On se kumma kun Paimiossa ei kukaan osaa laittaa viemäriputkia sillälailla että ne "vetäisivät" !.Käydään kurkkimassa kaivoja aina joskus ja kohta on sama tilanne.Itse saa "ronkkia",kun taas alkaa p-kan haju tulla wc:hen !.Asiasta on niin monta kertaa sanottu,mutta ei auta.Se kun alkujaan tehtiin väärin koko putken "lasku".Se pitäisi avata ja laittaa kunnolla putki ,että vetäisi. Tätä on jo kestänyt liian kauan.Seuraavaksi pitää kai tehdä asiasta julkinen.Ei varmaan ole hyväksi kaupungin maineelle.
Kukaan ei osaa!.
Yäk
4
108
Vastaukset
- osaavavoilöytyä
Juu julki kaikki vaan, turha pitää vakanalla.
- onkin
Tukossa ne niin
- myöshuomannut
Se on sillälailla, että pyyhkimisessä käytettävä paperi sen tukkii. Pitääkin pestä vako puhtaaksi pelkällä bideesuihkulla. Silloin hajuhaitatkin poistuvat ja peppukin voi paremmin, kun nykyiset paperit ovat turhan karkeatekoisia kuin vitosen santapaperi.
- käyttöönkin
Wc-ankka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584622
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184