ottaisin sinut heti.
jos tarvitsisin/haluaisin sinut
16
<50
Vastaukset
- Pitääolla
Rehellistä, aina paras. Kiitos.
- ÄitienpäiväLähestyy
Tuli vaan mieleen tuosta mainoksesta..
- Noetvarmanaottaisi
Jollakin on nyt itseluottamus noussut liian korkealle. Minua ei ota ainakaan kukaan sellainen joka etsisi minusta vain tarpeidensa tyydyttäjää...
- Eijaksa
Tarpeita on monenlaisia, kiusaa. Sitä se on. Nyt täytyy pistää nukkuun. Aivot jumittaa valvomisesta. En jaksa edes pistää mitään takaisin. Yhden muistan tästä illasta aamulla, se on ettet ollutkaan rehellinen ja nyt tiedän sen.
- Edelliseltä
Eijaksa kirjoitti:
Tarpeita on monenlaisia, kiusaa. Sitä se on. Nyt täytyy pistää nukkuun. Aivot jumittaa valvomisesta. En jaksa edes pistää mitään takaisin. Yhden muistan tästä illasta aamulla, se on ettet ollutkaan rehellinen ja nyt tiedän sen.
Katos, Tarkoitin aloittajalle, nyt hyvää yötä
- janukuhyvin
Edelliseltä kirjoitti:
Katos, Tarkoitin aloittajalle, nyt hyvää yötä
hyvää yötä.
- Eisehaittaa
janukuhyvin kirjoitti:
hyvää yötä.
Nukun erittäin huonosti.
- äläsitten
Eisehaittaa kirjoitti:
Nukun erittäin huonosti.
miksi ?
- Hehhehh
Päivän paras vitsi. Ihan muuten vaan täällä ja ihan tosta vaan ottaisit... uskotaan...
- naurattaasunjuttus
Jaha, jassoo ja kelle:) Vaiko taas ihan noin niin kuin yleisesti:D Kaikki noin vain otettavissa;DDDD
- nytootväärässä
En mä sua kyllä halua, sorry vaan
- tarpeettyydytetty
et niin.
- oletpasleuhka
En kyllä kiihotu lainkaan liian itserakkaista miehistä. Toki itseään pitää rakastaa mutta liika on aina liikaa.
- tarpeettyydytetty
kuka sanoi että olen mies ?
- uuuuuuh
Väkisinkö ottaisit?
- entiedämitätarkoitat
blink blink
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862