Omatiedoitus

Tutkiskelijatar

Mitä mieltä olette sananjulistajien polliittisesta osallistumisesta?
Jumala on käskenyt saarnata sanaa ja pysyä hengellisellä tiellä.
Politiikka on jatkuvaa kompromissien tekemistä ja minä koen että
kuljetaan kahta tietä jos aletaan maailman kanssa sopimuksia tekemään.
En sano tätää tuomitakseni, vaan koen näin.
Siunausta teille kaikille.

4

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syväinto

Olen kokenut kahden tien toisin, mutta olet lähinnä totuudessa. Ei, se ei käy kertakaikkiaan, vaikkakin tiedetään, kuinka kurja ihminen suvaitsuvaisuudessaan on itselleen.

• äänestäjä68

Jokaisen uskovan velvollisuus on äänestää uskovia ja Raamattua kunnioittavia eduskuntaan.vain ajattelemattomat ei tee niin. Ja kiitos heidän, suomeen säädetään yhä raamatunvastaisempia lakeja.turha sitten valittaa kun kristinuskon harjoittaminen, kristilliset koulut ja evankeliointi kielletään lailla. Nyt jo suvivirsi, joulujuhlat ym.on vaarassa ja ateistinen evoluutioaivopesu on pakollista joka koulussa ja pian joka pvkodissa.avioliittokin vaarassa.ja koko kansa saa kärsiä synnin tuomasta kirouksesta, myös uskovat.Suututtaa politiikkaa vastustavien uskovien yksinkertaisuus.järki käteen, kiitos! Herää please.

• YLKÄSAAPUUVALVOKAA

Nyt, pienokainen Herrassa, sinä tullet heräämään itse. Nimittäin; 'Se päivä (?)ei tule, ennenkuin LUOPUMUS ENSIN tapahtuu..'. Herra Jeesus johtakoon Sinut jonkun palvelijansa luo, joka Häneltä saaduin Armoituksin opettaisi Sinulle mitä tuo 'se päivä' tarkoittaa. Maailma on pahan vallassa ja lähestyy Loppuaan ja laittomuuden ihmisen ilmestymistä. Pyhät temmataan Vihan ajasta..Jeesus Ylkämme on niin luvannut! Joten..älä rakasta maailmaa äläkä mitään, mitä siinä on. Jos joku maailmaa rakastaa, kuinka hänessä -enää voi pysyä Isän Rakkaus...Meidän piti valvoman..ettei kukaan veisi kruunuamme..ja säilyttäkäämme ensirakkaus Herraan Jeesukseen! Lue tästä vaik Ilmestyskirjasta, johtakoon Sinua kaikessa Herra Jeesus Itse. Raam väännös 1992 ei ole pätevä..huom. Siunaten, Rakkaudella!

• Sekaannuksessa

Niinpä niin.
      Kysymys on siitä että jos Jumala on kutsunut sananjulistajan
      tehtävään,voiko siitä vaan mennä maailmanihmisten kanssa
      kompromisseja tekemään. Asia vain puhuttelee minua.
      Siis tarkoitan tällä vain sananjulistustehtävässä olevia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      183
      4363
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      73
      4241
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      62
      2340
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2281
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2184
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1487
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1298
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1278
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe