Silloin mennään kun mennään eikä meinata. On sen verran raju vehje tuo kökkö 3008.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042919602960_uu.shtml
Pösömies on erimies
7
297
Vastaukset
- hmmmmm
Täysin järjetön ohitus. Ei tosin ole auton vika. Toivon kuskin vaihtavan julkisiin... pääsee varmemmin perille, eikä tapa muita viattomia.
- Teräsmieskö
Enneminkin tuossa tiessä on notkopaikka, jonne vastaantulijat jää piiloon. Siksipä ne keltaiset viivat on. Kieltämättä sitä kuvittelee, että vasemmalla kaistalla näkisi vastaantulijat, mutta silloin pitäisi olla jokin röngenkatse.
- eimitäänydinfysiikkaa
No eräille surullisen kuuluisille kaahaus merkeille BMW:lle ja Audeille sun muille yleisimmille tolpan ympärille käärityille tuollainen törkeä tempaus on arkipäivää ja jokapäiväistä. En silti lähtisi tuollaisella perheautolla tuollaista yrittämään.
- audisisko
Oliko lihava 508 kuski?
- meisseliä
audisisko kirjoitti:
Oliko lihava 508 kuski?
Katos mitäs jokakylän poljettu?
- Tropösö
Moi kaikki
- Tropösö
Olen ajanut pösöllä 40v
Fanittanut koko ikäni nyt 2kpl 3008 suv tämä uusi malli kaunis auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798