Siellä on töissä semmoinen kivan näköinen, kurvikas nainen. Noin 40 v. Ehkä. Vähän ehkä hiljainen ja ujo.
Pyytäisin sinua kahville, mutta en tahdo olla törkeä sika. Saatat olla varattu ja ylimielinen, mitä en kyllä usko sinun olevan. Siis ylimielinen.
On vaan nykyään niin vaikeaa osoittaa naiselle kiinnostustaan, kun leimataan heti pervoksi! Ei minua haittaa, vaikka olisit varattu. Saahan sitä aina kysyä;)
Mutta jos olisit vapaa, niin tutustuisin sinuun mieluusti paremmin. Olen se mies, joka osti sinulta pääsiäis munia, pikku virpojille.
Olet mielestäni upea nainen ja valehtelisin, jos väittäisin, että en olisi sinuun ihastunut aika pahasti;)
Maikkulan Sale
mukavaakevättä
2
84
Vastaukset
- TervaPorvari11
Pitääpä heti mennä tutustumaan tarjontaan, kiitos vaan vinkistä.
- 7yuj
nuo vinkkaukset antaa pervon vaikutelman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750