SSO lakkasi toimimasta

SSOpelaaja

Ennen peli toimi täydellisesti... Mikä vika nyt on, kun jos yritän avata sen, tulee ilmoitus että se lakkasi toimimasta. Yritin sammuttaa koneen välillä ja katsoa olisiko mitään viruksia mutta ei ollut eikä sammuttaminenkaan auttanut. Mitä pitäisi tehdä, enkä mielellään esim. poistaisi peliä ja lataisi uudelleen... Jos en saa vastausta kokeilen sitä uudelleen lataamista... Ja Star Stable Onlinessa oon siis Francesca Beestar servulla Pineapple Mountain

11

4091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSOpelaaja

      Oho, sori. Nyt se alkoi toimia... Mutta jos jollakin muulla käy tällä tavalla niin kannattaa silti vastata :)

    • ssooo

      No mulla kävi ja poistin pelin. Kun latasin sitä uudelleen heitin pelistä varmuuskopion muistitikulle. Nyt jos käy taas noin nii siirrät vaan ne varmuuskopiot koneelle

    • SSOkana

      osaisiko joku auttaa,kun yritän avata star stablen nii mulle tulee sillee et se lakkas toimimasta,ennen ei oo ollut mitään ongelmaa pelin kanssa,mutta oon yrittäny sammuttaa konetta uudelleen mutta se ei oo auttanut,eikä myöskään se,että poistin pelin ja latasin uudelleen ja tietokoneessa ei oo
      mitään viruksiakaan mikä voisi olla vikana??...en tiedä mitä pitäisi tehdä...

    • Anonyymi

      mitä teen kun yritän avata starstablea aloitus näytöstä siihen tulee "tämä sovellus ei toimi tietokoneessasi" ja jotain "kysy sopivaa versiota ohjelmistojulkaisijalta" miten saan tehtyä kysymyksen ???

      • Anonyymi

        Mene niiden viralliselle sivulle ja lähetä siellä mene kohtaan help, ja sieltä contact us ja kirjoita heille englanniksi(tai ruotsiksi). Muista kuvailla ongelma tarkasti, ja koko vikailmoitus jos siinä on jotain muuta kuin tuo jonka tänne kirjoitit (numeroita tms)
        Valmistaudu vastaamaan kaikenmaailman kysymyksiin mm koneen tehoista, näytönohjaimesta jne.
        Yleensä tuo vika johtuu kyllä windowsista, onko koneessa windows 10? Se on tehnyt tuota joillekin ihmisille eri sovellusten kanssa.


    • Anonyymi

      mulla ei mene påålle

    • Anonyymi

      moi. kun painan koneellani pelaa näppäintä tulee näytölle valkoinen laatikko missä lukee SSOClient.
      mitä pitää tehdä

      • Anonyymi

        minulla on siis mac


    • Anonyymi

      Mulla ei toimi star stable. Oon sitä yritelly päivittää mutta ei vaan päivitä. Oon myös käynnistäny konetta uuelleen mutta ei toimi MITÄ MÄ TEEN mul on life time ja jos tää ei tästä rupee toimimaan nii menetän kaiken😭😭 AUTTAKAA

    • Anonyymi

      Oopsie poistin ja latasin pelin uudestaan TOIMII JOS PELI BUGAA😄❤️

    • Anonyymi

      Siiis mulla ku ostin sen 1kk Sr nii peli toimi ihan täysellisesti mut sitte ku lähin sielt ku piti köydö vessas nii sitte ky yritin mennä staar stableen nii ku siin on se nappi ku että ”pelaa” nii mulla se lataa joku oikeesti sata vuotta ja yritin kattoo että pystyyko SSO päivittää mut ei pystyny ;( plz help

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe