Omatiedoitus

Tutkiskelijatar

Mitä mieltä olette sananjulistajien polliittisesta osallistumisesta?
Jumala on käskenyt saarnata sanaa ja pysyä hengellisellä tiellä.
Politiikka on jatkuvaa kompromissien tekemistä ja minä koen että
kuljetaan kahta tietä jos aletaan maailman kanssa sopimuksia tekemään.
En sano tätää tuomitakseni, vaan koen näin.
Siunausta teille kaikille.

4

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syväinto

Olen kokenut kahden tien toisin, mutta olet lähinnä totuudessa. Ei, se ei käy kertakaikkiaan, vaikkakin tiedetään, kuinka kurja ihminen suvaitsuvaisuudessaan on itselleen.

• äänestäjä68

Jokaisen uskovan velvollisuus on äänestää uskovia ja Raamattua kunnioittavia eduskuntaan.vain ajattelemattomat ei tee niin. Ja kiitos heidän, suomeen säädetään yhä raamatunvastaisempia lakeja.turha sitten valittaa kun kristinuskon harjoittaminen, kristilliset koulut ja evankeliointi kielletään lailla. Nyt jo suvivirsi, joulujuhlat ym.on vaarassa ja ateistinen evoluutioaivopesu on pakollista joka koulussa ja pian joka pvkodissa.avioliittokin vaarassa.ja koko kansa saa kärsiä synnin tuomasta kirouksesta, myös uskovat.Suututtaa politiikkaa vastustavien uskovien yksinkertaisuus.järki käteen, kiitos! Herää please.

• YLKÄSAAPUUVALVOKAA

Nyt, pienokainen Herrassa, sinä tullet heräämään itse. Nimittäin; 'Se päivä (?)ei tule, ennenkuin LUOPUMUS ENSIN tapahtuu..'. Herra Jeesus johtakoon Sinut jonkun palvelijansa luo, joka Häneltä saaduin Armoituksin opettaisi Sinulle mitä tuo 'se päivä' tarkoittaa. Maailma on pahan vallassa ja lähestyy Loppuaan ja laittomuuden ihmisen ilmestymistä. Pyhät temmataan Vihan ajasta..Jeesus Ylkämme on niin luvannut! Joten..älä rakasta maailmaa äläkä mitään, mitä siinä on. Jos joku maailmaa rakastaa, kuinka hänessä -enää voi pysyä Isän Rakkaus...Meidän piti valvoman..ettei kukaan veisi kruunuamme..ja säilyttäkäämme ensirakkaus Herraan Jeesukseen! Lue tästä vaik Ilmestyskirjasta, johtakoon Sinua kaikessa Herra Jeesus Itse. Raam väännös 1992 ei ole pätevä..huom. Siunaten, Rakkaudella!

• Sekaannuksessa

Niinpä niin.
      Kysymys on siitä että jos Jumala on kutsunut sananjulistajan
      tehtävään,voiko siitä vaan mennä maailmanihmisten kanssa
      kompromisseja tekemään. Asia vain puhuttelee minua.
      Siis tarkoitan tällä vain sananjulistustehtävässä olevia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2264
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1078
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      893
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      126
      853
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      773
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe