpalasta sen metkuja. No viimein se loppuikin.


      • Partajugi

        Vapputervehdys Käkkyrä !
        Onko wappuasu jo sovitettu ja miehellä hyväksytetty ?
        Miten olis vappukaljat ? Saat valita paikan.


      • Peter45

        Mennään vaan kaljalle Käkkyrä ja Jugi. Tulen mielelläni mukaan ja minulla hyviä vinkkejä teille molemmille kuljettajille.
        Etenkin sinulle, se Käkkyrä" joka kuulemma mummoja kuskailet. Pidä pikkubussi liikkeellä äläkä jarruttele. Minulla usean vuoden kokemus. Kerron lisää jos sinäkin tulet, Käkkyrä.
        Oletkos lähtenyt Nobinalta pois ?


      • Partajugi

        No niin, Kähärä. Ehdota paikka, ellei perinteinen Helmi kelpaa ja aika mikä sopii, niin tulemme sitten ja juodaan sovinnon kunniaksi ne kaljat face to face.


      • Partajugi

        Ei olisi pitänyt postissa lähettää Kärärän neidille niitä naisten härpäkkeitä, kun nyt ilmeisesti ne saanut ja yhdessä Juhanansa kanssa niitä kokeileevat Kontulan kulmilla kun ei mitään ole prepaidillakaan mulle vittuiluja lähetellyt.
        En ole Kontulan kulmilla löttäpöksyä nähnyt, joten ilmeistä on, piilottelee kämpässään miehensä era kokeillen hepeneitä.
        Sovintokaljat tarjoaisin hyvässä hengessä, mutta hän itse vain riitaa rakentaa kaikkien kanssa.


      • Partajugi

        Hei.
        Haluatko uuden lähetyksen naisten alushousuja, jotta saat mieheltäsi iltalomaa sen verran että pääset sinne Helmigrilliin vaikkapa tulevana perjantaina klo 18 ?
        Valmiina on postitusta vaille. Ne sopivat hyvin löttäpöksyjenkin alle.
        Soitellaan vielä, mutta mä tulen varmasti Helmigrilliin.


      • Talkoo-Taavetti

        Sopivat varmasti ensi kesän pridekulkueeseen.


      • Partajugi

        No nythän ne kiivaasti postittaa täytyy ensi tilassa.
        Sen mies Juhana kun alastomana pippaloi kämpässä että vastapäiset naapurit jo hermostuneet. Ihmekkös se kun Koirakäde kontillaan vielä lisäksi ja poskeenottaa.
        Tänään aiheesta keskustelua Helmigrillissä Postimiehen pöydän ympärillä.
        Kello 18 alkaen !


      • Partajugi

        Hei Käde ! Haluatko pikkuhousut ?
        Me laitetaan Hanurilan porukan kanssa taas kevätkeräys pystyyn ja posti tuo.
        Onko toivomuksia, pitsireunoilla tai muita väri- ym toiveita ?


    • Talkoo-Taavetti

      No minkälaiset oli...jalassa...lienee posti jo tullut ?

    • Karjuheinolasta

      No hankaako reisistä ?
      Nyt niitä on täällä nähty sellaisiakin jotka persettä keikutellen pyöräilevät muuan lamppu reikään työnnettynä näyttämässä valoa taaksepäin.
      Onko se heillä joku dildon korvike ?
      Osaatko Käde Kähärä vastata tähän ? Sinä kun tunnet näitä dildo-ja sauvakävelyhomppeleita.

    • Karjuheinolasta

      Käy Käde kysymässä Transdevilta hommia ! Sinne kelpaa nyt kuulemma vähän blosanneetkin reppanat.
      Eläkeläisiäkin jo yrittävät houkutella, mutta varmasti on yksi joka ei mene.

    • Partajugi

      Ei se varmaan ole sinne päässyt. Ei ne homoja eikä blosanneita ota sinnekään varmaankaan.
      Ajelkoon nyt sitä pikkupussia pitkin itä-Helsinkiä.
      Ei tullut kaljoille taaskaan vaikka pyysin ja anteeksikin pyysin taannoistta hänen kahvikuppiin kusemistani Kontulan taukokopilla.

      • Anonyymi

        Eihän se poloinen minnekään pääse. Kirjoittelee toisten nimillä ja puskista huutelee, mutta ei tunnetusti face to face tapaamaan ole ketään.
        Luuseri mikä luuseri ja siksi varmaan lensi aikoinaan persuistakin veke.
        Kokoomuksessa ollut turvassa kun Juhana Var...nen on sen miesystävä ja kulkee pride kulkueissakin käsikynkkää.
        Siinä onkin kaksikko. Toinen siannaama ja toinen koirannaama !

        Talkoo-Taavetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se poloinen minnekään pääse. Kirjoittelee toisten nimillä ja puskista huutelee, mutta ei tunnetusti face to face tapaamaan ole ketään.
        Luuseri mikä luuseri ja siksi varmaan lensi aikoinaan persuistakin veke.
        Kokoomuksessa ollut turvassa kun Juhana Var...nen on sen miesystävä ja kulkee pride kulkueissakin käsikynkkää.
        Siinä onkin kaksikko. Toinen siannaama ja toinen koirannaama !

        Talkoo-Taavetti

        No ei näkynyt ketään tissiopskea eilenillalla !!!
        Perusporukka meitä oli ja odoteltiin Koirannaamaa kovasti sekä matuvävyänsä ja ehkäpä miestänsä Juhanaakin tulevaksi, mutta pupu meni heiltä pöksyyn, joskaan niissä pöksyissä mitään on muutenkaan.

        Partajugi


    • Anonyymi

      Varmaankin kiireitä kun poikaystävänsä Helsingin pormestariksi.
      Tosi tossukka kun ei kavereitten kanssa kaljalle pääse edes näillä helteillä, mutta kutsu edelleenkin voimassa.

      Hanurilan Hymyweikot & Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Tänään taas ja alkaen klo 18 Jugin piikki ois auki.

    • Anonyymi

      Olen paikalla ja toivottavasti saatte sen Kähäränkin sinne sopimaan asioista ja kaljat päälle.
      Helbin Äijäkin tervetuloa ja ota se " Pitkä Jii " myös mukaasi. Mutta miesten vaatteissa kiitos.

      Karju Heinolasta

    • Anonyymi

      Lakkojen jatkuessa ja pitkittyessä, niin ja kohtapuoliin jälleen myös joukkoliikenne mukaan , että Kähäräkin sinne nykyään perjantaisin kokouspaikkaamme Pub Parisiin kuulemaan että kannattaa pysytellä poissa töistä ellei halua sitä siankusta päällensä, niinkuin sille on joskus käynytkin kun ei totellut.
      Tarjoon kaljat sovinnon merkeissä ja tervetuloa toisetkin, mutta nukkumattikin vierailee jos joku ehdointahdoin tulee haastamaan riitaa ja nykäisee merkiksi parrastani. Se on sitten sytytyslanka sille reppanalle kun nopeet käteni alkavat puhua !!!

      Parta-Jugi

    • Anonyymi

      Näin käy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe