Omatiedoitus

Tutkiskelijatar

Mitä mieltä olette sananjulistajien polliittisesta osallistumisesta?
Jumala on käskenyt saarnata sanaa ja pysyä hengellisellä tiellä.
Politiikka on jatkuvaa kompromissien tekemistä ja minä koen että
kuljetaan kahta tietä jos aletaan maailman kanssa sopimuksia tekemään.
En sano tätää tuomitakseni, vaan koen näin.
Siunausta teille kaikille.

4

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syväinto

Olen kokenut kahden tien toisin, mutta olet lähinnä totuudessa. Ei, se ei käy kertakaikkiaan, vaikkakin tiedetään, kuinka kurja ihminen suvaitsuvaisuudessaan on itselleen.

• äänestäjä68

Jokaisen uskovan velvollisuus on äänestää uskovia ja Raamattua kunnioittavia eduskuntaan.vain ajattelemattomat ei tee niin. Ja kiitos heidän, suomeen säädetään yhä raamatunvastaisempia lakeja.turha sitten valittaa kun kristinuskon harjoittaminen, kristilliset koulut ja evankeliointi kielletään lailla. Nyt jo suvivirsi, joulujuhlat ym.on vaarassa ja ateistinen evoluutioaivopesu on pakollista joka koulussa ja pian joka pvkodissa.avioliittokin vaarassa.ja koko kansa saa kärsiä synnin tuomasta kirouksesta, myös uskovat.Suututtaa politiikkaa vastustavien uskovien yksinkertaisuus.järki käteen, kiitos! Herää please.

• YLKÄSAAPUUVALVOKAA

Nyt, pienokainen Herrassa, sinä tullet heräämään itse. Nimittäin; 'Se päivä (?)ei tule, ennenkuin LUOPUMUS ENSIN tapahtuu..'. Herra Jeesus johtakoon Sinut jonkun palvelijansa luo, joka Häneltä saaduin Armoituksin opettaisi Sinulle mitä tuo 'se päivä' tarkoittaa. Maailma on pahan vallassa ja lähestyy Loppuaan ja laittomuuden ihmisen ilmestymistä. Pyhät temmataan Vihan ajasta..Jeesus Ylkämme on niin luvannut! Joten..älä rakasta maailmaa äläkä mitään, mitä siinä on. Jos joku maailmaa rakastaa, kuinka hänessä -enää voi pysyä Isän Rakkaus...Meidän piti valvoman..ettei kukaan veisi kruunuamme..ja säilyttäkäämme ensirakkaus Herraan Jeesukseen! Lue tästä vaik Ilmestyskirjasta, johtakoon Sinua kaikessa Herra Jeesus Itse. Raam väännös 1992 ei ole pätevä..huom. Siunaten, Rakkaudella!

• Sekaannuksessa

Niinpä niin.
      Kysymys on siitä että jos Jumala on kutsunut sananjulistajan
      tehtävään,voiko siitä vaan mennä maailmanihmisten kanssa
      kompromisseja tekemään. Asia vain puhuttelee minua.
      Siis tarkoitan tällä vain sananjulistustehtävässä olevia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      286
      7983
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      180
      4229
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      184
      2498
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2477
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      94
      2097
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      48
      1631
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      49
      1575
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      18
      1519
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1284
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      166
      1245
    Aihe