Raiskaus, voiko raja olla häilyvä? Lasketaanko rai

anonyymi123457

Olin tapaillut kundia muutaman viikon ja oltiin ystäväni kanssa ulkona.
Soitin tyypille että tulisiko hakemaan ja menin jatkoille hänen ja hänen muutaman epämääräisen oloisen kaverin kanssa. Ystäväni lähti jo kotiin.
Olin baarissa juonut MUUTAMAN ja join ehkä 2 jatkoilla kunnes vintti pimeni, merkillistä?

En muista mitä kaikkea tapahtui, mutta koska tilanne oli yhtäkkiä niin radikaali että mies vain heitti minut sägylle ja makasin siinä lamaantuneena. Hän ihan riuhtoi vaatteet päältäni ja pyysin ainakin muutaman kerran lopettamaan, joten hän kuristi minua. Mitä olisin voinut enää tehdä? Yritin myös lyödä mutta olin vain täysin voimaton etten kyennyt. Huoneessa käsittääkseni oli myös joku toinenkin henkilö. Ja mua hävetti.

No heräsin aamuyöllä aikaisin ilman vaatteita ja lähdin kotiin. En ole kuullut miehestä tilanteen jälkeen. Yritin muutama päivää myöhemmin kuintekin soittaa kysyäkseni että olenko nyt ymmärtänyt oikein että hän raiskasi minut? No, ei se tienkään vastannut. Mutta itselleni yksityiskohdat ovat epäselvät ja jotenkin olen kieltänyt asian itseltäni ja jatkanut elämääni. Ekat viikot oli vain epätodellinen olo. En tehnyt ilmoitusta, koska tyyppi pyörii ties keiden linnakundien ja brätkäjengiläisten kanssa. Ja en edes tiedä oliko se raiskaus vai ottiko se vaan väkisin? Vai onko se sama asia? Raiskaus ja siitä syyttäminen kuulostaa radikaalilta. Enkä ole edes kehdannut sanoa asiasta kenellekkään. Olin myös saanut klamydian tyypiltä.

4

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei! Kertomasi tapahtuma täyttää kyllä raiskauksen piirteet täysin, ja väkisin ottaminen ja raiskaus ovat sama asia. Suosittelemme tekemään tapahtuneesta rikosilmoituksen poliisille, vaikka sinua pelottaisikin. Olisi hyvä jos pystyisit puhumaan tapahtuneesta jollekin läheiselle tai psykologille, että saisit käsiteltyä asian kunnolla. -NettiSaappaasta Kiuruvedeltä Marja & Mirka

      • naamapalmun_maaraa

        Väkisin ottaminen ja raiskaus ovat sama asia, no shit????????????


    • Kertomuksesi koskettaa kovasti. ..tuntuu tosi kurjalta... tätä tapahtuu varmsti koko ajan mikä ei tule julki. Kiitä luojaasi että säilyit hengissä, olisivat voineet tappaakin sinut / vaikka henkisesti sen ehkä tekivätkin. Lapseni raiskattiin kolmen miehen voimalla 14 vuotts sitten. Olivat kuulun suomalaslaulajan bändin "kantajamiehiä"? Tytär tuli vielä raskaaksi siitä...,teki abortin ja näiden tapahtumien jälkeen yritti useita itsemurhia Hae apua, mene keskustelemaan asiantuntijoille, jos ensimäinen ei oo hyvä, mene toiselle. Tyttäreni on selvinnyt siitä.. on nyt vahva perheelinen nainen urapitki edessä, kovan elämän koulun kokenut. Olemme mieheni kanssa joskus nähneet tv.ssä elokuvan raiskaukseta. Elokuva on mielestämme tosi pinnallinen, siinä ei osattu ollenkaan käsitellä tunteita. Jos joku viisas haluaisi tehdä elokuvan aiheesta, kannattaisi todella haastatella asian kokeneita ja lähiomaisia. Voimia ja siunausta sinun elämään.

    • Dxjllfdhklöö

      Aina ilmoitus raiskauksesta, aina.... kyllä sen tietää milloin otetaan väkisin eli raiskataan! Kyseessä on koko loppuelämä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      898
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe