Ravintola Antura

karaoke

millainen paikka Ravintola Antura on? Millaista porukkaa käy? Vappuna olisi kiva päästä karaokea laulamaan, mutta mietityttään kun olen kuullut paikasta vaan huonoja kokemuksia. Henkilökunta kuulemma työhönsä leipiintynyttä ja asiakkaat aika nurkkakuntaisia...
Missä muualla keskustassa pääsisi laulamaan?

11

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toriparoni

Laula torilla!

• nimimerekki

ravintola gloriassa on hyvä karaookke

• k-kunkku

No jos noista kahdesta pitäisi jompikumpi valita, niin itse menisin kyllä Anturaan. Gloria on ehkä omasta mielestään hienompi paikka, mutta ihan samanlaista porukkaa niissä molemmissa käy. Gloriassa vaan ahtaammat tilat ja v-mäisempi henkilökunta, ja karaokeen yleensä niin pitkät jonot, ettei sinne viitsi jäädä kyttäämään tuntikausiksi omaa vuoroaan. Johtunee osittain siitä, että kantikset kiilaa koko ajan jonon ohi.

Muita karaokepaikkoja on mm. Ilona ja Albatrossi. Ilonaan on yleensä liput jotain 10-15 euroa narikkoineen, riippuen sesongista ja illan esiintyjästä. Albaan on vapaa pääsy, ja porukkaakin todennäköisesti eniten.

• Museomies

Antura täytyy kokea. On viimeinen Kuopion kulttuuripaikoista. Puupaari ja Kulmapupi on molemmat lopettaneet, jotenAntura on ainoa ravintola jossa perinteisin keinoin korjataan olotila normaaliksi, illan tulevia haasteita varten.

• evryday

Muista aina Petosella on Karhunpesä?
      Moni kultturelli paikka, kylän kerma on asiakkaana.

• Käynyt

Räkälä!

• Anonyymi

Olisipa joku seuraksi t nainen

• Anonyymi

Nytkin täällä mukava meno. Tule sinäkin.

• Anonyymi

Antura paras. Eniten sieltä saa seuraa.

• Anonyymi

Ykkösmesta!

• Anonyymi

Ottaen huomioon nykyisen tilanteen niin värkkäisin kenttäkeittiöpakun jolla myisin halpaa mättöä vähävaraisille rahjustajille. Oblivion stout...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe