Pitkään jatkunut paha olo

haluanapua

Mulla on ollut tässä jonkun aikaa jatkuva paha olo. Syytä en tiedä mutta vaivat on pahimmillaan aamulla ja illalla, päivällä ei niinkään. Olen vasta 16v. Kuitenkaan oireet ei oo niin pahoja että pitäisi oksentaa. Mikä vois olla ongelma?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisuuksiapaljon

      Jos raskaus ei ole mahdollinen syypää sinun kohdallasi, niin käytätkö säännöllisesti jotakin lääkettä taikka ihan vain lisäravinteita? Myös vain uusien ruokaaineiden käyttö voi olla syypää.

      Sattuuko ihan johonkin? Jos et ole varma niin mene selälteen makaamaan rentona ja painele vatsaasi ihan kaikkialtaa. Tämä kannattaa toistaa muutamaan kertaan eri aikoina, kuten juuri sen jälkeen kun olet syönyt ja aamulla ja illalla. Mainitse mahdollisista kipukohdista lääkärille niin hän osaa antaa varmaa osviittaa mikä olisi sinun pahan olon syynä.

      Onko suoliston toiminta muuttunut?

      Vaiko vain oksettaa?

      Onko paino laskenut taikka noussut itsestään merkittävästi?

      Onko jano ja virtsan tarve lisääntynyt?

      Veriarvot varmasti tutkitaan ja mietitään olisiko diabetes mahdollinen, taikka keliakia taikka laktoosi-intoleranssi jne. Jos kärsit vain ylävatsa-oireista niin saatetaan tutkia myös helikobakteerin varalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe