raskaustestin "haamuviiva"

hysteerinen

Moikka! Täällä on varmasti naisia, ketkä ovat asian kanssa paljon minua kokeneempia. Elikkäs tein positiivisen testin dpo 10 joka oli haalea ja selkeä, mutta positiivinen ja toisen testin dpo 12 joka oli EDELLISTÄ HAALEAMPI?! Mutta positiivinen. Onko tämä normaalia? Huolestuttaa kauhean paljon, sillä lasta on meille toivottu pitkään ja paljon....

6

1614

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loll

ei ne tleensä haalene, oliuko sama merkki testisä ??
      itsellä kolmas raskausviikko plussasin selkeän punaisen viivan ei siis haamu, ja siitä' vahvistunut millä testillä vain testatessa...viepä nyt pissa TK:hon ja osta digi raskaustesti viikoilla, niin selviää varmuudella.

• Ex-hysteerikko

Onko aamuvirtsasta molemmat? Aika aikaisin olet testaillut. Jos menkat ei ala parin päivän sisällä, tee vielä uusi testi sitten. Toisinaan voi myös olla ns. kemiallinen raskaus eli alkio yrittää kiinnittyä mutta se ei sitten onnistukaan ja raskaus keskeytyy. Jos parin päivän päästä yhä hailakampi viiva, todennäköisesti silloin keskenmeno. Valitan.

• loll

aamu pissasta täytyy ottaa, itse plussasin n. 4 3 siis , eli jo lähes puoli viikkoa ennen kuin menkat olisi alkaneetkaan. ja plussa oli varma punainen viiva..

• 123090

Mulla oli ekassa testissä haalea viiva,tein parin pvn sisällä 2 testiä lisää,ja punasemmaksi vaan muuttu,nyt rv 27 menossa. Tsemppiä,vie labraan näyte,tai varaa aika verikokeeseen,siten saat varman tuloksen :)

• jfjfld

Ammattilainen en ole, mutta riippuu mihin aikaan teit kutkin testit. Jos teit ensimmäisen aamupissistä ja tokan seuraavana päivänä päivällä. Luultavasti se toinen näyttääkin haaleammalta koska aamupississä hcg.tä on eniten. Yleensä viivan ei pitäisi haalistua, mutta testitkin ovat joskus vähän erityyppisen viivan antavat vaikka sama merkki olisikin. Yleensä jos viiva haalenee voi kyseessä olla esim tuulimunaraskaus. Toivottavasti tämä on normaali :)

• bgljö

Itse ekassa raskaudessa tein rv 6 jotain testin ja oli todella haalea toinen viiva, aamulla tein. Nyt neiti 3v 6kk ja olen uudelleen raskaana nyt tein testin rv 4tienoilla ja iltapäivällä ja näytti kunnob punaisen viivat ja molemmat tehty samanlaisella apteekin testillä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4310
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      135
      4069
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3726
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      88
      3562
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3537
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      65
      3351
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2626
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2334
    Aihe