Keskenmeno vai alkuraskauden verinen vuoto?

Raskaanako2

Eli vuotoa jatkunut nyt neljä päivää, välillä pieniä verihyytymiä mukana. Olen raskausviikolla 5. Viittaako automaattisesti keskenmenoon vai voiko olla harmitonta alkuraskauden vuotoa? Kiitos!

5

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullista1

Uskoisin, että keskenmeno, valitettavasti, sillä oireet viittaavaat juuri siihen. Pahoitteluni.

• minnaliisak

Uskoisin kanssa että keskenmeno koska hyytymiä,onko kipuja? Kannattaisi varata aika varhaisultraääneen,siellä pitäisi vkon päästä ainakin näkyä onko siellä ketään. Tsemppiä

• ohfoiwefjpo

Luulen valitettavasti myös, että keskenmeno on kyseessä.

• Jasminn2

Moikka.
      Oletko saanut asiaan jotain varmaa tietoa? Kiinnostaisi tietää, kuinka kävi.. mielestäni se voi olla kumpi vaan.

• gfjdgfj

Minulla alkoi (10 vee sitten) viikko testin jälkeen musta tervamainen vuoto. Ei ollut edes runsas. Vähän vatsakipuja myös. Keskeytynyt keskenmeno oli (eli ei elävää sikiötä, mutta vaati kaavinnan).

Se hyvä puoli varhaisessa keskenmenossa on, että toipuu todennäköisesti paremmin kuin myöhemmässä. Voimia sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      190
      11521
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5469
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2747
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2395
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1861
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1825
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1644
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1470
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1466
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      38
      1397
    Aihe