Kuka pelastaa muotimuseon

Meilla on vielä muotimuseo mutta olen asian ymmärtänyt niin että nyt tuota museota ollaan tyhjentämässä ja todella historia on katoamassa joten nyt.jos koskaan tuo arvo on saatettava pelastettua
Meillä on kuitenkin ollut tuolla srallla tähti joka on tähän saakka säilyttänyt jopa suomalaisen muotihistorian.
Eli todella emme saa sitä tuhota nyt on viimeinen aika sen asian pelastaa kska jopa rakennus on terve
Voi luoja vetoan lieksan päättäjiin MK

34

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipiteeni

Itse rakennus ei ole historiallisesti arvokas ja muotimuseo -onko rahallisesti arvokas? Yksittäiset couture luomukset (jos niitä on) voi siirtää museon lasivitriiniin.

• hauskaaollapittää

Kaatopaikalle moiset rätit,eikö herra nyt muuta keksinyt kirjoittaa ennen simahtamistaan
        voi luoja vetoan,,,,hah haa.

• hauskaaollapittää kirjoitti:

Kaatopaikalle moiset rätit,eikö herra nyt muuta keksinyt kirjoittaa ennen simahtamistaan
        voi luoja vetoan,,,,hah haa.

Heitin asian esiin kun kysymys on kuitenkin Lieksalaisen henkilön arvostuksesta hyvin pitkältä ajalta mitä hän on tehnyt esim julkisuudessa
        Nyt puhutaan sibeliuksesta ja käynnistä Lieksassa ja nyt sitten ränsistyneestä rakennuksesta joka on romu kuten yleensä kaupungin hallitsemat rakennukset ovat ja toisaalta joillekin yksityisille annetaa korjauskehoituksia.
        Olen siksi nostanut asian esiin ja katsokaa vaikka appelsiinilehtoon näytös mistä on kysymys

• JeanSibelius
        markkukorpinen kirjoitti:

Heitin asian esiin kun kysymys on kuitenkin Lieksalaisen henkilön arvostuksesta hyvin pitkältä ajalta mitä hän on tehnyt esim julkisuudessa
        Nyt puhutaan sibeliuksesta ja käynnistä Lieksassa ja nyt sitten ränsistyneestä rakennuksesta joka on romu kuten yleensä kaupungin hallitsemat rakennukset ovat ja toisaalta joillekin yksityisille annetaa korjauskehoituksia.
        Olen siksi nostanut asian esiin ja katsokaa vaikka appelsiinilehtoon näytös mistä on kysymys

Mitä tuo viimeinen lause "katsokaa vaikka appelsiinilehtoon näytös tarkoittaa"?
        Onko tuo Markun salainen kesäteatterin esitys joka esitetään vaskiviikon avajaisissa. Ääni ja kuvat sponsored by Ekku Peltoniemi?

• ollutjamennyt

Se oli ja luojan kiitos meni se appelsiinilehto,älä haikaile enää.

• Markkinar

Rakennus on ok, mutta ne "museotavarat" voi kuskata jäteasemalle. Kirpputorit on täynnä samanlaista törkyä.

• Hyvin harvoin olen nähnyt Lieksassa iltapukuja ja jotenkin toivoisi jopa että tulisi aika takaisin kun mennään ravintolaan eli vaatetus joten asennetta.
      Yoy tube appelsiinilehtoon siinä näkymä asiasta

• VoiJuuttaanHihhulit

Sieltä vaan mulkkumartat iltapuku päälle ja eiku appelsiinilehtoon kävelemään!

• Appelisiinilaaksoon

Lieksassa on Appelsiinilaakso Rivieran vieressä, mutta sekin alkaa olla jo ränsistyneessä kunnossa.

• lateksi.pena

Ei sillä rötisköllä mitään tee. Catepillari paikalle ja kaasu pohjaan.
      Lieksaan pitää perustaa tikkitakki ja tuulipukumuseo, niin koneinssit näkevät miten ihmiset ennen pukeutuivat.
      Musen vahtimestariksi suosittelen erästä tälläkin palstalla sekoilevaan ja heikon kirjoitustaidon omaavaa henkilöä. En mainitse nimeä Markku Korpinen.

• siltavahti

Oikein. Rojua on maassa kasoittain. Mitä niitä arkistoimaan.

• asianosainen

solvaus

• pellevintti

Joko kävit koskijaakonkadulla?

• väärä_osoite

Museo on Korpi-Jaakon kadulla.

• astmaajapashaa

Mikäs museo on urheilukadulla jossa make korpinen käy? Luulin että homemuseo?

• Ai sielläkö ne muotivaatteet on lukkojen takana .
        Muuten asioin netin kautta esimerkiksi huvilupa asian kanssa ja päätös tuli Joensuusta kun täällä ei ole toimintoja aina saatavilla

Mutta kuitenkin minun kirjoituksia ei ole ylläpidon tarvinnut poistaa Kuitenkin olen saanut sähköpostia jossa ei ole rihman kiertämää päällä eli on sekin nykyaikaa ja joutavilla jotakin juuri kuulin että joku kansanedustaja on lähtenyt pelleilyyn mukaan kun jopa televisiossa on ohjelmia Aatamista ja Eevasta mutta lopputuloshan on meille kerrottu jos muistanette asian

• kirkonkikkeli

Ai sielläkö ne muotivaatteet on lukkojen takana .
        Muuten asioin netin kautta esimerkiksi huvilupa asian kanssa ja päätös tuli Joensuusta kun täällä ei ole toimintoja aina saatavilla

Mutta kuitenkin minun kirjoituksia ei ole ylläpidon tarvinnut poistaa Kuitenkin olen saanut sähköpostia jossa ei ole rihman kiertämää päällä eli on sekin nykyaikaa ja joutavilla jotakin juuri kuulin että joku kansanedustaja on lähtenyt pelleilyyn mukaan kun jopa televisiossa on ohjelmia Aatamista ja Eevasta mutta lopputuloshan on meille kerrottu jos muistanette asian

Vai ei ole poistettu. Kirkollisvaalikampanjasi aikana poistatin aiemmin viisi eri kehumisketjuasi. Joten elähän höyryä siinä.

• Pysy aiheessa olen poistanut aikanaan itse kaikki kirjoitukset joten se ei ole sinun ansiota joten myöskin kaikki solvaukset siten lähti ylläpidon toimesta

• kirkonkikkeli

Siinäpä Korpinen valehtelee ett korvat heiluu. Ja iteppähän aiheen aloitit, ketjujen poistosta.

• Toivottavasti järjestys palautuu tälle palstalle asiatonta juuri tuollaiset on poistettu ja poistattanut ja odotan viranomaisten korkeimmalta taholta puuttuvan asiaan sen verran härskiä hommaa on ollut pitkän aikaa

• tilauksesilähetetty

Toivottavasti järjestys palautuu tälle palstalle asiatonta juuri tuollaiset on poistettu ja poistattanut ja odotan viranomaisten korkeimmalta taholta puuttuvan asiaan sen verran härskiä hommaa on ollut pitkän aikaa

Sitä saat mitä tilaat,muista kehua itseäsi niin kansa vaastaa pyyntöösi.

• Ilmeisesti haluat hankkiutua ikävyyksiin ja menettämään tietokoneesi Olen asiasta ollut yhteydessä tänään poliisiin Joten koitahan rauhoittua

Muuten kävin kylällä muotivaatteissa punaisissa housuissa niin huoltoasemalla yksi entinen ope ei asiaa hyväksynyt eli näin vielä synkistellään.Kuitenkin esiintyessäni Raisiossa oli asia hyvä ja menestyin kisoissa Parhaana suomen puolelta eli kolmas kuva top viihde

• Ilmeisesti haluat hankkiutua ikävyyksiin ja menettämään tietokoneesi Olen asiasta ollut yhteydessä tänään poliisiin Joten koitahan rauhoittua

Muuten kävin kylällä muotivaatteissa punaisissa housuissa niin huoltoasemalla yksi entinen ope ei asiaa hyväksynyt eli näin vielä synkistellään.Kuitenkin esiintyessäni Raisiossa oli asia hyvä ja menestyin kisoissa Parhaana suomen puolelta eli kolmas kuva top viihde

• Katsotaan miten asiassa toimitaan ,ilmoitus tehty sähköisesti eri tahoille tuleeko mitään toimia. sen verran toiminta kohtaani on härskiä MK

• suomen.kenopäät.ry

Älä nimittele Markkua kenopääksi. Se loukkaa kaikkia Suomen kenopäitä.

• kbjvct

Citymarketin aulassa on muotimuseo.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6181
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      18
      3336
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      517
      2746
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      32
      1891
    5. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      58
      1773
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      26
      1475
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1371
    8. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1239
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1231
    10. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      11
      1073
    Aihe