Peppupanosta

Neiti

Auttakaapas joku kokeneempi minua, tai oikastaan olisin enemmänkin vinkkien tarpeessa: Poikaystäväni suuri haave on painaa minua peppuun, ja olen aiemmin kieltäytynyt kunniasta. Nyt ajatus on ruvennut kiinnostamaan, ja ihan kokeeksi hän on sinne aina välillä sormensa työntänytkin. Sattuuko perspano? Kannattaa varmaan käyttää liukuvoidetta, entäs kortsua? (Hygieniasyistä) Sotkeeko paljon paikkoja, ts. kannattaako toteuttaa mieluiten vaikkpa suihkussa? Etenkin naiset, kertokaa kokemuksia, sekä hyviä että huonoja! Pelkään kipua, poikaystävälläni kun on tosi iso ja paksu.

53

26857

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva

Peppupano on alistamista. Jos pidät alistamisena olemisesta, suosittelen. Ja erityisesti suosittelen, jos vaginasi on veltto, kylmä ja poimuton. Mies saa silloin edes jotain tuntemuksia, kun panee sinua perseeseen.

• Estoton

Ei se mitään alistamista ole jos molemmat sitä haluaa. Jos peppupano tehdään oikein, nainen nauttii siitä enemmän kuin mies. Peppupano on joillekin naisille ainoa keino laueta yhdynnässä.

• MissShemale
        Estoton kirjoitti:

Ei se mitään alistamista ole jos molemmat sitä haluaa. Jos peppupano tehdään oikein, nainen nauttii siitä enemmän kuin mies. Peppupano on joillekin naisille ainoa keino laueta yhdynnässä.

"Peppupano on joillekin naisille ainoa keino laueta yhdynnässä." Tämä on nyt sen tason väite, että tähän tarvitaan kunnon perustelut!

"Ei se mitään alistamista ole jos molemmat sitä haluaa."

Esimerkki: kun s/m -pariskunnassa sadistinen osapuoli dominoi alistuvaa, niin kyseessä ei siis ole alistaminen? On virheellinen johtopäätös, että alistamisen haluaminen poistaisi faktan, että kyseessä on alistaminen. En ota tässä kantaa siihen, että onko anaaliseksi alistamista. Mutta... joissa tapauksissa siihen liittyy voimakkaasti alistamisen piireteitä: toisen suostuttelu, kivun tuottaminen ja siitä nauttiminen.

• Estoton
        MissShemale kirjoitti:

"Peppupano on joillekin naisille ainoa keino laueta yhdynnässä." Tämä on nyt sen tason väite, että tähän tarvitaan kunnon perustelut!

"Ei se mitään alistamista ole jos molemmat sitä haluaa."

Esimerkki: kun s/m -pariskunnassa sadistinen osapuoli dominoi alistuvaa, niin kyseessä ei siis ole alistaminen? On virheellinen johtopäätös, että alistamisen haluaminen poistaisi faktan, että kyseessä on alistaminen. En ota tässä kantaa siihen, että onko anaaliseksi alistamista. Mutta... joissa tapauksissa siihen liittyy voimakkaasti alistamisen piireteitä: toisen suostuttelu, kivun tuottaminen ja siitä nauttiminen.

Jotkut naiset laukeaa peppuseksistä muutamassa sekunnissa ilman apuvälineitä. Ja eihän se ole oikeasti alistamista jos alistettava nauttii alistamisesta.

• jh
        Estoton kirjoitti:

Jotkut naiset laukeaa peppuseksistä muutamassa sekunnissa ilman apuvälineitä. Ja eihän se ole oikeasti alistamista jos alistettava nauttii alistamisesta.

Kyllä SM leikeissä alistettava varmaan aina nauttii alistamisesta. Tuskin hän muuten niihin juttuihin lähtisi mukaan?

• Murmeli
        Estoton kirjoitti:

kenen mielestä. Ootko ihan lukenut jostain noin viisaita. Kyllä siinä tarvitaan myös "klitoriksen ärsyttämistä" edes jonkun verran.

• 40v panom.
        Murmeli kirjoitti:

kenen mielestä. Ootko ihan lukenut jostain noin viisaita. Kyllä siinä tarvitaan myös "klitoriksen ärsyttämistä" edes jonkun verran.

kyllä,mut monet naiset haluaa sitä.Ykskin sano et se on parasta naintia.Voihan nainen saada orgasmin ilman glitoriksen suoraa stimuloimista,pisimmät näkemäni orkut on kyllä aina olleet klitoris orkkuja, mut voimakkaita vagina orkutkin on näyttänyt olevan.

• Kokenut

Eka kerta mahallaan. Ensin sormella runsaasti liukastetta. Kortsu päällä ehdottomasti. Ohjaat kädellä miehesi kalun HITAASTI sisääsi. Pitelet sitä sisälläsi LIIKKUMATTA muutamia minuutteja (tämä vaatii kestävän erektion - ei liene miehelle ongelma). Sen jälkeen voi alkaa hitaasti liikuttelemaan edestakaisin. Varoitus: jos nainen laukeaa, alkaa heti helposti sattua.

• Tikarama

ensimmäinen kerta varoen aloitettava ja hitaasti mutta muista se että jotain liukastetta pitää olla kunnolla.
        Siitä nauttii kyllä todella kun sen uskaltaa kokeilla .Älä myöskään jännitä liikaa pitää rentoutua siinä että onnistuu.
        Siispä Kärsivällisyyttä ekakertaan .

• Sakke

Oma kultsini ei oikein meinannut suostua peppupanoon, mutta kuinkas kävikään. Ensimmäinen orgasmi ilman apuvälineitä, jihuu! Nykyään haluaa kerran viikossa nimenomaan peppuun. Jotkut näköjään tykkää, toiset taas ei. itsestäni voin sanoa, että erektio on mieletön pyllyseksissä, jotenkin tuntuis että laukeamisen yhteydessä m...liäkin lentäis enemmän.

• Joppe

Mulle kävi ihan sama. Vaimo sai elämänsä orkut pyllyseksistä. Nyt haluaa melkein joka kerta.

• Joppe

Mulle kävi ihan sama. Vaimo sai elämänsä orkut pyllyseksistä. Nyt haluaa melkein joka kerta.

• beba
        Joppe kirjoitti:

saunassa hikisenä aika hyvin onnistuu. meillä kulta sekos(kivusta ja SUURESTA NAUTINNOSTA) aika lailla ekalla kerralla,mut aluks VAROVASTI ja HITAASTI!!!!...SUOSITTELEN!!!!

• Severi

Ensimmäiseksi kannattaa tietysti tyhjentää suoli ajoissa. Sattaa muutoin kakka eksyä kuvioihin.
      Kunnon suihkautukset ja perusteellinen rasvaus, molemmat.
      Rasva suojaa samalla kullia, mahdollisista jätöksistä, mikäli ei käytä kondomia.
      Ei kannata huolestua, jos ei onnistu eka kerralla, joskus se sinne eksyy ikäänkuin vahingossa, kun on rento olo, esim. orgasmin jälkeen.

• Mies

Ei se satu jos on VAROVAINEN ja aloittaa hitaasti! Liukastetta pitää olla paljon ja aluksi työntää kalu tosi hitaasti ja varovasti sisään, pitää sitä siellä hetken ennenkuin yrittää syvemmälle. Jotkut naiset saa peppupanosta paljon "isompia" orgasmeja kuin "tavallisesta". Suolen kun tyhjentää ensin niin ei pitäisi sotkuakaan tulla.

• hetero

Tuollaisten asioiden haluaminen mieheltä on selvästi orastavaa Homoseksuaalisuutta. Mieti tarkkaan annatko persettä, koska voi olla että miehesi jättää sinut sen jälkeen kun huomaa että saa tarvitsemansa muualtakin.

• N44

Minä olen nainen ja kiinnostaa peppupano, vaikka en ole sitä vielä kokeillut. Mitenkähän se minusta homon tekee. Ei tarvitse heti leimata, jos ei itseä satu kiinnostamaan! Siitä peppuseksistä on luettavissa ihan asiallista tieto sexpon (www.health.fi/sexpo) sivuilta.

• Freak.

Empä ole ainakaan itelläni moista huomannu. Taitaa olla itellä pelko moisesta!? Vai orastavaa homoutta, hah!

• hetsku
        N44 kirjoitti:

Minä olen nainen ja kiinnostaa peppupano, vaikka en ole sitä vielä kokeillut. Mitenkähän se minusta homon tekee. Ei tarvitse heti leimata, jos ei itseä satu kiinnostamaan! Siitä peppuseksistä on luettavissa ihan asiallista tieto sexpon (www.health.fi/sexpo) sivuilta.

Minähän sanoin, että miehellä se on merkki orastavasta homoseksuaalisuudesta.

Naisella kyseessä on selkeästi Anaalivaiheen päälle jääminen aikuisikään asti, sama koskee miehiä jotka haluavat homoyhdynnässä olla ns.vastaanottavana osapuolena ymmärtänet mitä tarkoitan.

• hetsku
        Freak. kirjoitti:

Empä ole ainakaan itelläni moista huomannu. Taitaa olla itellä pelko moisesta!? Vai orastavaa homoutta, hah!

Mutta tosiasia on se, että normaali heteromies ei moisista haaveile.

• kohtalon oikusta hetero

Tuon logiikan mukaan voihan se mies jättää siksi että annat pillua; sehän tajuaa että tätähän voi saada muualtakin. Mieti tarkkaan ennen kuin annat!

Se että mies tykkää peppupanosta naisen kanssa, ei tee kenestäkään homoa. Ja jos se kerran on vain homojen hommaa, miten jotkut naisetkin voivat pitää siitä?

Homous on henkinen tila, kiinnostusta samaan sukupuoleen. Seksuaalisuus tulee siinä sivussa (myös se perseen antaminen, hui!).

Et ilmeisesti havaitse mitään eroa siinä tykkääkö mies peppuseksistä naisen vai miehen kanssa ? Kuulostaa vahvasti siltä, että ehkä sun olisikin syytä selvittää oma seksuaalinen identiteettisi.. voi olla että yllätyt.

Ja lakkaa pelkäämästä homoutta. Ei se tartu.

• hetsku
        kohtalon oikusta hetero kirjoitti:

Tuon logiikan mukaan voihan se mies jättää siksi että annat pillua; sehän tajuaa että tätähän voi saada muualtakin. Mieti tarkkaan ennen kuin annat!

Se että mies tykkää peppupanosta naisen kanssa, ei tee kenestäkään homoa. Ja jos se kerran on vain homojen hommaa, miten jotkut naisetkin voivat pitää siitä?

Homous on henkinen tila, kiinnostusta samaan sukupuoleen. Seksuaalisuus tulee siinä sivussa (myös se perseen antaminen, hui!).

Et ilmeisesti havaitse mitään eroa siinä tykkääkö mies peppuseksistä naisen vai miehen kanssa ? Kuulostaa vahvasti siltä, että ehkä sun olisikin syytä selvittää oma seksuaalinen identiteettisi.. voi olla että yllätyt.

Ja lakkaa pelkäämästä homoutta. Ei se tartu.

No joo tuo oli kyllä vähän harkitsematon väite, ehkä parempi onkin nimenomaan antaa sitä persettä, ettei se mies lähde hakemaan sitä muualta, mutta miehelle on tietysti parempi mitä aikaisemmassa vaiheessa hän tajuaa oman todellisen minänsä.

Selitin jo tuossa ylempänä miten naiset voivat siitä pitää eli kyseessä on anaalivaiheen päälle jääminen, eli ihminen ei ole päässyt ihan loppuun seksuaalisessa kehityksessään.

Kyllä minä henkilökohtaisesti olen omasta identiteetistä ihan hyvin perillä, enkä minä homoutta pelkää.
        Homous on ihan hyväksyttävä asia ei siinä mitään.

hetsku kirjoitti:

Mutta tosiasia on se, että normaali heteromies ei moisista haaveile.

Määritte sana normaali.

Minusta seksin harrastaminen on normaalia.

Älä sekoita lapsen tekemistä ja seksiä, ne eivät ole (välttämättä) sama asia.
        Lapsen tekemiseen on yksi luonnollinen (se "normaali") tapa. Mutta seksi on muutakin kuin lapsen tekemistä (itse asiassa lapsen tekeminen on vain pienen pieni osa seksiä). Seksiä voi harrastaa useilla eri tavoilla, kukin tavallaan.

Niin kauan kuin pelataan yhteisillä pelisäännöillä eikä loukata toista, puhutaan normaalista seksistä.

IMO.

• hetsku

Määritte sana normaali.

Minusta seksin harrastaminen on normaalia.

Älä sekoita lapsen tekemistä ja seksiä, ne eivät ole (välttämättä) sama asia.
        Lapsen tekemiseen on yksi luonnollinen (se "normaali") tapa. Mutta seksi on muutakin kuin lapsen tekemistä (itse asiassa lapsen tekeminen on vain pienen pieni osa seksiä). Seksiä voi harrastaa useilla eri tavoilla, kukin tavallaan.

Niin kauan kuin pelataan yhteisillä pelisäännöillä eikä loukata toista, puhutaan normaalista seksistä.

IMO.

Mutta on sitten vielä ero normaalin heteroseksin ja normaalin homoseksin välillä. Heteroiden anaaliyhdyntä häilyy siinä välillä, tällöin on kyseessä kahden seksuaalisesti eheytymättämän ihmisen välinen yhdyntä. Toinen on kehityksellisesti jälkeenjäänyt ja toinen ei tiedosta piileviä ominaisuuksiaan.

hetsku kirjoitti:

Mutta on sitten vielä ero normaalin heteroseksin ja normaalin homoseksin välillä. Heteroiden anaaliyhdyntä häilyy siinä välillä, tällöin on kyseessä kahden seksuaalisesti eheytymättämän ihmisen välinen yhdyntä. Toinen on kehityksellisesti jälkeenjäänyt ja toinen ei tiedosta piileviä ominaisuuksiaan.

Miksi hitossa asia pitää vääntää noin, ihan kuin kyse olisi jostakin sairaudesta tai jälkeenjääneistä ihmisistä?

Onko se niin vaikea hyväksyä että me ihmiset olemme erilaisia ja meillä on erilaiset halut, tarpeet ja mieltymykset?

Kannattaisi sinunkin jo tulla ulos tynnyristä ja unotaa koko käsite "normaali". Elämä on paljon hauskempaa kun ei ota turhia paineita muitten tekemisistä ja hyväksyy elämän sellaisenaan.

(tietysti pedofilia, raiskaaminen jne. hyväksikäytön muodot ovat asia erikseen, niitä ei tarvitse eikä _saa_ hyväksyä. Mutta ei sotketa näitä(kään) asioita seksiin. Toim.huom.)

Seksi on hieno asia, ei pilata sitä turhalla tiukkapipoisuudella. Toisen (ja oman itsensä) kunnioittaminen ja hyväksyminen ovat avainsanoja jos ei onneen, niin ainakin jonkinlaiseen tyytyväisyyteen elämässä. Trust me!

Elä ja anna toistenkin elää.

(poistuu hän eetteristä. kiitos ja näkemiin.)

• hetsku

Miksi hitossa asia pitää vääntää noin, ihan kuin kyse olisi jostakin sairaudesta tai jälkeenjääneistä ihmisistä?

Onko se niin vaikea hyväksyä että me ihmiset olemme erilaisia ja meillä on erilaiset halut, tarpeet ja mieltymykset?

Kannattaisi sinunkin jo tulla ulos tynnyristä ja unotaa koko käsite "normaali". Elämä on paljon hauskempaa kun ei ota turhia paineita muitten tekemisistä ja hyväksyy elämän sellaisenaan.

(tietysti pedofilia, raiskaaminen jne. hyväksikäytön muodot ovat asia erikseen, niitä ei tarvitse eikä _saa_ hyväksyä. Mutta ei sotketa näitä(kään) asioita seksiin. Toim.huom.)

Seksi on hieno asia, ei pilata sitä turhalla tiukkapipoisuudella. Toisen (ja oman itsensä) kunnioittaminen ja hyväksyminen ovat avainsanoja jos ei onneen, niin ainakin jonkinlaiseen tyytyväisyyteen elämässä. Trust me!

Elä ja anna toistenkin elää.

(poistuu hän eetteristä. kiitos ja näkemiin.)

Enhän minä ole tuominnut ketään, minähän vain kerroin ilmiöistä jotka johtavat kyseiseen seksuaaliseen käyttäytymiseen. Jos tosiasioiden kertominen ärsyttää noin paljon, niin ehkä kannattaa joskus varata itselleen aikaa ja todella selvittää oma identiteettinsä, ja kukapa kieltää kääntymästä ammattiauttajan puoleen, ei psykologilla käymisestä saa sairaan leimaa otsaansa.

En halunnut muuta kuin auttaa, mielestäni ihmisilllä on parempi olo silloin kun he todellakin tietävät missä mennään henkisellä tasolla, näin he voivat vielä jopa päästä kehityksensä loppuun ja saavuttaa seksuaalisen eheyden.

Jos on tyytyväinen nykyiseen olotilaansa niin mikäs siinä antaa mennä vaan, mutta voi olla että tulevaisuudessa sitten kaduttaa, hinta voi olla silloin jo kovempi.

Joo kyllä minä tidän että nykyään pitäisi sallia lähes kaikki seksuaalinen toiminta, mikä ei vahingoita toisia, mutta kun siinä voi pitkälläaikavälillä käydä niin että vahingoittaakin itseään.

• Tuomari
        hetsku kirjoitti:

Enhän minä ole tuominnut ketään, minähän vain kerroin ilmiöistä jotka johtavat kyseiseen seksuaaliseen käyttäytymiseen. Jos tosiasioiden kertominen ärsyttää noin paljon, niin ehkä kannattaa joskus varata itselleen aikaa ja todella selvittää oma identiteettinsä, ja kukapa kieltää kääntymästä ammattiauttajan puoleen, ei psykologilla käymisestä saa sairaan leimaa otsaansa.

En halunnut muuta kuin auttaa, mielestäni ihmisilllä on parempi olo silloin kun he todellakin tietävät missä mennään henkisellä tasolla, näin he voivat vielä jopa päästä kehityksensä loppuun ja saavuttaa seksuaalisen eheyden.

Jos on tyytyväinen nykyiseen olotilaansa niin mikäs siinä antaa mennä vaan, mutta voi olla että tulevaisuudessa sitten kaduttaa, hinta voi olla silloin jo kovempi.

Joo kyllä minä tidän että nykyään pitäisi sallia lähes kaikki seksuaalinen toiminta, mikä ei vahingoita toisia, mutta kun siinä voi pitkälläaikavälillä käydä niin että vahingoittaakin itseään.

Et ole koskaan harrastanut seksiä mutta olet ollut vähän liikaa jonkin punaisen yliopiston naistutkimuksen/psykologian luennoilla?

• hetsku
        Tuomari kirjoitti:

Et ole koskaan harrastanut seksiä mutta olet ollut vähän liikaa jonkin punaisen yliopiston naistutkimuksen/psykologian luennoilla?

...kumpikin arvaus.

• MissShemale
        hetsku kirjoitti:

...kumpikin arvaus.

Haaveilet homoseksistä ja nimenomaan anaaliseksistä. Torjuaksesi nämä fantasiat, joita et hyväksy itsessäsi, olet ottanut tehtäväksesi homoseksuaalisuuden ja anaaliseksin vastaisen kampanjan.

• hetsku
        MissShemale kirjoitti:

Haaveilet homoseksistä ja nimenomaan anaaliseksistä. Torjuaksesi nämä fantasiat, joita et hyväksy itsessäsi, olet ottanut tehtäväksesi homoseksuaalisuuden ja anaaliseksin vastaisen kampanjan.

Minähän jo sanoin toisaalla ettei minulla ole mitään homoja vastaan, eikä toisaalta anaaliseksiäkään. Kummallista porukkaa täällä, kun niitä yrittää auttaa niin he hyökkäävät heti kimppuun.

• Petrik
        hetsku kirjoitti:

Tuon idiootin trollaukset eivät kaipaa enempää vastauksia.

Hemmo peittelee piilevää homouttansa kaikin keinoin.

• tyhmä
        hetsku kirjoitti:

Minähän sanoin, että miehellä se on merkki orastavasta homoseksuaalisuudesta.

Naisella kyseessä on selkeästi Anaalivaiheen päälle jääminen aikuisikään asti, sama koskee miehiä jotka haluavat homoyhdynnässä olla ns.vastaanottavana osapuolena ymmärtänet mitä tarkoitan.

jos anaaliseksi on orastavaa homoutta niin selitäppä mulle (nainen) miks sitte miehet tykkää suihinotosta.. ottaahan ne homotki toisiltaan suihin.. onko seki sit orastavaa homoutta!!!heh

• Amalia
        hetsku kirjoitti:

No joo tuo oli kyllä vähän harkitsematon väite, ehkä parempi onkin nimenomaan antaa sitä persettä, ettei se mies lähde hakemaan sitä muualta, mutta miehelle on tietysti parempi mitä aikaisemmassa vaiheessa hän tajuaa oman todellisen minänsä.

Selitin jo tuossa ylempänä miten naiset voivat siitä pitää eli kyseessä on anaalivaiheen päälle jääminen, eli ihminen ei ole päässyt ihan loppuun seksuaalisessa kehityksessään.

Kyllä minä henkilökohtaisesti olen omasta identiteetistä ihan hyvin perillä, enkä minä homoutta pelkää.
        Homous on ihan hyväksyttävä asia ei siinä mitään.

Sinulla ilmeisesti psykologian opinnot on jo pitkällä, kun pystyt jokaisen ihmisen lokeroimaan tietämällä heistä yhden asian ;) Itse kun olen oppinut näitä psykologian asioita vähän toisella tavalla =)
        Jokainen ihminen on erilainen, älä siis viitsi yleistää..

• veljekset

joo elikkä mulla on kaksi veljeä 18v ja 17v, itse olen kohta 22v,meidän kaikkien nimi alkaa K:lla.tuli mieleen tosta sun jutusta et siinä ei ole mitään vikaa,me teemme veljien kesken jokailta ennen nukkumaanmenoa junan...niin ihan oikeasti junan ja minä vanhimpana toimin veturikuskina eli määrään tahdin

• joo

jopas jotain. kuis kehtaat tunnustaa. ootko kuullu hullujen huoneesta??

• töttöröö

toiha oli hyvin hauska juttu.. mä ainaki repesin :D Jatkakaa samaan malliin.... *miettii* toi saattas olla aika hupaisan näköstä livenä :D en kyl ite koklaa.. mut how ever :D

• joku
        töttöröö kirjoitti:

toiha oli hyvin hauska juttu.. mä ainaki repesin :D Jatkakaa samaan malliin.... *miettii* toi saattas olla aika hupaisan näköstä livenä :D en kyl ite koklaa.. mut how ever :D

pitääks se suoli tyhjentää ihan ulostuslääkkeellä??

• vettä
        joku kirjoitti:

Ulostuslääke taitaa olla turhankin tehokas tapa?

Jos luonnollinen tapa ei toimi, varovasti käsisuihkulla vettä pyllyyn niin johan lähtee..

• töttöröö
        joku kirjoitti:

Mistä mä tietäsin.. kysy noilta "tietäviltä" ;)

• Missi

Kyllä toi paskantonkimisen vois jättää homoille!
      Jos äijä haluaa paskareikää se on homo tai akan vittu
      on kuin lehmällä. Ei se ole normaali.Kuula kalloon
      homoille!!

• Valistunut

Ihmeen kauan tää keskustelu pysyikin melkein asiallisena. Nyt vasta tuli yläasteen näppylänaamat mukaan.

• MissShemale

Tässä pari käytännön vinkkiä.

ASENTO: Joku ehdotti mahalla makaamista. Itsestäni tämä ei ole ollenkaan helpoin asento. Parhaiten anus avautuu, jos istuu miehen päälle. Tässä asennossa sattuu vähiten ja pystyy itse säätelemään vauhdin. Toinen hyvä asento on selällään. Laita tyyny lantiosi alle niin saat peppusi korkeammalle. Ensimmäinen työntö voi olla kivulias, mutta olo helpottaa sitä mukaa kun paikat venyy. (Ja paikat todellakin voi venyä: itse olen saanut n. 25-senttisen paksun kurkun sisääni...)

VALMISTAUTUMINEN: Ihan ensimmäiseksi kannattaa istuutua vessan pöntölle ja sormella puhdistaa suoli. Näin saa suolen tyhjennettyä, jos siellä jotain on, ja samalla anus saa verryttelyä. Toinen askel voisi olla ohuella hieromasauvalla hierominen. Liukuvoidetta ja sitten vaan töihin. Anaaliseksistä nauttiminen riippuu siitä kuinka "lämpimät" paikat on. Tunnet itse kuinka suolesi kostuu itsestään ja paikat venyy. Tässä vaiheessa miehesikin on jo ilmeisen kiihtynyt...

• Marko

...ei o totta mihin naiset suostuu. Siis tyhjentämään oman suolensa sormella!!
        Te ootte niin sekopäitä että en tiennyt tollaisia olevan olemassakaan. En ikinä menisi kiusaamaan kaunista vaimoani anaalihommiin. Pillu riittää mulle oikein hyvin.

Voi hyvänen aika!!!

Marko kirjoitti:

Te ootte niin sekopäitä että en tiennyt tollaisia olevan olemassakaan. En ikinä menisi kiusaamaan kaunista vaimoani anaalihommiin. Pillu riittää mulle oikein hyvin.

Voi hyvänen aika!!!

Heh, tervetuloa internetin ihmeelliseen maailmaan sivistämään itseäsi. On se NIIN ihmeellistä mitä kaikkea kivaa ja ihmeteltävää tietoa täältä löytyykään!

Eli nyt kun tämäkin asia sinulle selvisi, oletko varma että se mikä riittää sinulle, riittää myös kauniille vaimollesi ?

Jospa hän vaikka pitäisikin siitä "kiusaamisesta" ? Mistäs sinä sen tiedät...

• MissShemale
        Marko kirjoitti:

Voi hyvänen aika!!!

"...ei o totta mihin naiset suostuu. Siis tyhjentämään oman suolensa sormella!!"

Aivan, anaaliseksi tuskin sopii ihmiselle, jolla on kammo oman vartalonsa eritteitä kohtaan. Mutta eihän kaikkien tarvikaan tykätä samoista asioista, eikö?

• suikki ja hanuri

sattuu aika vitusti ja tuntuu että perse repee(riippuu mulkusta kyllä ja käyttääkö "apuvälineitä"vaiko ei)
      kannattaapi silti kokeilla...olihan tuo alku säikähdyksen jälkeen ihan hupaisaa..melkee.*virnett*

• sexpert

Anaaliyhdyntä on todella nautinnollista, silloin kun molemmat sitä haluavat ja se tehdään OK meiningillä.
      Tähän kirjoitteluun osallistuvista EI mielipiteistä sen verran, että sääliksi käy kuivaa tai kenties olemantonta seksielämäänne..
      "Perhe On Pahin" pyörii taas telkkarissa. Kaksinaismoralismin aarrearkku. Kaikki mitä Isokirja ei salli on kiellettyä.. vai? Hohhoijaa.
      Naikaa ihmiset peppunne ja muutkin elimenne kipeiksi.

• minä

"Tosi ison ja paksun" vuoksi saattaa tulla vielä ongelmia jos harrastatte sitä useastikin ja hätäisesti. En suosittelisi kuin kokeilemaan varovasti jos miehellä on "iso". Vaarana on se että totut siihen etkä osaa enää suhteuttaa sitä kivuliaaksi, lihakset venyy jos niitä revitään väkisin, siellä pepussakin. Käytät sitten vaippoja jos totut johonkin vain jonkun muun mieliksi.

Välillä, riittävän venyttelyn, rentoutumisen ja liukasteen kanssa peppupanosta ei pitäisi olla mitään haittaa. Kunhan vaan pysyt kohtuudessa ja seuraat omia tuntemuksia sillä vaippoja tuskin haluat.

• ...

liuku voidetta kannattaa käyttää!!aluksi se voi kirpaista mutta kyllä se sitten siitä!!

• countdown

"Peppupanosta" statistiikkaa 6.2. klo 15:30

luettu 18978 kpl (!!!)

Mitä tästä voidaan päätellä ?? :)

• Freak.

Tulipas tästäki keskustelusta nyt polemiikkia!!! On se kumma, saatana, ku ollaan nykyään niin "suvaitsevaisia"!

• kokenut

Hei sinä! jos haluat koittaa peppupanoa kannattaa
      kysyä poikaystävältäsi onko hän koittanut sitä ennen...
      Jos on niin voisitte harjoitella sitä yhdessä
      ja harjoitusta voisi mukautaa esim.mainitsemallasi liukuvoiteella!
      Mutta jos hänkään ei ole kokenut, niin sinun olisi syytä katsoa kaikki vastaukset läpi, löytyisikö sellaista ohjetta mikä olisi mielestäsi paras!!
      Jos olet vieläkin epävarma, osta pornokaupasta itsellesti tekopenis(ehkä pienempi kuin miehelläsi)Ja koita sillä, sen ei pitäisi sattua ainakaan.. (helpottaaksesi työntämistä((voitele tekopenis liukuvoiteella))))
      Jos et halua koittaa sitä.. Täytyy sitten tehdä asia suoraan ja koitta miltä se tuntuu, voin sanoa että se on ihanaa!!!

• milli

mulla on myös harjoitusvaihe menossa,eli harjottele.Sattumisesta,kyl se sattuu,jos ei liukasta kunnolla,jos mies on hätänen,jos sul on entisii huonoja kokemuksia.Kokeile aluks hyvällä liukasteella,pienellä tekokyrvällä,porkkanalla.Samalla kun työnnät jotain sisään,työnnä ite vastaan,samalla tavalla ku kakkisit.ja käytä hyvää liukastetta,ei mitää novalania.ne imeytyy liian nopeeta.vaikka ruokaöljyy...ois kiva kuulla kui sujuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2597
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1881
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1602
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1565
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      31
      1232
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26