Omatiedoitus

Tutkiskelijatar

Mitä mieltä olette sananjulistajien polliittisesta osallistumisesta?
Jumala on käskenyt saarnata sanaa ja pysyä hengellisellä tiellä.
Politiikka on jatkuvaa kompromissien tekemistä ja minä koen että
kuljetaan kahta tietä jos aletaan maailman kanssa sopimuksia tekemään.
En sano tätää tuomitakseni, vaan koen näin.
Siunausta teille kaikille.

4

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syväinto

Olen kokenut kahden tien toisin, mutta olet lähinnä totuudessa. Ei, se ei käy kertakaikkiaan, vaikkakin tiedetään, kuinka kurja ihminen suvaitsuvaisuudessaan on itselleen.

• äänestäjä68

Jokaisen uskovan velvollisuus on äänestää uskovia ja Raamattua kunnioittavia eduskuntaan.vain ajattelemattomat ei tee niin. Ja kiitos heidän, suomeen säädetään yhä raamatunvastaisempia lakeja.turha sitten valittaa kun kristinuskon harjoittaminen, kristilliset koulut ja evankeliointi kielletään lailla. Nyt jo suvivirsi, joulujuhlat ym.on vaarassa ja ateistinen evoluutioaivopesu on pakollista joka koulussa ja pian joka pvkodissa.avioliittokin vaarassa.ja koko kansa saa kärsiä synnin tuomasta kirouksesta, myös uskovat.Suututtaa politiikkaa vastustavien uskovien yksinkertaisuus.järki käteen, kiitos! Herää please.

• YLKÄSAAPUUVALVOKAA

Nyt, pienokainen Herrassa, sinä tullet heräämään itse. Nimittäin; 'Se päivä (?)ei tule, ennenkuin LUOPUMUS ENSIN tapahtuu..'. Herra Jeesus johtakoon Sinut jonkun palvelijansa luo, joka Häneltä saaduin Armoituksin opettaisi Sinulle mitä tuo 'se päivä' tarkoittaa. Maailma on pahan vallassa ja lähestyy Loppuaan ja laittomuuden ihmisen ilmestymistä. Pyhät temmataan Vihan ajasta..Jeesus Ylkämme on niin luvannut! Joten..älä rakasta maailmaa äläkä mitään, mitä siinä on. Jos joku maailmaa rakastaa, kuinka hänessä -enää voi pysyä Isän Rakkaus...Meidän piti valvoman..ettei kukaan veisi kruunuamme..ja säilyttäkäämme ensirakkaus Herraan Jeesukseen! Lue tästä vaik Ilmestyskirjasta, johtakoon Sinua kaikessa Herra Jeesus Itse. Raam väännös 1992 ei ole pätevä..huom. Siunaten, Rakkaudella!

• Sekaannuksessa

Niinpä niin.
      Kysymys on siitä että jos Jumala on kutsunut sananjulistajan
      tehtävään,voiko siitä vaan mennä maailmanihmisten kanssa
      kompromisseja tekemään. Asia vain puhuttelee minua.
      Siis tarkoitan tällä vain sananjulistustehtävässä olevia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7838
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3752
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1886
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1210
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1053
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      1003
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      837
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      792
    9. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      750
    10. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    Aihe