Octavia RS:n resepti pitää sisällään kaikki unelma-ainekset: kohtuullinen kulutus, runsaat sisätilat ja urheiluautoluokan tehot. Tämä kolminaisuus muodostaa auton, joka kiinnostaa ostajia erityisesti Suomessa. Auton nokalla raivoaa ahdettu kaksilitrainen bensiinikone, josta irtoaa 220 hevosvoimaa. 220 hevosvoiman teho riittää takaamaan urheilullisen kulun ja GTI:n suorituskyvyn perheautossa. Autolle sopii pyrkivä ajotyyli auton tehoja ja nopeutta hyödyntäen. Auton DSG-automaattivaihteisto on silkkaa nautintoa, erinomaisen moottorin kaverina on omiaan VAG-konsernin DSG-laatikko, joka pelaa rivakassa sportissa ensiluokkaisesti. Urheiluauton luonne vaatii myös sporttisen alustan ja RS:ssä alusta onkin madallettu urheilulliseen ja nopeaan, pyrkivään ajoon sopiva jäykistetty versio. Octavia RS ei juuri huutele sporttiluonteestaan. Ulkokuoren suurimmat eroavaisuudet perusmalliin verrattuna löytyvät lähinnä matalammasta alustasta, vanteista ja RS-somisteista. Nämä urheliluuliset yksityiskohdat kuulostavat mitättömiltä, mutta pienet kikat luovat isosti tunnelmaa. Vanteet ovat kookkaat ja ne paljastavat punaiseksi maalatut jarrusatulat. Pakokaasut johdetaan ulkoilmaan kahden komeasti muotoillun vaimentajan voimin. Skodan sporttiversio tarjoaa suorituskykyä ja tyyliä kohtuullisella budjetilla, auto on vastaaviin muihin autoihin verrattuna suorastaan halpa. Lisäksi autosta ei löydy mitään moitittavaa, kun kehuja taas riittää senkin edestä.
Skoda Octavia RS - syntinen farkku!
39
412
Vastaukset
- pieni_ongelma
Mitä siitä on iloa Suomen routavaurioisilla teillä 80 nopeusrajoituksilla?
- VersionRS
?? Hyviäkin teitä löytyy ja 120km/h nopeusrajoituksella ja lisäksi huippunopeus ei suinkaan ole se tärkein asia vaan nimenomaan auton kiihtyvyys eli se kuinka nopea se auto on käytännön ajossa päivittäin. Kyllähän huiput saa hitaasti kerättyä vaikka vanha Lada mutta se auton kiihtyvyys ja nopeus sitä kautta ajossa on se mikä ratkaiseet kuinka nopea se auto käytännössä on. RS on todella nopea auto pyrkivällä ajotyylillä kun hyödyntää auton voimavarat kaikki aktiivisesti.
- häpeän_puolestasi
Kannustatko pyrkyryyteen muutoinkin kuin autoilussa?
- VersionRS
Ei taida pyrkivä ajotyyli miellyttää jotakuta. Useita kummallisia sattumia, jotka pistää miettimään. Monesti työmatkalla huomaa ohitetun pyrkivän perään... lukemaan rekkaria?
Itselläni on pyrkivä ajotyyli ja jos on tilaa, niin ajan
pikkutuhmaa ylinopeutta järkevässä mittakaavassa. Jos se muiden
tielläliikkujien toimesta ei ole mahdollista, niin en ttietenkään kuitenkaan edellytä
heiltä mitään toimia väistää, mutta silloin on hyvä olla autossa tehoja ohituksia varten.
- no_kunhan_kysyn
Et lurittanut mitään syntyvien saasteiden määrästä ja laadusta. Mikset?
- sitäpä_minäkin
Eipä V8 ysäri mersujannutkaan noista päästöistä lurittele. ;)
- pakko-on
Sillä ajaa aina ylinopeuttu. Muuten ei kukaan huomaa.. Valoista lähtiessä pysy hyvin rinnalla jos, ei sillä riko sallittua nopeutta! Ja sitten ne korjaukset! Vanhat turbot halvempia, kuin niiden vakiopadat käytettynä!
- miten_tuon_ottaa
Itse ostin eka turboauton vuonna 1988, 2 litraa ja 180 hv. Sen jälkeen on ollut paljon tehokkaampiakin mutta en ole tarvinnut niillä itsetuntoani pönkittää enkä esittää pelleä liikenteessä niinkuin nämä Skodan pakettiautokuskit. Saksassa olen tosin käynyt kokeilemassa, mitä on tullut osteltua, toiseksi siellä aina jää ja reilusti
- täyspaskakasa
hajoava ruma sämpylä,tuokin on sellainen melutoosa ettei viiti edes ajaa.mutta eipähän kukaan hullu tuollaista paskaa osta,julli taas unelmoi skeidaa.
ILMAN PITKÄÄ TAKUUTA SKODA VOI TULLA TODELLA KALLIIKSI
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1420168455849.html
kaikki varoittelevat tsi ja dsg,n kestämättömyydestä
Julkaistu: 4.1.2015 11:51
Saksalaisen Auto Bildin tuore laaturaportti penää takuupidennyksiä.
Auto Bild Saksan tuoreessa laaturaportissa moititaan uusien autojen uutta ja hienoa tekniikkaa. Pahimmillaan uutuustekniikka pelaa koeajoissa erinomaisesti, mutta voi olla vikaherkkää vuosien mittaan.
Esimerkeiksi lehti nostaa muun muassa huonot nykyakut, Volkswagenin TSI-moottorien jakoketju- ja seitsenvaihteisen DSG-vaihteiston ongelmat sekä Mazdan kehnon ruosteeneston.
Ikävimmät viat ilmenevät kun autojen takuu on jo rauennut, eli noin kolmen-neljän vuoden ikäisenä. Lääkkeeksi tähän Auto Bild suosittelee erityisesti saksalaismerkeille takuuajan pidentämistä.
luulen ettei mikään tehdas enää kerkeä uusia moottoreita ja vaihdelaatikoita tekemään,hajoavat varmasti ja tyhmä asiakas maksaa.
samoin öljyn kulutuksellekaan ei näköjään vw mahda mitään,myös turbojen heikko laatu kummastuttaa,esim tm,n kestotestissä 1,4 tsi moottorin turbo vaihtokunnossa jo 60 th ajettuna,päästi jo öljyäkin läpi.kertakäyttö kulttuuria totesi tm.samoin skodan heikosta äänieristyksistä on informoitu monelta eri taholta,skodan melua on verrattu jopa istumista popkorn kattilassa.- susi_josyntyessään
"Vauhtipyörä ja kytkinpaketti takuuseen 120 000 km, täristi jarrulevyt kierotLambda ? anturi ja moottoriohjelma uusiksi , savutti ihan hirveästi välillä regenerointivaiheessa 125 000 km208 tkm (1v ja 9 kk vanha auto) kannentiiviste rikki, merkkiliikkeen kustannusarvio 5000 ( kannnentiivisteen vaihto ) - 12 000 e (moottorinvaihto), vaihdoin itse kannentiivisteen, n 40 h työaika, todella isotöinen.Remontissa paljastui Egr-järjestelmä vialliseksi, karsta oli sotkenut kanavat kannessa ja järjestelmässä ja mm imusarjassa n. puoli !!!! litraa karstamömmöä, jonka puhdistaminen ei kuulu mihinkään huolto-ohjelmaan, vaikka mielestäni tulisi puhdistaa max 150 tkm välein.Oven stopparit särkeneet ovipellin ja tulossa läpi etuovista!!! Viat yleisiä, käyttö pääasiassa matka ajoa ja huollot tehty ajallaan"
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/toyota-avensis-2008-2013-d4d-20-vm-2011-ongelmat
- PoisaltaRStulee
RS = Ressukka Säälikuski.
- uteliaskysyy
naapuri kertoi että skoda on auto helvetistä,vaihtoi pois,sitäkö tuo syntinen tarkoitaa
- syyläniskoja
29.9.2014 19:29
No niin 1,5 kk ajettu Skoodalla ja 3500 km. Vikoja on yllinkyllin, ei voi mitään >:(
Ollut jo kerran huollossa ja mitään vikaa ei löytynyt. Menee kohta pian uudestaan. Eipä nämä tämän palstan kertomukset aivan tuulesta temmattuja ole. Pienimmistä vioista aloittaen:
- Ikkunat huurtuu sisältä todella helposti. Tosin siitä pääsee nopeasti eroon suuremmalla tuuletuksella. Miten sitten talvella, se jää nähtäväksi.
- Sadetunnistin toimii ihan miten sattuu. Tihkuasennossahan sen pitää olla, että automaatti toimisi? Sadekuuron yllättäessä aloittaa pyyhkimisen kun sitä sattuu huvittamaan. Sateen loppuessa ja tuulilasin ollessa melkein vedetön, pyyhintä saattaa jatkua kiivaana. Täysi vitsi koko sadetunnistin!
- (Taka)jarrut vapautuvat melko hitaasti? Tästä johtuen silloin tällöin ulinaa, kun palat vielä ottavat kiinni.
- Mielestäni etupäästä kuuluu hankaavaa ääntä, kun eturenkaat on reilusti kääntyneenä esim. risteyksessä. Täällä joku kertoi, että vain vasemmalle kääntyessä. Sitä en osaa sanoa, pitää vielä kokeilla.
- Ainakin kuskin oven puolelta kuuluu selvästi tuulen suhinaa. Aivan kuin ovi ei olisi kunnolla kiinni tai tiivisteet on huonot. Tästä joku mainitsi aikaisemmin.
- Xenonit näyttävät aivan liian ylös pitkillä. Pimeällä maantiellä reunatolpat eivät loista ja kirkkain kohta näkyy puissa, kun ollaan mutkassa tasaisella tiellä. Kaverin kaverin RS:ssä sama vika. Saivat huollossa kuntoon.
- Ja tietenkin se vasen xenon harittaa vasemmalle pusikkoon valojen ollessa auto-tilassa. Siis mitä ihmeen järkeä??? Huollossa muka täysin tuntematon asia. Manuaaliasennossa valot suoristuvat heti näyttämään eteenpäin niinkuin pitääkin.
- Moottoritilasta kuuluu metallinen ujellus/vinkuna tämän tästä ja pahenee pikku hiljaa. Kuin sirkkelin ääni, mutta tietenkin hiljaisempi. Nopeudella ei ole väliä, kuuluu myös parkissa ollessa.
- En tiedä kuvittelenko vain, mutta tämä on rauhattomampi ajettava kuin edellinen Octavia 2010. Vähänkin huonokuntoisella maantiellä 100 km/h ajettaessa meno on jotenkin huteraa. 80 km/h on selvästi helpompaa. Mielestäni täällä joku kertoi samasta asiasta. Toisaalta jos päästän ratista irti, niin auto menee kyllä suoraan melko pitkän matkan. Hutera tuntemus alkaa heti, kun tartun rattiin. Tuulisella ilmalla ajo on todella rasittavaa.
Vertaan tätä nykyistä tietenkin vuoden 2010 Octaviaan ja mitään näistä vioista ei ollut siinä. Itseasiassa siinä ei ollut oikeastaan mitään vikaa. Laatu on siis huonontunut? Auto on kylläkin hyvännäköinen, tehokas moottori, runsaat varusteet ja kohtalaisen hyvät sisämateriaalit, mutta kun noita vikoja riittää. Sanoisin, että olen hyvin pettynyt, jos näitä ei saada kuntoon.
rs on todella meluisa auto,koeajajat kertoivat että vain sata,km kerralla sietää ajaa ja radion kuuntelu onnistuu vain parkissa tienliuskassa- onhan_vikoja
D4D voi pilata koko loppu elämän jatkuvilla ongelmilla!!!!!
"maahantuojan vakuuttelut yli vuosi sitten kun autoa olin tilaamassa, että asia korjataan ja jos ongelmia tulee Toyota kyllä vastaa kuluista ja tarjoaa auton tilalle. Alkaa olla jo mitta täysi vaikka korvaava auto on tilalle annettukin. Se kun vie aina sen pari tuntia ennen kuin olet taas jatkamassa matkaa"
http://tekniikanmaailma.fi/keskustelu/t4324
http://autot.oikotie.fi/tyyppivika/toyota/rav4/1135236880822
MITÄ MITÄ TOYOTA SALAILEE....TOIMITUSKIELLOSSA KOKO MOOTTORI!!
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyotalla-moottoriongelmia
http://www.tuulilasi.fi/keskustelu/uudet-autot/tojotan-d-4dongelmia
VAARALLINEN MOOTTORI TOIVOTTAVASTI KUKAAN EI OSTA TUOLLAISIA!
"ajonvakautusjärjestelmä menee vikatilaan ja lakkaa toimimasta. Samoin käy myös vakionopeudensäätimelle."
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyotan-mahtidieselin-ongelmat-jatkuvat
JAA, TAKAISINKUTSUJA??
www.iltasanomat.fi/autot/art-1288516368988.html
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/toyotalla-jalleen-massiivinen-takaisinkutsukampanja
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/talous/toyotan-ongelmat-japanissa-uskotaan-salaliittoon-suomessa-takaisinkutsut-takkuilevat
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288516368988.html
http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/toyota-kutsuu-20-000-autoa-tarkastukseen-suomessa-tutut-mallit-listalla/612175/
TOYOTAN SIVUILTA TIETOA VAAROISTA!!!!
http://www.toyota.fi/ajankohtaista/uutiset/toyota-tekee-kaasupolkimiin-liittyvan-korjauskutsun_faq.tmex
EI NÄIN!! VAARALLINEN AUTO TUO TOYOTA!!!!
http://www.uusisuomi.fi/raha/83519-ei-nain-varoittava-esimerkki-toyota-kuskeille
ILMANKOS AMERIKKALAISETKIN OSTAVAT ENNEMMIN FORD FUSIONIN KUIN VAARALLISEN HAJOAVAN CAMRYN...JA TOYON MYYNTI LASKEE RINTA-RINNAN LAADUN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ONNEKSI SAKSALAINEN LAATU RIENTÄÄ TOYOTAN APUUN!!!
http://online.wsj.com/article/SB10001424052970203833104577071554239661524.html
" Dieselmoottoreihin liittyvän sopimuksen mukaan BMW toimittaa Toyotalle 1,6 litran ja 2,0 litran dieselmoottoreita vuodesta 2014 alkaen.
Moottorit asennetaan Euroopan markkinoilla myytäviin Toyota-malleihin."
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&ved=0CEgQFjAE&url=http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/toyotan sisalla naksuttaa jatkossa bemarin diesel/a732289&ei=4cpAUZjbFoSn4ATzx4G4Dw&usg=AFQjCNGIdALzWRFs1V7LsUhq1SQ6hnrGqw&bvm=bv.43287494,d.bGE
MUTTA MITEN KÄY LEXUKSEN....KONERIKOT JA TAKAISINKUTSUT JATKUVAT!!
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/lexus-ei-saa-bmwn-dieseleita - onhan_vikoja
"Viat syövät Toyotan maineen ja myynnin"
"Kansainvälisillä automarkkinoilla Toyotan viat ovat romahduttaneet merkin myynnin."
"Toyotan maine ruostuu."
"Tein ns. kardinaali-virheen viime keväänä kun vaihdoin luotettavan ja mukavan Ford Mondeoni Toyota Corolla Versoon. Ainoat syyt olivat Toyotan 7-paikkaisuus ja maine viattomana autona. Nyt on autolla ajettu vasta 6500 km ja tuskalla. Toinen takajarru hajosi heti alussa ja nyt on yksi poljin jämähtänyt monta kertaa. Yläasentoon: ei mene alas edes pakolla. Lisäksi parkkitutkat hajalla. Katsoin jostain, että auto olisi Turkissa tehty eurooppalaisista halpa-osista ja nyt sitä luokkaa, että vaihdan tämän saksalaiseen heti kun ehdin ja en koske enää ikinä näihin itä-autoihin edes tikulla. Jossain Citikassa on sentään luonnetta ja viat sallitaan sen vuoksi, Toyotat ja Kiat yms. hankitaan vain teknisen laadun vuoksi, joka ainakin minusta on pelkkä huhu jostain 10-vuoden takaa. Lisäksi huoltoon ei uskalla mennä: nauravat siellä! Sorry."
http://www.marmai.fi/uutiset/viat syovat toyotan maineen ja myynnin/a2107210 - Laatuako
Siinäpä se tiivistettynä.
-Ikkunat huurtuvat.. Niinhän ne tekevät johtuu huonosti sijoitellusta huurteenpoistosta. Kiva huudattaa puhallinta täysillä koko ajan.
-Sama sadetunnistin ongelma oli jo vm 2000 Borassa. Ajappa vaikka Mersua missä tunnistin niin näet miten sen pitäisi toimia.
-Tiivisteiden huonous vaivaa koko autoa. Mm mainitsemasi meluisuus johtuu osin niistä.
-Xenonien ongelma johtuu muotoilusta valoja joudutaan säädättämään alaspäin jotta nistä saisi hyötyä, monihan ei tuota edes tajua ajelee vaan tyytyväisenä.
-En tiedä kuvittelenko vain, mutta tämä on rauhattomampi ajettava kuin edellinen Octavia 2010 = Et kuvittele mainitsemasi vaeltelu on tosin korjattavissa. Alkuperäiset helvetin huonolaatuiset vanteet vaihtoon. Myös lisävakaajien käyttö auttaisi. Kyseinen ongelma aiheutuu siitä että rs alusta ei ole vakiona kummoinen ja siihen ympätään isot huonolaatuiset vanteet.
RS melu ongelma taitaa vaivata kaikkia uudehkoja octavioita. Tästä löytyy juttua vaikka kuinka, todella paljon pettyneitä asiakkaita.. Kertonee jtn että virolainen äänieristys firma on eristänyt uusia octavioita enemmän kuin muiden merkkien autoja yhteensä.
- pyrkimään_pyrkijä
Viddu Make. Pyrin pyrkivällä ajotyylillä pyrkimään Tampereen Pyrintöön pyrkyriksi
- ritmollakin
On erittäin nopea auto. Fiat Ritmollakin voittaa Bemarit talvikelillä.
- the_winner
Sinne jäi Mersut.
- kylläkelpaisiajaa
Upee ja nopee.
- lavetitkyykkyyn
RS on hyvä kyykytysauto.
- Lavetit_paaliin
Niin on.
- riit.paalaamoon
Lavetit_paaliin kirjoitti:
Niin on.
JESS!
- PsykTri
riit.paalaamoon kirjoitti:
JESS!
Kuinkahan kauan sinulla menee kirjoittaa vastaus, jossa on 4 sanaa? Vuosi?
- tekn.tri
PsykTri kirjoitti:
Kuinkahan kauan sinulla menee kirjoittaa vastaus, jossa on 4 sanaa? Vuosi?
Menisikön siinä jopa alle vuosi.
- hahahahhaasjhksj
Totta tällä voi kyykyttää vakiotehoisia perhe autoja kuten renault scenics ja mazda 6 . Tosin kannattaa olla varuillaan scenicin kanssa sieltökin saatta löytyä 2.0T pellin alta ja räsä miehen kuvitelmat murtuvat.. Kun se oma auto ei meinaa jättää edes sitä tila autoa.
- RS-sirkuspelle
Mitä tarkoittaa "urheilullinen kulku" ?
- hahahahaioi
Rs skodistille se tarkoittaa sitä että normaaliin octaviaan on isketty jäykemmät jouset ja näin autosta on saatu pintakova, hyvien ajo-ominaisuuksien kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä.
- hahahahshhhsskhs
Urheiluautoluokan tehot hahah 220hp.. Yli 6.5sec 0-100km/h. Sivuhuomiona Mazdalta, Subarulta, Porchelta, Bemarilta ja usealta muulta merkiltä löytyy nopeampia maastureita. Suurin osa näistä maasturista peittoaa skodan joka osa alueella, on enemmän tilaa, tehoa, ylellisyyttä ja osa näistä ei juuri räsää enemmän maksakkaan.
Kirjoituksesi kuvaa erittäin hyvin RS skodisteja. On ajeltu vuosikaudet jollain 100heppaisella toyotalla kun akka ei ole antanut lupaa ostaa muuta. Nyt sitten vuosikausien maanittelun jälkeen on saatu lupa ostaa jtn kivaa ja rahat loppuivat Skoda merkin kohdalle. Siitä sitten RS alle ja urheiluauto fiilis on taattu kun viimeinkin on alla laite jolla voi kyykyttää näitä 100 hp toyotia. Rs Skodan yksityiskohdat joita luettelit voisi typistää kommenttiin, tietämättömyys on hyve ;) Sitten kun käyt ajamassa oikeasti tehokasta autoa ymmärrät mitä tarkoittaa tieto lisää tuskaa.- cx7siis
mazdan katumaasturi 0-100kmh lähes 9 sek
- Kysynvaan1
Jos Skodassa on urheiluautoluokan tehot, niin mitä on esim. jossain Seat Leon Cuprassa?
- ahhaahahahahah
Palataas maanpinnalle.. RS:n ylivoimaa hhaah..
Passat 6.3sec
Seat Leon 280 hp
opel gtc ja insignia turbo
volvo t5 ja kaikki R:t
bmw530/535
Audi S3,S4 A5 A4, A6 ja kaikki RS:t
volkswagen golfit kaikki teho mallit
subaru impreza/ levorg
dodge caliber SRT
Mitsubishi lancer ralliart
Mazda 3/6 mps
Jaguar Bensakoneiset 4.2
Hyundai genesis
Toyota avensis Vencat 280hp
Forrd 250 eco boostit
Siinä nyt ulkomuistissa muutama perhe auto jotka pieksee 6-0 tuota teidän jumaloimaa rs:ää - TSI2012
ahhaahahahahah kirjoitti:
Palataas maanpinnalle.. RS:n ylivoimaa hhaah..
Passat 6.3sec
Seat Leon 280 hp
opel gtc ja insignia turbo
volvo t5 ja kaikki R:t
bmw530/535
Audi S3,S4 A5 A4, A6 ja kaikki RS:t
volkswagen golfit kaikki teho mallit
subaru impreza/ levorg
dodge caliber SRT
Mitsubishi lancer ralliart
Mazda 3/6 mps
Jaguar Bensakoneiset 4.2
Hyundai genesis
Toyota avensis Vencat 280hp
Forrd 250 eco boostit
Siinä nyt ulkomuistissa muutama perhe auto jotka pieksee 6-0 tuota teidän jumaloimaa rs:ää"teidän jumaloimaa rs:ää"
Teidän? Hiljaista on. Kuulutkohan kuitenkin Sinä tähän joukkoon. Kuka muu paitsi auto-merkkejä luetteleva ahattelija jumaloisi jotain autoa? - ahahahahhajj
Huomasitko tuosta listasta että se sun RS skeida onkin itse asiassa aika hidas ?
Hieno homma! Sinulla on siis vielä mahdollisuus parntumiseen, kuka tietää vaikka joskus saisit kunnon auton.. Hiljaisen ja oikeasti tehokkaan. - fjeige00
ahhaahahahahah kirjoitti:
Palataas maanpinnalle.. RS:n ylivoimaa hhaah..
Passat 6.3sec
Seat Leon 280 hp
opel gtc ja insignia turbo
volvo t5 ja kaikki R:t
bmw530/535
Audi S3,S4 A5 A4, A6 ja kaikki RS:t
volkswagen golfit kaikki teho mallit
subaru impreza/ levorg
dodge caliber SRT
Mitsubishi lancer ralliart
Mazda 3/6 mps
Jaguar Bensakoneiset 4.2
Hyundai genesis
Toyota avensis Vencat 280hp
Forrd 250 eco boostit
Siinä nyt ulkomuistissa muutama perhe auto jotka pieksee 6-0 tuota teidän jumaloimaa rs:ääyhdenkään tilat ei pärjää ceat leon oo mikää perheauto!
- meluava_idästä
Karsea itälinttahan tuo on ja vielä pirun epäsuhtainen ja ruma. Lisäksi huonot tehot, ei sporttinen millään lailla. Pelleilyä ja pärinäpettereiden piiperrystä koko kippanen.
- Anonyymi
rs on urheilu auto
- Anonyymi
Ruski Sparta=RS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruski Sparta=RS
Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, että kuka ostaa RSn, se on Seatin ohella säälittävin yritys siirtyä urheiluautoluokkaan. Eikä edes halpa sellainen.
220hv...se on aivan normaali teholukema nykyaikaisessa autossa, mutta RS-kuskirn mielestä se on vähintään kaksinkertainen kait. Surkeinta ehkä kuitenkin on auton kajareista välitettävä synteettinen urheilullinen ääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244606- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521