SSO lakkasi toimimasta

SSOpelaaja

Ennen peli toimi täydellisesti... Mikä vika nyt on, kun jos yritän avata sen, tulee ilmoitus että se lakkasi toimimasta. Yritin sammuttaa koneen välillä ja katsoa olisiko mitään viruksia mutta ei ollut eikä sammuttaminenkaan auttanut. Mitä pitäisi tehdä, enkä mielellään esim. poistaisi peliä ja lataisi uudelleen... Jos en saa vastausta kokeilen sitä uudelleen lataamista... Ja Star Stable Onlinessa oon siis Francesca Beestar servulla Pineapple Mountain

12

5187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSOpelaaja

Oho, sori. Nyt se alkoi toimia... Mutta jos jollakin muulla käy tällä tavalla niin kannattaa silti vastata :)

• ssooo

No mulla kävi ja poistin pelin. Kun latasin sitä uudelleen heitin pelistä varmuuskopion muistitikulle. Nyt jos käy taas noin nii siirrät vaan ne varmuuskopiot koneelle

• SSOkana

osaisiko joku auttaa,kun yritän avata star stablen nii mulle tulee sillee et se lakkas toimimasta,ennen ei oo ollut mitään ongelmaa pelin kanssa,mutta oon yrittäny sammuttaa konetta uudelleen mutta se ei oo auttanut,eikä myöskään se,että poistin pelin ja latasin uudelleen ja tietokoneessa ei oo
      mitään viruksiakaan mikä voisi olla vikana??...en tiedä mitä pitäisi tehdä...

• Anonyymi

mitä teen kun yritän avata starstablea aloitus näytöstä siihen tulee "tämä sovellus ei toimi tietokoneessasi" ja jotain "kysy sopivaa versiota ohjelmistojulkaisijalta" miten saan tehtyä kysymyksen ???

• Anonyymi

Mene niiden viralliselle sivulle ja lähetä siellä mene kohtaan help, ja sieltä contact us ja kirjoita heille englanniksi(tai ruotsiksi). Muista kuvailla ongelma tarkasti, ja koko vikailmoitus jos siinä on jotain muuta kuin tuo jonka tänne kirjoitit (numeroita tms)
        Valmistaudu vastaamaan kaikenmaailman kysymyksiin mm koneen tehoista, näytönohjaimesta jne.
        Yleensä tuo vika johtuu kyllä windowsista, onko koneessa windows 10? Se on tehnyt tuota joillekin ihmisille eri sovellusten kanssa.

• Anonyymi

mulla ei mene påålle

• Anonyymi

moi. kun painan koneellani pelaa näppäintä tulee näytölle valkoinen laatikko missä lukee SSOClient.
      mitä pitää tehdä

• Anonyymi

minulla on siis mac

• Anonyymi

Mulla ei toimi star stable. Oon sitä yritelly päivittää mutta ei vaan päivitä. Oon myös käynnistäny konetta uuelleen mutta ei toimi MITÄ MÄ TEEN mul on life time ja jos tää ei tästä rupee toimimaan nii menetän kaiken😭😭 AUTTAKAA

• Anonyymi

Oopsie poistin ja latasin pelin uudestaan TOIMII JOS PELI BUGAA😄❤️

• Anonyymi

Siiis mulla ku ostin sen 1kk Sr nii peli toimi ihan täysellisesti mut sitte ku lähin sielt ku piti köydö vessas nii sitte ky yritin mennä staar stableen nii ku siin on se nappi ku että ”pelaa” nii mulla se lataa joku oikeesti sata vuotta ja yritin kattoo että pystyyko SSO päivittää mut ei pystyny ;( plz help

• Anonyymi

mitä tten mun peli ei toimi siihen ei oo tullu yhtäkään tehtävää vaikka talvi maa on tullu!? eikä mulla näy koko rekeä!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      193
      14007
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      49
      4818
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      67
      4409
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      223
      3742
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      105
      3534
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      111
      3433
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      74
      2034
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1375
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1099
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      288
      1068
    Aihe