millainen paikka Ravintola Antura on? Millaista porukkaa käy? Vappuna olisi kiva päästä karaokea laulamaan, mutta mietityttään kun olen kuullut paikasta vaan huonoja kokemuksia. Henkilökunta kuulemma työhönsä leipiintynyttä ja asiakkaat aika nurkkakuntaisia...
Missä muualla keskustassa pääsisi laulamaan?
Ravintola Antura
11
1287
Vastaukset
- toriparoni
Laula torilla!
- nimimerekki
ravintola gloriassa on hyvä karaookke
- k-kunkku
No jos noista kahdesta pitäisi jompikumpi valita, niin itse menisin kyllä Anturaan. Gloria on ehkä omasta mielestään hienompi paikka, mutta ihan samanlaista porukkaa niissä molemmissa käy. Gloriassa vaan ahtaammat tilat ja v-mäisempi henkilökunta, ja karaokeen yleensä niin pitkät jonot, ettei sinne viitsi jäädä kyttäämään tuntikausiksi omaa vuoroaan. Johtunee osittain siitä, että kantikset kiilaa koko ajan jonon ohi.
Muita karaokepaikkoja on mm. Ilona ja Albatrossi. Ilonaan on yleensä liput jotain 10-15 euroa narikkoineen, riippuen sesongista ja illan esiintyjästä. Albaan on vapaa pääsy, ja porukkaakin todennäköisesti eniten.
- Museomies
Antura täytyy kokea. On viimeinen Kuopion kulttuuripaikoista. Puupaari ja Kulmapupi on molemmat lopettaneet, jotenAntura on ainoa ravintola jossa perinteisin keinoin korjataan olotila normaaliksi, illan tulevia haasteita varten.
- evryday
Muista aina Petosella on Karhunpesä?
Moni kultturelli paikka, kylän kerma on asiakkaana. - Käynyt
Räkälä!
- Anonyymi
Olisipa joku seuraksi t nainen
- Anonyymi
Nytkin täällä mukava meno. Tule sinäkin.
- Anonyymi
Antura paras. Eniten sieltä saa seuraa.
- Anonyymi
Ykkösmesta!
- Anonyymi
Ottaen huomioon nykyisen tilanteen niin värkkäisin kenttäkeittiöpakun jolla myisin halpaa mättöä vähävaraisille rahjustajille. Oblivion stout...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782