Eli vuotoa jatkunut nyt neljä päivää, välillä pieniä verihyytymiä mukana. Olen raskausviikolla 5. Viittaako automaattisesti keskenmenoon vai voiko olla harmitonta alkuraskauden vuotoa? Kiitos!
Keskenmeno vai alkuraskauden verinen vuoto?
5
139
Vastaukset
- Surullista1
Uskoisin, että keskenmeno, valitettavasti, sillä oireet viittaavaat juuri siihen. Pahoitteluni.
- minnaliisak
Uskoisin kanssa että keskenmeno koska hyytymiä,onko kipuja? Kannattaisi varata aika varhaisultraääneen,siellä pitäisi vkon päästä ainakin näkyä onko siellä ketään. Tsemppiä
- ohfoiwefjpo
Luulen valitettavasti myös, että keskenmeno on kyseessä.
- Jasminn2
Moikka.
Oletko saanut asiaan jotain varmaa tietoa? Kiinnostaisi tietää, kuinka kävi.. mielestäni se voi olla kumpi vaan. - gfjdgfj
Minulla alkoi (10 vee sitten) viikko testin jälkeen musta tervamainen vuoto. Ei ollut edes runsas. Vähän vatsakipuja myös. Keskeytynyt keskenmeno oli (eli ei elävää sikiötä, mutta vaati kaavinnan).
Se hyvä puoli varhaisessa keskenmenossa on, että toipuu todennäköisesti paremmin kuin myöhemmässä. Voimia sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19011521
- 585469
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462747- 402395
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441825Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291644Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411470Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61466Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381397