Nyt Suomen vesiltä etsitään mahdollista sukellusvenettä. Vaikka kukaan ei ole varmuudella osannut sanoa, että kyseessä olisi sukellusvene, sitä pidetään mahdollisena ja epäilyt kohdistuvat Venäjään. Halutaan luoda tarkoituksella sellainen kuva, että Venäjä olisi kaiken pahan alku ja syy. Yhä edelleen on ihmisiä, joilla on ennakkoluuloja ja rasistisia asenteita Venäjää ja venäläisiä kohtaan. Sensijaan, että puolustusministeri Haglund ottaisi yhteyttä Venäjän viranomaisiin ja kysyisi heiltä suoraan, onko venäläisiä sukellusveneitä kyseisellä alueella, hän käy jonkinlaista "mykkäkoulua" venäläisten kanssa.
Naapurivaltioiden kesken pitäisi olla sen verran luottamukselliset suhteet, että tällaisista asioista voitaisiin keskustella yhdessä.
Suomalaiset "sukellusvenejahdissa"
4
83
Vastaukset
- duraqubaatti
Vanha vitsi :
Mistä tiedät, että seurueessasi on lentäjä?
Vastaus:
Hän kertoo sen itse.
Modattuna:
Mistä tiedät, minkä valtion sukellusvene piipahti aluevesillä?
Vastaus:
Seuraa ulkomaanuutisia, he kertovat sen itse. - kullaa
Suomen ulkopolitiikkaa johtaa Carl Haglund yhdessä presidentin ja valtioneuvoston kanssa.
Suomesta on tullut osa Naton ristiretkeä Venäkjää vastaan. Ukrainassa keinona oli värivallankumous. Kun se ei johtanut tuloksiin,otettiin käyttöön kovemmat panokset. Vaaleilla valittu presidentti syrjäytettiin. Maidania olivat organisoimassa ulkomaiset voimat. Suomella on tässä Venäjän ahdistamisessa oma tehtävänsä, Suomelle on kirjoitettu oma käsikirjoitus. Käsikirjoitukseen kuuluu Putinin demonisointi, sukelluvenejahdit, Suomen omaan nilkkaan käyvät pakotteet jne. Venäjä on suurvalta, joka kyllä vastaa ja nokittaa renkaan kiristämiseen ympärillään, aivan samalla tavalla 30-luvun lopulla. Sotaanko tämä lopulta johtaa. - En hyväksy myöskään Venäjän toimia Ukrainassa. - Iivanajulmapulma
Tää on taas tätä ryssien trollitehtaan tuotoksia...heh, heheee ;-}
- kullaa
Suomen kansaa muokataan yksimieliseksi. Kriittiset puheenvuorot Venäjään suhtautumisen osalta leimataan trollien kirjoittamaksi. Tässä leimaamisessa on ollut erityisen aktiivinen Carl Haglund. Sama kaiku on askelten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079