Missä teinityttöjen stringit?

Porin_Mieslaulaja

Raatihuoneella lauloi Porin Mieslaulu, parkissa seisoi ruma vanha Rolls-Royce, jota kansa jaksoi kummastella. Mutta missä olivat teinityttöjen stringit?
Onko porilaisten teinityttöjen vanhemmat niin tiukkiksia, että tytär ei saa kulkea stringeissä julkisella paikalla? Tai pitää stringejä farkkujen alla, jos nyt ei pikkupöksyissä kehtaa esiintyä julkisesti.
Se on nimittäin karmea näky, kun strech-farkkujen alta pilkottaa teinitytöllä normipikkupöksyt. Kyllä stringit ovat ainut vaihtoehto strech-farkkujen alle tai ei alushousuja ollenkaan!
Miksi tämä viesti ei mene läpi sinne teinien vanhemmille?

11

386

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juujuu kamalata on maailman meno nykyisin. Ennenvanhaan kivat tytöt kulkivat ilman alkkareita. Tuuli se mukavasti hiveli pyllyä.

• kunnon_tyttö

Tuttu juttu juhannuksen juhlinnasta. Tytöillä minihameet ja kaikki tietysti ilman alushousuja...

• tuoksu

Oot vähän vanha gubbe, kun kun noista kalsareista jaksat kiinnostua. Uskon kyllä, että sinä se olet joka käy niitä pihojen kuivaustelineistä nuuhkimassa. Myytkö kirppiksellä.

• pedarithirteen

Karipekka taas kuolaa lapsia ja toisten omaisuutta.
      Karipekan älylliset lahjat ovat lapsen tasolla.

• dyuniii

Eikös stringejen aika ollut viime vuosikymmenellä. Vai ovatko ne tulleet taas muotiin? Kun noita alusvaatteita katselee lehdissä naisilla näkee usein päällään hipsterit tai jopa bokserit.

• vanhavitunnuolija

Stringit on menneen talven lumia. Ainoastaan peräkamarin runkkaripojat enää nykyään niistä haaveilee.

• silmä_kovana

Hipstereillä noi teinitytöt tuntuvat vetelevän, mitä on tullut katsottua.

• neitsytpekka

Aripekalla ei voi mitenkään olla tietoa minkälaisia alushousuja muut kuin hänen äitinsä käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      97
      1639
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      47
      1083
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      16
      938
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      40
      858
    5. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      82
      778
    6. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      93
      756
    7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      747
    8. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      745
    9. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      738
    10. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      717
    11. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      705
    12. 68
      692
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      684
    14. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      97
      661
    15. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      605
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      47
      594
    17. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      586
    18. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      585
    19. Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?

Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla
      Lappajärvi
      152
      556
    20. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      555
    Aihe