Raiskaus, voiko raja olla häilyvä? Lasketaanko rai

anonyymi123457

Olin tapaillut kundia muutaman viikon ja oltiin ystäväni kanssa ulkona.
Soitin tyypille että tulisiko hakemaan ja menin jatkoille hänen ja hänen muutaman epämääräisen oloisen kaverin kanssa. Ystäväni lähti jo kotiin.
Olin baarissa juonut MUUTAMAN ja join ehkä 2 jatkoilla kunnes vintti pimeni, merkillistä?

En muista mitä kaikkea tapahtui, mutta koska tilanne oli yhtäkkiä niin radikaali että mies vain heitti minut sägylle ja makasin siinä lamaantuneena. Hän ihan riuhtoi vaatteet päältäni ja pyysin ainakin muutaman kerran lopettamaan, joten hän kuristi minua. Mitä olisin voinut enää tehdä? Yritin myös lyödä mutta olin vain täysin voimaton etten kyennyt. Huoneessa käsittääkseni oli myös joku toinenkin henkilö. Ja mua hävetti.

No heräsin aamuyöllä aikaisin ilman vaatteita ja lähdin kotiin. En ole kuullut miehestä tilanteen jälkeen. Yritin muutama päivää myöhemmin kuintekin soittaa kysyäkseni että olenko nyt ymmärtänyt oikein että hän raiskasi minut? No, ei se tienkään vastannut. Mutta itselleni yksityiskohdat ovat epäselvät ja jotenkin olen kieltänyt asian itseltäni ja jatkanut elämääni. Ekat viikot oli vain epätodellinen olo. En tehnyt ilmoitusta, koska tyyppi pyörii ties keiden linnakundien ja brätkäjengiläisten kanssa. Ja en edes tiedä oliko se raiskaus vai ottiko se vaan väkisin? Vai onko se sama asia? Raiskaus ja siitä syyttäminen kuulostaa radikaalilta. Enkä ole edes kehdannut sanoa asiasta kenellekkään. Olin myös saanut klamydian tyypiltä.

4

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei! Kertomasi tapahtuma täyttää kyllä raiskauksen piirteet täysin, ja väkisin ottaminen ja raiskaus ovat sama asia. Suosittelemme tekemään tapahtuneesta rikosilmoituksen poliisille, vaikka sinua pelottaisikin. Olisi hyvä jos pystyisit puhumaan tapahtuneesta jollekin läheiselle tai psykologille, että saisit käsiteltyä asian kunnolla. -NettiSaappaasta Kiuruvedeltä Marja & Mirka

      • naamapalmun_maaraa

        Väkisin ottaminen ja raiskaus ovat sama asia, no shit????????????


    • Kertomuksesi koskettaa kovasti. ..tuntuu tosi kurjalta... tätä tapahtuu varmsti koko ajan mikä ei tule julki. Kiitä luojaasi että säilyit hengissä, olisivat voineet tappaakin sinut / vaikka henkisesti sen ehkä tekivätkin. Lapseni raiskattiin kolmen miehen voimalla 14 vuotts sitten. Olivat kuulun suomalaslaulajan bändin "kantajamiehiä"? Tytär tuli vielä raskaaksi siitä...,teki abortin ja näiden tapahtumien jälkeen yritti useita itsemurhia Hae apua, mene keskustelemaan asiantuntijoille, jos ensimäinen ei oo hyvä, mene toiselle. Tyttäreni on selvinnyt siitä.. on nyt vahva perheelinen nainen urapitki edessä, kovan elämän koulun kokenut. Olemme mieheni kanssa joskus nähneet tv.ssä elokuvan raiskaukseta. Elokuva on mielestämme tosi pinnallinen, siinä ei osattu ollenkaan käsitellä tunteita. Jos joku viisas haluaisi tehdä elokuvan aiheesta, kannattaisi todella haastatella asian kokeneita ja lähiomaisia. Voimia ja siunausta sinun elämään.

    • Dxjllfdhklöö

      Aina ilmoitus raiskauksesta, aina.... kyllä sen tietää milloin otetaan väkisin eli raiskataan! Kyseessä on koko loppuelämä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe