päivääsi *hymy*
https://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM
Hyvää huomenta ja auringonsäteitä
22
<50
Vastaukset
- ajankysymys
Milloin keräät riittävästi rohkeutta?
- lisäävihjettä
En ole huomannut muita vihjeitä itsestäsi kuin että Onni. Haluaisitko kertoa jotakin enemmän, jos haluat kaivattusi tunnistavan?
- erimerkki
Jossain joskus kertoi olevansa rapu. Jos nyt oli hän.
- niinvanhajuttu
Aikoinaan kirjoitti niin paljon vihjeitä, että suuri osa varmaan tietää oikean nimenkin. Oli tuolla toisella palstalla tietoa myös että joku työpaikka"romanssi" kyseessä. Itse uskoisin siihen mielikuvituskaivattuun.
- hohtavalanka
*huomenta*
käsi ojentuu hipaisuun
pilvien välistä
toivoen auringonsäteitä
hetkiin
ja odottaen oikeaa
kohtaamista hetkissä
*hyvää vappua*- hohtavalanka
Olet uni
Kala tai muutama leipä
käsi
joka jakaa
nautintoa
ihanaa tuskaa.
Lähellä ja kaukana
osa taskussani
palanen minusta
kulkee aina mukanasi
murunen sydäntä
kuvitelma
joka polttaa sielua
käsi joka etsii
kättä
jakaa hymyä ja lepoa
auringonsäteitä
*hymy vappuun* hohtavalanka kirjoitti:
Olet uni
Kala tai muutama leipä
käsi
joka jakaa
nautintoa
ihanaa tuskaa.
Lähellä ja kaukana
osa taskussani
palanen minusta
kulkee aina mukanasi
murunen sydäntä
kuvitelma
joka polttaa sielua
käsi joka etsii
kättä
jakaa hymyä ja lepoa
auringonsäteitä
*hymy vappuun*Toinen hieno runo kiitos *hymy*
- RakasOnni
kiitos!
- vappu_huiska
Minäkin sivusta huikkaan, Onnille! Hyvää vappua!
- fiidi.fi
Onnille ja kaikille muillekkin Klara vappen grana vatten! IL
- sitä_samaa_siis
Pilkistäähän se jo sieltä pilvienraosta ja niin varmaan sullekkin :)
- välihuomautus
Toi on tosi hyvä biisi
- hymyilijä
Miten vietät vappua Onni?
En aio kertoa tänne mitään, mutta voin kertoa että vietän vappua, ei sentään osunut työpäiväksi *hymy*
- Anonyymi
Hyvää nimipäivää Onnille!
- Anonyymi
Kiitos samoin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673