Vielä muutama vuosi sitten hinnat oli järjestään 5,5-6,5 euroa. Nyt kaikki nostanut hinnat noin yhdeksään euroon. Helsingissä saa hyvän kebabib edelleen sen 5,5-6,5 € hinnalla.
Mistä tuo voi muusta johtua, että hinnat ovat sovittu porukalla? Ei ainakaan raaka-aineiden hinnat ole noin paljoa noussut..? Onneksi kiinalaisten hintataso on pysynyt noin kuudessa eurossa..
Tampereella Kebabkartelli?
17
<50
Vastaukset
- Ja_has
Kysyntä ja tarjonta säätelee hintaa kustannusten lisäksi. Helsinkiä ja Tamperetta ei voi verrata toisiinsa, markkinat ovat niissä niin erilaiset. Tampereella pystytään pitämään kovaa hintatasoa, Helsingissä kilpailu on kovempaa.
Se ei ole hintakartelli että hinnat vastaavat toisiaan eri kauppiailla. Kilpailu tasoittaa hinnat. Näin on millä tahansa kaupan alalla.
Maahanmuuttajayrittäjät eivät edes tule toimeen keskenään niin hyvin että voisivat sopia hinnoista. Monella paikkakunnalla on ihan oikea sotatila, jonka voi huomata esimerkiksi uutisista. - EttäSilleeNääs
Mikäs pakko en syödä heidän sekoituksiaan. Laita oma ruokasi kotonasi. Vieläkö siellä K-Keskuksessa on yhtään Kebab-muslimia, vai potkivatkos hebreaaiset omistajat heidät pihalle ?
- johtotähti-V8
on teurasjätteellä hintaa ,samaa paskaa myyvät lähes kaikki tampereen kepappipuljut. ennen lähes kaikki kebappimestat tekivät itse vartaansa laatulihasta sekä kastikkeet olivat myös omaa valmistetta ja maku oli myös sen takia hyvä, nykyään nämä karvakädet ostaa vartaansa samalta paskalta tukulta ,joka myös rahoittaa monien kepappipuljujen toimintaa ja täten pakottaa ostamaan vartaat ja onnettomat kastikkeet heiltä .
- hyvmak
Hyvästä kebabista maksaa kylläkin ja vielä kantapaikasta ostettuna.
- johtotähti-V8
mikä on hyvä kebappimesta. tekeekö ne itse vartaat vai ostaako tukusta teurasjättteestä tehtyjä vartaita.
- EiKannataHuudella
johtotähti-V8 kirjoitti:
mikä on hyvä kebappimesta. tekeekö ne itse vartaat vai ostaako tukusta teurasjättteestä tehtyjä vartaita.
-Todistappas HETI väitteesi, että vartaat ovat teurasjätettä?
-"johtotähden" ÄO on kengännumeron luokkaa, mikäli ei nyt kykene tyhjentävästi antamaan todisteita väitteensä tueksi!
----
sinä kun riekut täällä muutenkin joka ketjussa, vaikka et oikeasti mistään, mitään ymmärrä. Olet pelkkä trolli? - Johtotähti-V8
EiKannataHuudella kirjoitti:
-Todistappas HETI väitteesi, että vartaat ovat teurasjätettä?
-"johtotähden" ÄO on kengännumeron luokkaa, mikäli ei nyt kykene tyhjentävästi antamaan todisteita väitteensä tueksi!
----
sinä kun riekut täällä muutenkin joka ketjussa, vaikka et oikeasti mistään, mitään ymmärrä. Olet pelkkä trolli?kyllä se on ihan teurasjätettä , vaikka karvakäsi muuta väittääkin, on sen kilohinta niin alhainen tukussa ,ettei siinä ole yhtään lihaa ja se haju on ihan järkyttävä ja asiasta on tietoa suoraan teurastamolta. menikö karvakädellä hernenenään vai mikä
- puliukko...vaan
Johtotähti-V8 kirjoitti:
kyllä se on ihan teurasjätettä , vaikka karvakäsi muuta väittääkin, on sen kilohinta niin alhainen tukussa ,ettei siinä ole yhtään lihaa ja se haju on ihan järkyttävä ja asiasta on tietoa suoraan teurastamolta. menikö karvakädellä hernenenään vai mikä
et vieläkään TODISTANUT asian olevan näin?
MIKSI? - lihanmestarii
puliukko...vaan kirjoitti:
et vieläkään TODISTANUT asian olevan näin?
MIKSI?katoppa kilohintaa 3euroo kilo, ei siinä ole lihaa yhtään , vain jätettä, jota jotkut idiootit vielä ostaa ja kehuu kyllä on hyvää hevosen peräreikää ja sian sorkkaa
- MArkke43
Ihan varmasti on hinnat sovittu kun noin paljon ovat niitä ylös hinanneet. Teen itse kebabbini nykyään!
- hevalissa.katselin
Kebabbien hinnannousu johtuu nousseista raaka-ainekustannuksista, ei muusta.
Tampereen kulkukissat ja-koirat on jo hyödynnetty niin, että kanta on laskeva.
Samaten tievarsien supikoirat, ketut, näädät ym. kerätään talteen muiden kuin tamperelaisten karvakäsien toimesta ja myydään pk-seudulle jossa saa paremman hinnan. - EhkäEnOstaEnää
-Voimme aina äänestää jaloillamme, kun hinta ylittää kipurajan. Huomaavat, ettei se kebab kuitenkaan niin hyvää ole, että suomalainen siitä maksaisi mitä hyvänsä.. Hullu on se joka maksaa, ei se joka pyytää. Oikea hinta on se 5-6e siitä mössöstä.
- Kaikkisekaanvaan
En laittaisi ilmankaan sitä kissalihaa suuhuni.
- hulluäijä2015
Tää neliveto ylimys on ihan kuutamolla!
- Johtotähti-V8
joo ja kaupanpäälle sain ripulin ,kun kävin entisellä lammipään ylägrillillä, jossa on nykyään karvakäsien kebap-pulju, kyllä oli naurettavan makuinen "kebap" ovat siinä taas kulttuurin rikastajat saaneet starttirahaa ja puolivuotta ilman alvia pyörittää puljua.
- SaviAura
Turkulaiset perkele !! Ne ne on Tampereen hinnat nostaneet...... Pyynikin tornin munkit ja kaikki kebabit. Niitä kun ei saa Turuust.......
- edes.jotain.kilpailua
Ilman suleimanien verosuunnittelua pitsan hinta olisi alk. 24€. pitävät hinnat kurissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229