mutta pian musta tulee sellainen, jos en jo oo. Miten sellainen ihminen unohdetaan jota on kerran rakastanut? En osaa, en ymmärrä. Niin kai ihmiset tekevät, miljoonat päivittäin, mutta mä vaan en osaa_ ja sun kiusaantunut ääni kertoo että olis jo aika.
En tahtois olla idiootti sun silmissä
20
<50
Vastaukset
- rakkaudentappio
Eihän me edes tunneta eikä koskaan tullakkaan. En usko selaiseen nyt pitää saada tää paska elämä ja sen paskan vaikutukset karistettua hevconhelvettiin, jotta tästä elämästä vielä jotain saa kyhättyä.
- tarpeeksi-sain
no tahdot taikka et,mutta nuija idiootti olet. vaivaudun sinusta mies. älä lähesty enään.
- pöpipää
nainen mä kyllä oon
- haluan_tietää_
pöpipää kirjoitti:
nainen mä kyllä oon
anna nainen alkukirjain nimestäsi,jos et koko nimeä rohkene.
- pöpipää
haluan_tietää_ kirjoitti:
anna nainen alkukirjain nimestäsi,jos et koko nimeä rohkene.
yhden nimen viimeinen kirjain on n
- eikövaan_
pöpipää kirjoitti:
yhden nimen viimeinen kirjain on n
sukunimen..?
- pöpipää
eikövaan_ kirjoitti:
sukunimen..?
:) 1 oikein
viimeinen vihje: sun pomon pomon nimen toinen kirjain on sama kuin mun yhden nimen eka kirjain
(eikä tossa ap. viestillä ole sun silmissä minkäänlaista uutisarvoa sillä senhän sä jo tiedät, eikä se mitään muuta..) - olisiko
pöpipää kirjoitti:
:) 1 oikein
viimeinen vihje: sun pomon pomon nimen toinen kirjain on sama kuin mun yhden nimen eka kirjain
(eikä tossa ap. viestillä ole sun silmissä minkäänlaista uutisarvoa sillä senhän sä jo tiedät, eikä se mitään muuta..)a..?
- MiesPyytää
laita minulle toi älä lähesty tekstarina , tai lappuna käteen.
- pöpipää
olisiko kirjoitti:
a..?
:) jep ...
- tahtoo_lisää_taas
pöpipää kirjoitti:
:) jep ...
entäpä sitten..lisää vihjeitä..
- pöpipää
tahtoo_lisää_taas kirjoitti:
entäpä sitten..lisää vihjeitä..
:)
sun äidillä on jotain mun tavaroita, kerro mitä.. - ei_sit_natsannut
pöpipää kirjoitti:
:)
sun äidillä on jotain mun tavaroita, kerro mitä..nyt meni yli..äitini edesmennyt..
- pöpipää
ei_sit_natsannut kirjoitti:
nyt meni yli..äitini edesmennyt..
:(
sori, että tuli surulliset asiat mieleen - mitä-tavaroita-olis
pöpipää kirjoitti:
:(
sori, että tuli surulliset asiat mieleenei mitään sori..muutama vuosi jo.
- pöpipää
mitä-tavaroita-olis kirjoitti:
ei mitään sori..muutama vuosi jo.
en viitti kertoa kun se jonka silmissä en jaksais olla sekopää tunnistais varmasti jos lukis nää...hetken hymyilytti ajatus että sä oot se..
no..mukavaa illan jatkoa ja kauniita unia sitten kun meet
- katsoin__
"Kun puhalletaan tulta tähän
sammuvaan hiileen,
se savullansa meitä tukehduttaa.
Ja jos vain muistellaan,
jäädään kiinni ikuisuuteen.
Eikä eletä ollenkaan,
kaikki tämä vähäkin vain tuhotaan,
rohkeempaa on luovuttaa.
Kyllä sinä muistat, kuinka katse viiltelee.
Kyllä sinä tiedät, miten lehdet putoilee.
Kaikki on jo nähty, siksi pisteen nyt teen.
Anna jo olla.
Anna mun olla ja unohtaa" - kartalta_
Se paikkakunta, pöpilä. Sieltä löytyy seuraa. wikipedialla on varmaan siitäkin jotain sanottavaa.
- loippila
Paikkakunta?
- Sivusta
Ole vain oma itsesi, se on ainut mikä kantaa pidemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708