SSO lakkasi toimimasta

SSOpelaaja

Ennen peli toimi täydellisesti... Mikä vika nyt on, kun jos yritän avata sen, tulee ilmoitus että se lakkasi toimimasta. Yritin sammuttaa koneen välillä ja katsoa olisiko mitään viruksia mutta ei ollut eikä sammuttaminenkaan auttanut. Mitä pitäisi tehdä, enkä mielellään esim. poistaisi peliä ja lataisi uudelleen... Jos en saa vastausta kokeilen sitä uudelleen lataamista... Ja Star Stable Onlinessa oon siis Francesca Beestar servulla Pineapple Mountain

3

153

Vastaukset

• Oho, sori. Nyt se alkoi toimia... Mutta jos jollakin muulla käy tällä tavalla niin kannattaa silti vastata :)

• No mulla kävi ja poistin pelin. Kun latasin sitä uudelleen heitin pelistä varmuuskopion muistitikulle. Nyt jos käy taas noin nii siirrät vaan ne varmuuskopiot koneelle

• osaisiko joku auttaa,kun yritän avata star stablen nii mulle tulee sillee et se lakkas toimimasta,ennen ei oo ollut mitään ongelmaa pelin kanssa,mutta oon yrittäny sammuttaa konetta uudelleen mutta se ei oo auttanut,eikä myöskään se,että poistin pelin ja latasin uudelleen ja tietokoneessa ei oo
    mitään viruksiakaan mikä voisi olla vikana??...en tiedä mitä pitäisi tehdä...

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 47
    1060
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    89
    823
  3. Vieläkin on taikaa...

Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    401
  4. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    20
    400