Löin simputtja alikkia kenttälapiolla

Oikeuttasoltulle

Eräs kusipää alikki päti kokoajan minulle. Suutuin ja vittuunnnuin. Kerrean kun hän istui leirillä maassa tupakalla. Tulin kuin salama kirkkaalta taivaalta ja iskin häntä kenttälapion lattealla osalla niskaan.

Alikki pyörtyi ja verta tuli. Ambulanssi helikopteri haki kusipää alikin. Jouduin sotaoikeuteen sain ehdollista ja ikuisen kiellon armeijaan ja sivariin. Eli sillä lapion iskulla oli voimaa järkyttää puolustusvoimia.

Nyt olen ehdonalaisessa ja varaton.

Mitään korvauksia en alikille maksa. Olen varaton. JAtkossa voisin lyödä sitä kirveellä.

Hauskaa on se että alikinkin armeija ura loppui siihen lapion iskuun. Sai jonkin lieveän aivovamman.

Mitäs ärsytti minua olen hullu nisti...

33

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dumdumduu

      Taidat olla tosi tyhmä!

      • kersantti

        Joo ja olet oikea persläpi, voisit mennä vaikka somaliaan. Tuollaisia en halua verorahoillai elättää.


    • Kuukis

      Kuules, oliko teko sinusta oikein. Ajattele, pilasit kaksi ihmiselämää omasi ja sen ilkeän kouluttajan. Ei sillä voitettu mitään. Nyt sinun kärsittävä. Sinun on tunnustettava tehneesi väärin ja aloitettava elämäsi ihan toiselta pohjalta, muuten et pääse teostasi millään tasolla vapaaksi. Tappamalla kusipäistä ei pääse koskaan vapaaksi, vain tulemalla itse vapaaksi on mahdollista vapautua. Toivon sinulle sisäistä vapautumista ja uutta elämää.

      • OhoNoVoihan

        Eihän omansa pilannut. Palkkioksi sai vapautuksen armeijasta.


    • Lapiolla

      En pilanut omaa elämääni vaan alikin. Minä elän yhteiskunnan tuella ilman velvollisuuksia.

      Olen varaton minulta ei voi saada korvauksia. Toivottovasti kusipää alikkia harmittaa, että mitäs meni intiin.

      Hän ei ilmeisesti tienyt mitä amfetamiini on ja mitä se aiheuttaa, sitä käyttäjän aivoissa.

      Kaikkea pahaa tuolle alikille, hänen suvulle, sekä perhelleen.

      Tunnen huumemaailmasta sellaista porukkaa, että jos alikki tai sen kaverit ryhtyvät kostotoimiin. Heidät piestään, heidän perheensä piestään, kaukaisummatkin sukulaiset piestään lemmikit tapetaan ja asunnot voivat palaa.

      Olen kiltti mies??

      Heil Satan

      • kersantti

        Joo olet oikea persläpi, tuollaisia ei yhteiskunnan pitäisi elättää!


      • HÄPEÄSEURAASINUA

        VOI VOI KU KESKITYSLEIREJÄ EI ENÄÄ OLE SINÄ NEITISENI PÄÄSISIT SINNE VÄHÄN VENYTTELEMÄÄN...NO MITÄPÄ SILLE VOI JOS JOKU SUOMALAINEN VAJOAA MAMUJEN ASEMAAN YHTEISKUNNAN TUET PITÄS OTTAA SULTA POIS
        JA TÖIHI NII KAUAN KUIN VAHINKOSI OLISI MAKSETTU
        OLISITHAN VOINU VETÄÄ SITÄ TURPAAN MUT KUIN NEITONEN SALAA YLLÄTTÄEN NIINKUIN PELKURI LÖIT LAPIOLLA
        NYT PUHUT SANKARI TARINAASI TÄÄLLÄ HAKIEN MUIDEN NEITOSIEN KANNATUSTA VOI VOI SUOMI HYYSÄÄ KALTAISIJASI JA NIINKUIN SANOIT AIVOVAJE VAIVAA SINUA


      • Rauhotuhyvämies

        Ei jumalauta rauhotu ja lopeta se huumeiden otto


    • mnaj_mnaj_maiskis

      Olisit nyt tehnyt loppuun asti kunnolla. Leikannut pään irti ja syönyt yöllä saatanallisissa salaisissa rituaaleissasi.

      Sitä paitsi kyllä sieltä helpommallakin pääsee pois, jos tuntuu, ettei hermot kestä paikkaa.

    • 5-5-5

      Mielikuvitus teppostelee. Onneksi siihen on lääkkeet. Jos ei itse hakeudu hoitoon, jossakin vaiheessa tullan hakemaan.

    • Amftrew

      Olen ollut useasti huumekatkolla.

    • Enkelinpöly

      En ymmärrä miksi minunkaltaisiani nistejä laitetaan inttiin ja odotetaan siitä seuraavan jotain hyvää.

      Minulla palaa pinna heti vauhti aiheuttaa sen. Ehkä ennen inttiä olisi pitänyt myöstää olevansa narkkari.

      Tosin olin myös siellä sotaoikeudessa pöllyssä.

      • Helppohomma

        Pieksin alikessuna sinunlaisiasi narkkareita monia. Kasvatin teistä kaikista miehiä. Et siis ole mies.


    • NauravaSotilas

      ON ollut huono kesä. Ei ole ollut kiva istua kylmissään puistossa, juoda kiljua ja polttaa pilveä, sekä vetää spiidiä.

      Mutta ainakin vointini on parempi. Kuin sillä Alkilla jota pamautin. Kuulin huhun, että istuu vielä pyörätuolissa. heh heh.

      • KEINOTON

        SINUT PITÄISI LAITTAA NATSIEN VANKILAAN KOPPIIN JONKA KOKO ON 40X50 CM
        JA KYSYÄ VIIKON PÄÄSTÄ MITÄ KUULUU JOS EI OLE NÖYRÄ NIIN LISÄVIIKKO
        MUTTA SUOMI ON KALTAISTESI MAMUJEN PARATIISI


    • JooJooNiiNii

      Sitte heräsit, tyyny oksennuksessa.

    • äshhole

      Olisit saanut ehdotonta. Kaltaisesi nisti kuuluisi kylmäkanahoitoon. Pimeään koppiin kahdeksi viikoksi rauhoittumaan ja tärisemään sitten vielä linnatuomiota päälle puolisen vuotta. Se olisi oikeudenmukaista!

    • vitunvajakki

      Vai että alikki simputti sinua. Onko se simputusta, ettei se suostunu ottamaan sulta poskeen? Vedä homo ittes hirteen.

    • Spiidigonzales

      Vastustan koko valtiota. Mulla on myös kavaereita jotka ovat järjestäytyneet yhteiskuntaa vastaan. Maksan vain välilliset verot ja vedän viivaa!

    • vastustajalla

      Kuinka moni uskaltaa armeijassa nousta esivaltaa vastaan ja "vielä" voittaa heidät? Minä uskalsin loin kauhua koko kompanjaan. Minut tunnettiin tyyppinä joka ei kunnioita ketään, joka ei ansaitse kunnioitusta. Esim tämä pölhö alikki olevinaan joku pomo, ei ollut istunut koskaaan putkassa/tutkinta vankeudessa. Oli jonkun hienostoperheen poika joka luuli olevansa jotain natsoineen, mutta vahvempi voitti. Kaikkii siinä ympärillä säikähtivät kun huitaisin.

      Jopa skapparit puhuivat minulle kunnioitettavasti tuon jälkeen, vaikka minut sieltä pois heittivätkin. Se lapio olisi myös voinut osua kusipää luutnanttia naamaan,
      En piittaa seurauksista olen varaton.

      Mitä valtio kuvitteli hyötyvänsä minusta? Minähän vastusta valtiovaltaa.

    • yjytjtj

      Ihan oikein sille kiusaaja-alikille. Psykopaattiset armeijahomot unohtavat,että joskus joku saattaa toimia odottamattomasti impulssien mukaan.

      Kiusaaja-alikista tuli älyllisesti hidas. Lapiosankari palkittiin päästämällä pois armeijasta.

      • asgdsggds

        ei voi kuin sääliä tuommoista luuseria. Rehvastelee omalla häpeällään, todellinen ongelmajäte.


    • born-to-kill

      Paras taistelija-aines potkitaan siis pois intistä?! Seurauksista piittaamaton tappomeininkihän on koko homman ytimessä. Johdonmukaisuus puuttuu tuosta Suomen armeija larppauksesta täysin.

    • Spykologi

      Impulsiivinen narkkari kuuluisi lukkojen taa pitkäksi aikaa. Jos itse saisin säätää niin loppuiäksi pakkotyöhön agressiivinen nisti. Ei tuollaiset koskaan parane. Väkivaltainen impulsiivisuus on ominaisuus mitä ei ole helppo poistaa.

    • Jaakonmkonna

      Aivan. Miksi minulle sitten annettiin ase käteen?

    • basdirtyy

      Asiaan tuli mutka ja uusi oikeuskäsittely on tulossa lähiaikoina. Simputtaja ei ilmeisesti ollutkaan teräksestä tehty.

      Jos tulee tuomio niin tulkoon. Saanpahan katon päänipäälle ja ilmaisen ylläpidon, eikä simputusta. Jos tulee sakkoja menee ulosottoon.

    • Skånepåg

      Mullakin oli tollasii kusipää alokkaita Öpiksessä 1969, niistäkin tuli kunnon sotilaita :)

    • 88heilmrhitler

      Nyttenkin olen lääkkeissä ja niissä on ihan kiva ollla. Oli mieltäylentävää saada tapoyritys siitä iskusta.

      Minua ei komenneta ei minulle vittuillam´.

      SIEG HEIL ja aika lähellä ollallaan uutta tulemista. Adolf hitler tule takaisisn johdat meidät taitstoon. Sieg hei. Heil hitler.

    • Svendufva

      Olisitpa yrittänyt niin olisit jo tuonelassa! Armonlaukaus olis sun oikea kohtalo! Paljonko olet yhteiskunnalle veroa maksanut? Varmaan et yhtään.- Sä oot vähäarvoisempi ku matu, ettäs tiiät!

    • octob

      Miksi aloittajan kaltaiset tyypit ylipäätään menee armeijaan? Huume- tai lääkeriippuvuus on syy saada vapautus.

    • omatoiminen.maitojuna

      Tosiasiassa aloittaja on joku huonokuntoinen ja henkisestä veltto pilleripoika, joka ei jaksanut olla intissä ja hommasi sieltä hullun paperit parin päivän tai viikon jälkeen. Sitten keksi nettipalstoille tällaisen lapiotarinan.

    • gfb

      Kyllä armeeja on muuttunut mitä ennen oli alikessut tekee mitää lystää .ainakin toiset kun ei niitä valvota .illal tekevät ihme temppujaan alokkaile.simputusta vaikka mitä tyhmää.joillekki tullu sairauksia vammoja
      .on ihme touhua .pitäis joku joka valvois näitte alikessujen ne on kieletty vapaa aikana.

    • eimuutatotta

      Mitäs ärsytti minua olen hullu nisti...
      tuossa sitten kaikki tosiasiat tarinastasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe