...ensi vuonna?? Aloittaako Pertti Kurikka soolouran. Vai liittyykö Loordiin?? Hurjat huhut vellovat punk-rock-maailmassa!!!
Pertti Kurikan Nimipäivät saattaa hajota....
6
<50
Vastaukset
- kuiru
Mitä se LAPANEN sekoilee?
- Punk-kari
Pertti täyttää 1,5 vuoden päästä 60v. Oli todennut että sen ikäisenä ei tarvitse soittaa kitaraa enää.
Toivottavasti löytävät toisen kitaristin, että muut pojat voivat jatkaa. - PunkahtavaBarbara
Oli sunnuntai
Kävin kirkossa
Sain kahvia
Kävin paskalla
https://www.youtube.com/watch?v=7mMf1g5IzLM
Siinä on kaikki mitä punk biisiin tarvitaan:) Nerokasta! - LapaselleKourallinen
Lapaselle terveisiä, hänen nimikkobändi esillä täällä Mikkeli-palstalla. Vielä kun saisi pulleat cheerleaderit tanssimaan, niin päivä olisi pelastettu.
- kanui
Tämä suosio kertoo siitä, kun nyky ihmiset ei osaa olla vain noin yksinkertaisia. Uppoaa niinkuin vanhaan naiseen. Jos sanonta sallitaan..
- RökRok
Rok!
Mitä varte tuossa pitää olla aina tuo vaikee laskutehtävä???? Voisko siinä olla joku rasti ruutuunjutska??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203