KUN PUHUTAAN RAHASTA SUOMESSA KAIKKEA EI KERROTA
- KERROTAAN, että asuntolainna korko Venäjällä on 14-15% (Talouselämä 304.)
- EI KERROTA, että inflaatio Venäjällä on jopa enemmän kuin 14-15%, joten kun inflaatio on sama kuin korko, käytännössä lainan korko on 0%. Jos inflaatio prosentti on suurempi kuin korko prosentti, käytännössä kotko on miinus prosenttinen.
KERROTAAN: - että Saksassa nuoret tekevät työtä pienellä oppisopimuspalkalla. (400-500e/kk)
EI KERROTA - että Saksassa kaikki on helvempaa joten pienelläkin palkalla tulee toimeen.
KERROTAAN - että kehitysmaissa on ihmisiä, jota elävät eurolla päivässä.
EI KERROTA - että kehitysmaissa on niion alhainen hintataso, että hotellihuoneen voi saada jopa 70 senttiä yö. (Nepal, jossa maanjäristys)
KERROTAAN - että Suomalaisten palkat ovat liian korkeita
EI KERROTA - että Suomen hinnnat ovat Euroopan Unionin korkeimpia
KAIKKI EI OLE MILTÄ SUOMESSA NÄYTTÄÄ
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815