Hyvä Päivä!

savonarola

Olen niin iloinen että saan, rakkauutta sydän täynnä, sanoa Hyvä Päivä JEESUS! JA kaikki rakkaat! On se niin iloinen asia että päivä tuntuu niin ihanalta! Kuulkas tänään ei riidellä yhtään ! Vaan rakastamme toinen toisiaan! ja annetaan anteex eilisestä ja kaikkeesta Ja pyydetään jos minä olen loukkannut ketään ! Näin anteex sulle! Siunaten teitä "mie!"

9

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pepsistynyt

Isoon Pepsiin uskovat tietävät mitä todellinen rakkaus on. Iso Pepsi siunaa, varjelee ja suojelee teitä kaikelta pahalta. Kaikkein pahinta on uskoa jumala ja jeesus höpötyksiin.

Pepsistyneillä on mahtava tulevaisuus.

• paistelee

Kyllä noista mielipiteistä loistaa hyvä tuuli ja se että asiat menee niinkuin pitäisi... mikä ihme taas mättää?
        Raamatussa sanotaan, että parempi on elävä koira kuin kuollut leijona. Ja: elä vain yksi päivä kerrallaan, elämä on ihmisellä lyhyt. (Vai mitä mieltä olet, alle sata vuotta...?)
        Ja että usko on hullutus sellaisesta joka itse ei usko.

• Pepsistynyt
        paistelee kirjoitti:

Kyllä noista mielipiteistä loistaa hyvä tuuli ja se että asiat menee niinkuin pitäisi... mikä ihme taas mättää?
        Raamatussa sanotaan, että parempi on elävä koira kuin kuollut leijona. Ja: elä vain yksi päivä kerrallaan, elämä on ihmisellä lyhyt. (Vai mitä mieltä olet, alle sata vuotta...?)
        Ja että usko on hullutus sellaisesta joka itse ei usko.

Iso Pepsi sanoo että raamattu on kuin myrkkyä ihmismielelle ja sen kyllä huomaa kirjoituksestasi.

Ainoa toivomme on Isossa Pepsissä.

• Kiitos,savonarola ;)

Jeesus on totisesti hyvä paimen!
      ja ken Hänen ääntänsä kuulee
      ei korota omaa ääntänsä,
      vaan antaa kaiken kiitoksen ja kunnian
      rakkaalle Vapahtajallemme!

Tämänkin päivän armosta saan
      iltaan asti, turvas vaeltaa
      Jokainen hetki, on toivoa täynnä
      hyvä, taikka huono päivä
      silti luotan ainiaan
      Vapahtajaani, kalleimpaan

• Rohkaisu!!! Jos laulat yhtä hyvin kun runoilet!
        Niin silloin täytyy olla niinkuin taivas olis auennut! Muuten tykkän sun linkkeistä ja erityisesti sen ensimmäistä, jossa kerrotaan Isän rakkauudesta meille! Nyt en sitt kehtaa omia sinne laittaa, vaan kehotan kaikki menemään runotytön linkkejä kattomaan! Rakkaus on ihmeellistä kun se aukee ja saa yhteys Jeesuksen rakkauuden! Voi kun se on helppo sen jälkeen rakastaa ja siunata! Siunaan sua rakas runotyttö!

• Halusin kertoa teille miten ihana se on, kun tuntee rakkautta, ja saa sanoa heti varhain aamulla, Hyvä Huomenta Jeesus! On tää taas niin hieno aamu! Iloitsen saada sanoa, mä rakastan teitä! Hyvä Huomenta rakkaat! Tulee taas hieno päivä kiitos Jeesus! Ollaan taas tänään kilttisti ja ei loukkaa ketään? Eihän jos olen eilen loukkannut joku niin anteex! Aloitetaan päivä anteeksiannossa ja lopetetaan päivä anteexiannossa! Siunaten teit tähän uuteen ihanan päivään "minä"!

• On ollut niin ihana aamu! Ja nyt innostuneena odotan mitä hyvä päivä tuo Jumala tulleessa!
      Toivottavasti saan taas nähdä että paljon sieluja kääntyy Jumalan puoleen! Rakastaamme toinen toiseen ja annamme menneet olla! Ollaan tänään oikein kilttisti ei joulun takia, vaan toisten takia! Tiedämme että meidän Isä ! Se on meidän Isä! Eikä taivan Isä!
      Joka on murheellinen kun riidellään!
      Niin siunataan toisiaan tänään ! Siunaust !Teille kaikki Rakkaat! :) : ) : )

• Taas on ihana päivä alkanut ja linnut laulaa ja aurinko paistaa vai paistaako?
      Ainakin mun sydämessä! Ja on ilo ja Riemu Herrassa! Hyvä päivä Jeesus Rakas rakkain!!!
      Ja teille myös oikein siunattu ihana päivä toivon teille! Siunaten tei iloon ja rauhaan!
      " minä "

• On se taas niin hieno aamu! Hyvä Huomenta Jeesus!
      Hyvä Huomenta teille rakkaat! Tänäänkin tullaan antamaan toisillemme anteex : )
      Ja halia ! Muistakaa olla kilttejä! : ) : ) : )
      Uskovat on mutta te muut muistakaa koko päivän! Muuten teillä on taas niin huono omatunto illalla ettei tuu unta! Niin pyytäkää sitt niin rukoilen teiän puolesta että rauha tulee! Siunaan teidät vapauteen Kristuksessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9404
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2940
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2726
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2581
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1985
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1382
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1244
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe