Minulla on ollut nyt kolme päivää flunssa... Räkä valuu, sitä tuntuu olevan litra kaupalla eikä se vaan lopu. Kaiken kukkuraksi vasen sierain on tukossa, sieltä tulee räkää mutta en sillä saa happea. Kun yritän hengittää nenän kautta niin ilma ei edes pääse keuhkoihin (nenän kautta siis). Kurkkuni on kipeä ja vatsaan sattuu siinä samalla. Aamulla näytän zombielta ja kun tulen koulusta heitän vaan repun syrjään ja nukahdan sängylle välittömästi... Mitä minun siis pitäisi tehdä jotta saan flunssan/rään karkotettua?
Ps: minulla ei ole allergiaa/siitepöly allergiaa (tietääkseni, ei ainakaan ennen ole ollu)
miten saan flunssan hoidettua?
nuhku
1
71
Vastaukset
- Aikaparantaa
Flunssa paranee kahdessa viikossa. Voit estää jälkitaudit lepäämällä riittävästi, pukeutumalla lämpimästi, syömällä terveellisesti (nauti hedelmä-marja-piimäpohjaisia smoothieita tai kasvispirtelöitä, jos ruoka ei paistu) ja juomalla paljon vettä.
Yöllä hengitystä helpottamaan ota toinen tyyny ja voisit myös höyryhengittää, mutta siinäkin on omat riskinsä. Pöpöt voivat levitä silmiin ja saat sidekalvotulehduksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075708- 835087
- 1394476
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542889
- 532792
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006