C-paperit homoseksuaalisuus

asdfgcxv

Onko kukaan saanut vapautusta asepalveluksesta homoseksuaalisuudesta johtuen, sillä itsellä olisi ensi vuonna edessä kutsunnat enkä tiedä kestääkö pääni 6kk-12kk kymmenen miehen kanssa samassa huoneessa?

17

2088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TkmEvp

      Armeija on homojen paratiisi, nuoret miehet ovat innokkaita oppimaan peppuleikkejä.

      • asdfgcxv

        Mutta ongelmana on se, että minua ahdistaa jo ajatus siitä että joutuisi nukkumaan ja peseytymään vähintään puolivuotta vieraiden miehien seurassa.


    • AlikHyvönen

      MInulla oli C:n paperit, mutta sitten kerroin kutsuntalautakunnalle olevani homo, niin palauttivat minut A-luokkaan.

    • Koivisto24

      yRITÄ RAISKATA KAPIAINEN, NIIN SAAT VARMASTI VAPAUTUKSEN. Ehdota luutnantille anaaliyhdyntä.

      • nbfndndnd

        No tollee siellä saa olla ikuisesti..


    • näinnäin

      Vapautusta tuskin saa. Valitettavasti. Tehtävää voi räätälöidä. Esim kirjuri tai Lehtimäen niin saat asua yksin ja perehtyä yksin. Psykologin arvio auttaisi.

    • C-mies

      Tautiluokituksissa on edelleen jäljellä kohta jotenkin tyyliin "itseä häiritsevä seksuaalisuus". Kuvailemasi tilanne menisi varmaan tuohon kategoriaan. Ota asia rohkeasti puheeksi ennakkoterveystarkastuksessa tai viimeistään kutsuntojen lääkärintarkastuksessa. Kannattaa kuitenkin muistaa, että lähtökohtaisesti homoseksuaalisuus ei nykyään taida olla syy vapautuksen saamiselle.

      On homoja, joita inttiin meneminen on pelottanut samalla tavalla kuin itse kuvailit. Moni on kuitenkin selvinnyt hyvin peloista huolimatta. En halua yhtään vähätellä ahdinkoasi, mutta kokemuksesta sanon, että suurimpia ne pelot ovat nimenomaan oman pään sisässä. Todellisuudessa asiat voivat mennä yllättävänkin luontevasti.

    • Homoparatiisi

      Taitaa vain olla poikaystäväsi mustasukkainen sinusta?

      Ei ole unohtanut omia inttiaikojaan, heh heh...

    • ArmyBoyLove

      Armeijassahan on nuorta miespersettä tarjolla enemmän kuin missään. Siksi homot hakeutuvatkin armeijaan töihin.

    • homovapautus

      Asepalveluksesta ei enää vapauteta homoseksuaalisuuden perusteella automaattisesti kuten ennen aikaan jolloin puolustusvoimat määrittelivät homoseksualismin vammaksi.

      Vapautuksen (C-luokka / vapautus rauhan aikana) voi kuitenkin saada mikäli yksilö kokee oman homoseksuaalisuutensa ongelmaksi palveluksen suorittamiselle.
      ICD-10 diagnoosiluokituksessa ongelma tunnetaan nimikkeellä:
      F66.11 Itseä häiritsevä sukupuolinen suuntautuminen homoseksuaalinen

      Nuorisopsykologin lausunto riittänee, mutta sitä voidaan tarvittaessa täydentää psykiatrin lausunnolla.

    • Homous ei VIRALLISESTI ole syy vapautukseen...

      Itsekin homona sain eka A-paperit ja jopa matkaliput Säkylään... Mutta sitten päätin että homma ei ole 70.000€ arvoinen joten aika yksityiselle psykiatrille. Tunti satuilua, lausunto kotiin parin päivän päästä, lausunto postitse armeijaan ja vapautuspäätös viikossa postiini

      • asdfgcxv

        Mitä "satuilit"?


      • asdfgcxv kirjoitti:

        Mitä "satuilit"?

        Pääasiassa:

        - Ahdistusta, en voi sitetää väkijoukkoja (silloin oli kävelykadulla jotkut markkina joten krroin miten ahdisti tulla)

        - Tuntuu kokoajan että muut "kyttää" mua (toki silloin oli tukka värjätty "hieman" omituisen väriseksi joten se saattoi olla tottakai)

        - Samasta syystä en ole ikinä voinut syödä koulussa (Totta, mutta syyeiole ahdistus, vaan tosi harvinainen sairaus (joka ei ehkä kuitenkaan riittäisi vapautuksen perusteeksi))

        - Miten esim. isä on katkaissut välini minuun koska olen erilainen (Juuri edellisiltana käytiin sen kaa kaljalla)

        - Miten olen koittanut vaihtaa nimeänikin saadakseen uuden alun (totta, se on vaihdettu, mutta tyhmän vedonlyönnin tuloksena)

        - Miten en uskalla esiintyä muiden edessä (toki mikki ja/tai kitara kädessä oleminen yleisön edessä ihan ok kun teen keikkaa)

        - Miten ei juurikaan ole kavereita (Tässä on totuuden siemen, kunnon kavereita ei ole, mutta niitä joiden kanssa voi ryypätä ja/tai nussia löytyy monta niin pojista kuin tytöistä)

        Jos haluat lisätietoja, niin voin vaikka skannata tuon psykiatrin lausunnon tänne?


      • se_edellinen

        Joo ei tarvitse ruveta nettiin laittamaan psykiatrin lausuntoja. Kiitos kuitenkin todella paljon tiedoista. Pitänee tässä ruveta pikkuhiljaa suunnittelemaan jotain kivaa sepitettävää ennenkuin on kutsunnat, tai jotain.


    • Asiaakuopasta

      Jos menet kertomaan vaikka komppanian lääkärille, että olet homo ja tunnet olosi tuskaiseksi armeijassa. Et pysty hillitsemään itseäsi. Vapautus tulee varmasti.

      En ole homo, mutta tiedän homon joka käytti tuota taktiikka.

      • Et ole ilmeisesti myöskään mies koska sulla ei ole mitään hajua miten homma etenee kutsunnoissa yms....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe