En tykännyt uudesta kuvastasi. Se että olet nyt aikuismaisempi, on jyvä juttu, mutta vaikutat lihoneen pari kiloa. Onko joku tyyppi kylvänyt siementä?
Raskaana olet?
10
58
Vastaukset
joo, paino voi heitellä vaikka 6 kiloa parissa päivässä. voit stressata siitä mun puolesta, ok? :)
- Tyydyttikö
Pakko olla provo, eihän kukaan kysele tuollaisia. Jokainen on omine kiloineen omassa elämässään, kilo sinne tai tänne. Joo, olen ollut viimeiset parikymmentä vuotta raskaana, mutta raskaus on vähän yliajalla
- KiloistaanPitävä
En pidä sinusta, et ole aikuismainen. Mitäs täällä soittelet suutasi, eikö kuumuutesi purrutkaan kaikkiin?
- rkkkk
joo oon lihonut mutta yritän laihduttaa. näytän mun mielestä hyvältä.
- HyväKroppa
Ei ole mulle, mutta vastaus oli HYVÄ, jos et tykkää!!! HAHA!
- raskauslihottaa
raskauden jälkeinen vauva-aika lihottaa, koska sitä vain syö tylsyyteen. Koskaan ei ole hyvä. Ihmisillä on tapana kasvaa aikuiseksi viimeistään raskaana ollessaan, koska lapsi tarvitsee aikuisen hoivaa, eikä lapsen hoivaa.
- joseikontrolloi
Koko perhe lihoo sen 2 tunnin välein syömisen takia
- nainen28v
Jep, sain rikkaan miehen koukkuuni
- naiselle28v
siis vihdoin onnisti! hienoa! pitää olla päämäärät ja nyt sait täytetttyä.
- hoonainen
No tuota... Mitäköhän se sulle kuuluu? :) Näkyyks silmistä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭2118654Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.184397Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1063849"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1373732Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma963041Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1862796Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522512- 1522251
- 741726
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a691517