Miksi nainen rakastuu aina

Ristiriitaaon

eniten sovinistisiin machoilijoihin? Puheissa pehmeitä arvoja vaaditaan mieheltä, mutta käytännössä tosimiehet, kuten urheilijat, vievät naisten sydämet.

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsevarmuus

Ei se ole se mitä tekee vaan se miten käytäytyy.

• EIJAKSAAJATELLA

MIKSI NAISET IHASTUU RENTTUIHIN MIKSI MACHOILIJOIHIN MIKSI KILTEIHIN IKSI VÄKIVLTASIIN MIKSEI NIIHIN MIKÄ TUNTUU OIKEALTA.

• voisikoollaniinettä

Koska ne joihin naiset ihastuvat, tuntuvat oikealta?

• ehdotoneiei

Itseäni lähinnä vaan huvittaa sovinistiset machoilijat. Ei pysty ottaan tosissaan.

• turhaamiettiä

Se nyt pitäisi olla kullekkin ihan sama minkälaisiin miehiin naiset rakastuvat jos se ei ole sellainen kuin itse on ja tykkää olla.

• mihisneyleensä

Entäs miehet sitten?

• NaisetOvatElukoita

Koska naisen pimpero päättää.

Kun se menee märäksi macho miehestä niin naiselta menee "jalat alta".

Sitten sitä perustellaan ties millä "sydämen seuraamisella" ja muulla kuralla kun kyse on vain että saa siltä macholta munaa sinne pimperoon.

Naiset ovat itselleen valehtelijoita mitä tulee heidän alikehittyneeseen tunne-elämään.
      Puheissa tietysti halutaan että se macho-sovinisti kohtelisi hyvin ja hellästi sen pimperotykityksen jälkeen.

• Menevielänukkumaan

Ai jaa. Miksi suurin osa naisista on sitten naimisissa mukavan ja kiltin miehen kanssa? Siksi, että suurin osa naisista on fiksuja ja niiden pimpero valitsee hyvän miehen, joka kykenee huolehtimaan lapsistaan ja naisestaan.
        Machot saa matchoilla keskenään.

• NaisetOvatElukoita
        Menevielänukkumaan kirjoitti:

Ai jaa. Miksi suurin osa naisista on sitten naimisissa mukavan ja kiltin miehen kanssa? Siksi, että suurin osa naisista on fiksuja ja niiden pimpero valitsee hyvän miehen, joka kykenee huolehtimaan lapsistaan ja naisestaan.
        Machot saa matchoilla keskenään.

No ne naiset menevät naimisiin siinä vaiheessa kun machot on jo käyty läpi nussien niiden kanssa pimpero ihan puhki.
        Sen jälkeen sitten alkaa valjeta todellisuus ja aletaan arvostaa mukavia ja kilttiä miehiä.

Jos taas nuorempana mennään naimisiin mukavan ja kiltin miehen kanssa niin nainen kyllä osaa erota tai pettää sitä mukavaa ja kilttiä miestä sen machon kanssa kun pimpero sanoo niin.

Että sillee..

• Menenukkumaan

Ihme yleistäjä olet. Suurin osa naisista rakastaa sitä kilttiä miestään, eikä petä ketään. Näin itsekin. Aina olen nauranut pullistelijoille ja machoilijoille. Mietihän vähän omia ajatuskulkujasi, miksi sinulla on syytä ajatella noin oudosti.

• Jepjosoot

kiltti ja mukava ja kaikenpuolin hyvänoloinen olet naisen silmissä enemmänkin kaveri. Se voi hengailla hetken sun kaa mutta kaipaa haasteita ja hankkiutuu sellaisesta nössöstä eroon kaikista helpoiten tai vähintään pettää. Palstan tarkoitus on pehmittää ja tehdä miehistä nössöjä jotta ne olis helpompia pelinappuloita naisuleille.

• Menenukkumaan

Ikää sulla taitaa olla aika vähän, kun ajatukset on noin mustavalkoiset ;)

• NaisetOvatElukoita
        Menenukkumaan kirjoitti:

Ihme yleistäjä olet. Suurin osa naisista rakastaa sitä kilttiä miestään, eikä petä ketään. Näin itsekin. Aina olen nauranut pullistelijoille ja machoilijoille. Mietihän vähän omia ajatuskulkujasi, miksi sinulla on syytä ajatella noin oudosti.

Katso vähän ympärillesi.
        Seuraa ihmissuhteita ja erotilastoja sekä miten ihmiset pettävät. Siellä se totuus lepää.

Se mitä sinä teet tai minä teet ei ole sinällään tärkeää koska me olemme yksilöitä. Sinä voit ihan vapaasti nauraa pullistelijoille ja macholijoille, mutta koska suurin osa kanssasisareistasi ei tee niin joten totuus siltä osin on erilainen.

Mietihän asiaa niin tajuat että sinä elät omassa maailmassasi jossa naiset ovat kilttejä ja välittävät vain kilteistä miehistä.

Suurin osa naisista on kuitenkin erilaisia josta puhuin.

Macho kun saa pimperon kutiamaan ja sen jälkeen peli on selvä. Itsekkin onnistun tekemään vaikutuksen naisiin nimenomaan silloin kun olen hieman kusipäinen. Jos olisin normaali mukava ja kohtelias sekä hauska itseni niin olen enintään kiva kaveri. Siten saa naisista kavereita tai sitten ehkä saa suhteen jonkun machoihin pettyneen naisen kanssa, mutta muut naiset toteavat ettei "kemiaa löydy" (pimpero ei kutise).

Sitten kun sekaan lisää vähän machoilua ja kusipäisyyttä niin yllättäen naista alkaa kiinnostamaan myös seksikin ja suhteilu kun pimpero toteaa että "kemiaa löytyi".

Kiltti, mukava ja kohtelias mies nähdään heikkona mielistelijänä joka ei pärjää miesten kanssa ja josta ei ole naisen petiä lämmittämään. Saat enintään sääliviä katseita tai että "oot kyllä tosi kiva mies, miksi olet sinkku?!" Siis naista itseä ei kiinnosta koska hänen pimperonsa ei kostu, mutta nainen voi ihmetellä ääneen miksi muita naisia ei kiinnosta niin upea kiltti mies.

Niinpä niin. Isot tai isoa ääntä pitävät machouroot joilla on statusta valtaa ja peniksen kokoa saa naisten pimperot märiksi ja sydämen hehkumaan.

• Oikeinhyvin

kirjoitettu ja asiantuntemuksella tämä teksti. Turhaan naiset yrittää asioita selitellä ja kaunistella. Herkät ja ne kaikinpuolin erikoiset miehet ts. nössöt ovat pelkkiä ohimeneviä muoti-ilmiöitä. Jossain vaiheessa nainen kuitenkin kaipaa sitä kunnon kölitystä ja tietää että vain tosimies pystyy sitä tarjoamaan.

• Aäqåaäqåsöpw
        NaisetOvatElukoita kirjoitti:

Katso vähän ympärillesi.
        Seuraa ihmissuhteita ja erotilastoja sekä miten ihmiset pettävät. Siellä se totuus lepää.

Se mitä sinä teet tai minä teet ei ole sinällään tärkeää koska me olemme yksilöitä. Sinä voit ihan vapaasti nauraa pullistelijoille ja macholijoille, mutta koska suurin osa kanssasisareistasi ei tee niin joten totuus siltä osin on erilainen.

Mietihän asiaa niin tajuat että sinä elät omassa maailmassasi jossa naiset ovat kilttejä ja välittävät vain kilteistä miehistä.

Suurin osa naisista on kuitenkin erilaisia josta puhuin.

Macho kun saa pimperon kutiamaan ja sen jälkeen peli on selvä. Itsekkin onnistun tekemään vaikutuksen naisiin nimenomaan silloin kun olen hieman kusipäinen. Jos olisin normaali mukava ja kohtelias sekä hauska itseni niin olen enintään kiva kaveri. Siten saa naisista kavereita tai sitten ehkä saa suhteen jonkun machoihin pettyneen naisen kanssa, mutta muut naiset toteavat ettei "kemiaa löydy" (pimpero ei kutise).

Sitten kun sekaan lisää vähän machoilua ja kusipäisyyttä niin yllättäen naista alkaa kiinnostamaan myös seksikin ja suhteilu kun pimpero toteaa että "kemiaa löytyi".

Kiltti, mukava ja kohtelias mies nähdään heikkona mielistelijänä joka ei pärjää miesten kanssa ja josta ei ole naisen petiä lämmittämään. Saat enintään sääliviä katseita tai että "oot kyllä tosi kiva mies, miksi olet sinkku?!" Siis naista itseä ei kiinnosta koska hänen pimperonsa ei kostu, mutta nainen voi ihmetellä ääneen miksi muita naisia ei kiinnosta niin upea kiltti mies.

Niinpä niin. Isot tai isoa ääntä pitävät machouroot joilla on statusta valtaa ja peniksen kokoa saa naisten pimperot märiksi ja sydämen hehkumaan.

Jospa sä olet niitä ihmisiä, joiden mielistelystä paistaa feikkiys ja teennäisyys läpi siinä määrin, että se on luotaantyöntävää ja säälittävää. Oikeasti vain Pimperot mielessä, sekin saattaa näkyä. Yksinkertainen, mutta aliarvioiva.

Minä olen ainakin torjunut monta wannabe-"kölittäjää" ja tulen jatkossakin torjumaan ja joskus jopa ignooraamaan. Meitä on moneksi.

• NaisetOvatElukoita
        Aäqåaäqåsöpw kirjoitti:

Jospa sä olet niitä ihmisiä, joiden mielistelystä paistaa feikkiys ja teennäisyys läpi siinä määrin, että se on luotaantyöntävää ja säälittävää. Oikeasti vain Pimperot mielessä, sekin saattaa näkyä. Yksinkertainen, mutta aliarvioiva.

Minä olen ainakin torjunut monta wannabe-"kölittäjää" ja tulen jatkossakin torjumaan ja joskus jopa ignooraamaan. Meitä on moneksi.

Voi hyvät hykkyrät miten huvittavaa :D

Tarkoitatko että kun naiset ovat kehuneet minua mukavaksi jne. ja ihmetelleet sinkkuuttani niin se on "feikkiä"? :D

Nimenomaan olen aina arvostanut naisia ja kohdellut heitä eritoten ihmisinä. sitten tajusin että jos tahdon saada seksiä tai suhteen miten väärin se on. Ei se toimi.

itseasiassa kuvittelin että se vittumaisuus ja kusipäisyys näkyisi feikkinä läpi ja niin varmaan joskus kävikin, mutta kyllä se myös toimii valitettavasti.

". Oikeasti vain Pimperot mielessä, sekin saattaa näkyä. Yksinkertainen, mutta aliarvioiva. "

Naisia on vaikea aliarvioida :D sen jälkeen kun on oppinut ettei heidän aivonsa toimi suhde- ja tunne asioissa vaan heidän pimpero päättää heidän puolestaan.

"Minä olen ainakin torjunut monta wannabe-"kölittäjää" ja tulen jatkossakin torjumaan ja joskus jopa ignooraamaan. Meitä on moneksi."

Niin, koska siis annat niille oikeille machoille kun pimperosi käskee :D

• NaisetOvatElukoita
        Aäqåaäqåsöpw kirjoitti:

"Jospa sä olet niitä ihmisiä, joiden mielistelystä paistaa feikkiys ja teennäisyys läpi siinä määrin, että se on luotaantyöntävää ja säälittävää."

Juuri tämän kaltaisten paska kommenttien läpi nähtyään tajua miksi kannattaa olla kusipäinen myös suhteissa.

Koska naista ei tarvitse arvostaa kunhan vain työntää kulliaan pimperoon. Ettei vain katso feikisti mielistele joka tekee miehestä luontaantyöntävän ja säälittävän.

Mä taas veikkaan että sä olet sellainen hutsu joka on fiksuista miehistä luontaantyöntävä ja säälittävä koska pimperosi päättää ja sen jälkeen haarat aukeaa kaikkein feikeimmille mielisteleville machokyrville ja sitten vain uliset siellä alla. ;)

• PidäKivasi
        NaisetOvatElukoita kirjoitti:

"Jospa sä olet niitä ihmisiä, joiden mielistelystä paistaa feikkiys ja teennäisyys läpi siinä määrin, että se on luotaantyöntävää ja säälittävää."

Juuri tämän kaltaisten paska kommenttien läpi nähtyään tajua miksi kannattaa olla kusipäinen myös suhteissa.

Koska naista ei tarvitse arvostaa kunhan vain työntää kulliaan pimperoon. Ettei vain katso feikisti mielistele joka tekee miehestä luontaantyöntävän ja säälittävän.

Mä taas veikkaan että sä olet sellainen hutsu joka on fiksuista miehistä luontaantyöntävä ja säälittävä koska pimperosi päättää ja sen jälkeen haarat aukeaa kaikkein feikeimmille mielisteleville machokyrville ja sitten vain uliset siellä alla. ;)

Pii pii pimepero sitä pimpero tätä pimpero siellä ja täällä.

Byäää miks kaikki naiset sitä ja tätä

Zz...

• Mitenluotettavaa

tilastoa olet asiasta tehnyt ja pitänyt?

• NaisetOvatElukoita

Hyvin luotettavaa jos lähipiiriä tarkoitan.
        Katsele sitten ihan virallisia tilastoja joita löytyy mm. netistä.

Lähes poikkeuksetta naiset arvostavat miehessä myös itsevarmuutta joka useimmiten on nimenomaan machoilua, kusipäisyyttä ja machoilua. Se tekee naisten mielestä miehestä miehen. Samoin status vaikuttaa joka nähdään miehisenä arvoasteikkona.

Yleensä nuo ominaisuudet ja käytös joita tulkitaan "itsevarmuudeksi" ovat juuri niitä jotka saavat naisen pimperon märäksi ja suoranaisia vastakohtia miehen kiltteydelle, mukavuudelle jne.

Ikävä jos totuus satuttaa, mutta näin se menee.
        Tietysti jos mies on sen machomaisen kusipäisyyden lisäksi naista kohtaan kiltti vielä niin se on vain kiva bonus mutta ei mikään välttämättömyys.

• mim_mimim

machomieskin hurvittelee tyhmien bimpojen kanssa, naivat lopulta niitä tavis naisia.

• nainenvastaa

Suurin osa suomalaisista miehistä ja naisista on ihan tavallisia pulliaisia, jotka löytävät luotettavan kumppanin toisista tavallisista pulliaisista ja ovat erittäin tyytyväisiä elämäänsä. Katseleppa itse ympärillesi / tutustu tilastoihin suomalaisten onnellisuudesta parisuhteessa.

En tiedä missä kuplassa sä elät Machokuvitelminesi? Eikö tuommoinen matchoilu kuulu jonnekin nuorten amis-ala-astepiireihin? Kyllä miehellä pitää olla järkeä päässä, ei siinä lihaksilla pullistelut auta jos sahajauhoa pursuaa korvista. Kaikki järkevät naiset tietävät tämän. Harmi jos sä kuljeksit jossain ääliöporukoissa.

• NaisetOvatElukoita

Kuka väitti että tässä on kyse pelkästään lihaksista?

Mene huvikseen nettideittiin ja kokeile mikä miehessä tekee vaikutuksen.
        Esimerkiksi status viestittää naisille omanlaisesta machoudesta ja monen naisen profiilissa lukee "sporttinen mies" joka ei tarkoita vain liikunnallsita vaan mielellään miesten porukoissa pärjäävää ja menestyvää hieman kukkoileevaa miestä.

Itsevarmuus jostain syystä näkyy myös kuvissa miehen "pilkkeenä silmissä", tummana sänkenä leuassa, "mysteerisenä" aurinkolasiensa takana, tai itsevarmasti esittelemässä vartaloaan mairea hymy kasvoilla.

Ne tavalliset pulliaisnaiset pettävät niitä pulliaismiehiään tai sitten se pulliaismies onkin todellisuudessa machoileva ainakin jollakin tasolla.

Niitä järkeviä naisia on kuule aika vähän siinä vaiheessa kun naisen pimpero päättää asian.
        Tietysti on niitä naisia jotka eivät ole kovin kauniita esimerkiksi liikakilojen takia tai eivät koe itsensä kovin naisiksi jotka tyytyvät sitten siihen kilttiin ja kivaan mieheen kun eivät machoja saa. Useimmilla kuitenkin on vähintään seksikokemuksia niiden machojen kanssa -koska pimpero.

Sinun käsityksesi "machoudesta" josta puhuttiin on jotain amis-ala-astepiireistä, mutta katseleppa menoa baareissa, esimerkiksi Cheek on omalla tavallaan macho jota nuoret naiset ihailevat jne. samoin kuin ylipäätään vaikka räp-artistit ja muusikot.

Missä näet naisten ihailevan herkkinä, kilttejä ja mukavia miehiä? Mediassa siis?

Vastaus: et missään.

• RIsto_

"Niitä järkeviä naisia on kuule aika vähän siinä vaiheessa kun naisen PIMPERO päättää asian."

:D

• voimeitäapinoita_

ihan on väärin, koskaan ajatella miks miehet rakastuu blondeihin tai brunetteihi, vaikka panapäisiin, ollaan me ni vitun yksinkertasia, joku määritelmä sopii jokun adjektiivin tai substantin takia osioon, kunhan se osuu henkilöön. tai kuvastaa sitä. Niinkö se menee

• voimeitäapinoita_

ja vittu kirjaimiakin puuttuu. Veikkaan että kohta järisee taas.

• Nahkapalkinto

Biologiset tosiasiat. Mieskään ei ihastu palavasti, jalat alta vievästi harmaatukkaiseen teekkarityttöön, koska hei se olis älykäs ja kiltti.

Ehei, muna vie muualle ensisijaisesti. Milloin tästä on tullut hyväksyttävä ruikutuksen aihe? Ei milloinkaan.

• factsoflife

Näinpä.

Ole se porukan kiltti ja symppis -> friend zone kutsuu, olet aina hyvä puoliso JOLLEKIN TOISELLE, mutta et juuri hänelle. Varaudu pidempään odotukseen parisuhdemarkkinoilla.

Ole jännittävä, jokseenkin spontaani hetkessä eläjä ja rempseä -> saat varmasti huomiota. Toim. huom. myös korkeasti koulutettu voi olla tämäntyyppinen, ei koske ainoastaan näitä amistelijoita.

On tämä kuvio jo nähty ja tullaan näkemään tulevaisuudessakin, pieniä elämän tosiasioita.

• vastinettanaiselta

Itse rakastuin mieheen joka näytti ujolta seurassani ja ujous ja herkkyys miehessä on sellainen yhdistelmä joka vetoaa (niin harvinainen yhdistelmä se on miehessä) Kun olin jo tipahtanut tulikin machopiirteet lue: Kusipäisyys esille. Tunsin oloni petetyksi ja hyväksikäytetyiksi ja ihmettelin missä kohtaa ihmistuntemukseni oli pettänyt noin pahasti. Jos mies olisi tullut macho-puoli edellä tutustumisvaiheessa olisin tarjonnut kylmää kättä.

Siinäpä mietittävää ap:ole ja en usko olevani ainut näin ajatteleva nainen vaikka niin mielellään niputat naiset tahdottomiksi olioiksi. Mut sä ansaitset sen kovijaen tyrkky-silikoni-blondin (stereotypiat otan käyttöön kuten sinäkin) , teistä tulee varmaan tosi onnellisia, yhteiset arvot nääs :).

• einytnimimerkkiäei

Mä ainakin tykkään siitä jos mies on kiltti, sillä tavalla mies jota kaipaan sai mun huomionkin pysymään itsessään. Oli siinä kyllä muutakin, mutta jos olisi alussa ollut ilkimys niin en olisi varmaan jäänyt kaipaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2481
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2090
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1932
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1763
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1538
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1082
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1059
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      920
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      905
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      868
    Aihe