En tykännyt uudesta kuvastasi. Se että olet nyt aikuismaisempi, on jyvä juttu, mutta vaikutat lihoneen pari kiloa. Onko joku tyyppi kylvänyt siementä?
Raskaana olet?
10
70
Vastaukset
joo, paino voi heitellä vaikka 6 kiloa parissa päivässä. voit stressata siitä mun puolesta, ok? :)
- Tyydyttikö
Pakko olla provo, eihän kukaan kysele tuollaisia. Jokainen on omine kiloineen omassa elämässään, kilo sinne tai tänne. Joo, olen ollut viimeiset parikymmentä vuotta raskaana, mutta raskaus on vähän yliajalla
- KiloistaanPitävä
En pidä sinusta, et ole aikuismainen. Mitäs täällä soittelet suutasi, eikö kuumuutesi purrutkaan kaikkiin?
- rkkkk
joo oon lihonut mutta yritän laihduttaa. näytän mun mielestä hyvältä.
- HyväKroppa
Ei ole mulle, mutta vastaus oli HYVÄ, jos et tykkää!!! HAHA!
- raskauslihottaa
raskauden jälkeinen vauva-aika lihottaa, koska sitä vain syö tylsyyteen. Koskaan ei ole hyvä. Ihmisillä on tapana kasvaa aikuiseksi viimeistään raskaana ollessaan, koska lapsi tarvitsee aikuisen hoivaa, eikä lapsen hoivaa.
- joseikontrolloi
Koko perhe lihoo sen 2 tunnin välein syömisen takia
- nainen28v
Jep, sain rikkaan miehen koukkuuni
- naiselle28v
siis vihdoin onnisti! hienoa! pitää olla päämäärät ja nyt sait täytetttyä.
- hoonainen
No tuota... Mitäköhän se sulle kuuluu? :) Näkyyks silmistä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301916
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401160Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni601073- 491059
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2831053- 1371041
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet90882Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58829Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77826